2022-05-21, 14:39
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Dumpens Barnkonton tar aldrig första kontakten och ber aldrig om nakenbilder.

Du har verkligen noll koll, bäst att du börjar läsa tråden.
Citera
2022-05-21, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Någon form av grupptalan alltså , gäddorna måste ju ändå medverka och Dumpens material blir då bevis .
Tror nog knappast någon av dessa män är villiga att se sina chattar i offentliga handlingar
Kalla det det då .. Inte för att jag skulle ha kraft, tid, intresse, kunskap eller pengar för att driva processer men man kan trots allt tycka att det är lite konstigt att inte ens något fall har prövats.
Dock brukar JK och åklagare ligga som stilla fiskar och avvakta innan de slår till.

Jag tycker mest att det är intressant att kommentera i bland annat den här tråden. Främst för att frågan är som en förväxt känslig jävla klitoris med en hel del tillhörande svullna ollon.
Jag har inget personligen emot varken Patrik, Sara eller någon annan tillhörande Dumpen. Det enda jag rent hypotetiskt skulle kunna bidra med i en framtid är en massaker mot t.ex. BAPrun.
Citera
2022-05-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoneyJaz
Hej. Jag har inte läst ditt inlägg eller besvarat det så vet inte varför du nämner mig. Men då är resterande med utgivningsbevis till exempel alla tidningar, också skyldiga till förtal. Om du inte visste det så ljuger dom mycket. Dumpen ljuger inte, och förtalar inte, var vänlig se hemsidan.

Eftersom jag inte vet vad du babbla om från start så svara jag bara på det lilla du skrev nu. Just det här ämnet är inget jag är intresserad av att diskutera vidare, då hade jag besvarat ditt andra inlägg.

Kan du visa ett exempel på en lögn?
Citera
2022-05-21, 15:51
Medlem
Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.
Citera
2022-05-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.
Somliga av de som dykt upp i dumpen har barn i tonåren , de kanske är tacksamma för att pappan avslöjats och vet nu varför deras vänner blivit besvärade när pappan varit i närheten.
Citera
2022-05-21, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeJ
Ok då förstår jag skillnaden.
Om någon swishar tidningen man arbetar åt och de betalar ut lön då är man seriös.
Är ägaren ensam och tar ut det i lön själv är han oseriös.
Tror vi missförstod varandra...fattar inte vad du menar.
Citera
2022-05-21, 16:44
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Är dumpen det värsta som barn kan se på tiktok?
Har du ens varit inne på tiktok?
Vilken sten bor du under?
Citera
2022-05-21, 17:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Har du varit inne på tiktok på senaste åren vet du att dumpens konto är ett väldigt fridfullt konto. Minns när jag fick hantera mitt barn efter en video med självmord spreds. Du fäktas mot väderkvarnar
Citera
2022-05-21, 17:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Har du varit inne på tiktok på senaste åren vet du att dumpens konto är ett väldigt fridfullt konto. Minns när jag fick hantera mitt barn efter en video med självmord spreds. Du fäktas mot väderkvarnar
Jag är flitig TikTok användare. Så fort jag får en stund över då blir det TikTok och en massa goda skratt. Men för någon vecka sedan såg jag något hemskt. Det var en färgad man från Afrika som hade förgripit sig på ett barn. Honom hänge dom upp med ett rep runt hans pung och snopp. Sedan band dom repet runt en kraftig pinne som två man lyfte och ryckte så till sist ryckte dom av hans könsorgan. Den videon gav mig mardrömmar flera nätter. Kan tänka mig hur barn reagerar som ser den videon. Som tur var försvann videon ganska så fort. Vad jag vill sagt är att på TikTok kan det också finnas skit.
Senast redigerad av BeachBob 2022-05-21 kl. 17:28.
Citera
2022-05-21, 17:27
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Är dumpen det värsta som barn kan se på tiktok?
Har du ens varit inne på tiktok?
Vilken sten bor du under?

Nu jobbar ju Dumpen för barn, säger de i alla fall. TikTok och vad som försiggår där är väl ingen ursäkt att bete sig som ett jävla pervo inför kidsen. Har inga ungar, men om jag haft det inte hade jag velat att Sjöberg hade kört sin ”hej alla barn” och att ”whos your daddy” och Hor-Sara smutsat ned dem med sitt snusk. Herrejävlar, tänk lite!
Senast redigerad av DrComfort 2022-05-21 kl. 17:31.
Citera
2022-05-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Nu jobbar ju Dumpen för barn, säger de i alla fall. TikTok och vad som försiggår där är väl ingen ursäkt att bete sig som ett jävla pervo inför kidsen. Har inga ungar, men om jag haft det inte hade jag velat att Sjöberg hade kört sin ”hej alla barn” och att ”whos your daddy” och Hor-Sara smutsat ned dem med sitt snusk. Herrejävlar, tänk lite!

Tror inte att du ens varit inne på dumpen på tiktok. Detta är bara ett dåligt försök att smutskasta dumpens fina arbete.
Citera
2022-05-21, 17:39
Medlem
Lonlines avatar
Nu får dom snart komma fram med en ny gädda! Kanske har gäddorna blivit svårare att fånga nu? De kanske tänker med hjärnan och inte med kuken istället? Ingen vill väl bli av med jobb och kärring på några få dagar bara sådär 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in