Citat:
Ursprungligen postat av
zeroday
Om det nu skulle finnas någon i tråden som är "poddokramare" eller har osunda fantasier (vilket jag starkt betvivlar), menar du då att din existens i denna tråden skulle kunna förhindra det på något sätt? Dina kommentarer kanske har någon form av läkande kraft eller så? På tal om korkad....
Du vet inte vilka som hänger här och av vilken anledning. Du tror inte mitt förbannade inlägg hade någon grund eller? Du har bara inte varit här tillräckligt länge för att veta eller ens förstå. Pedofiler här har sagt som ska våldta mig och mina barn. Det var bara ett exempel. Samma pedofil tyckte inte oralsex på blöjbarn var så farligt.
Att flertalet gäddor gör konto här är också allmänt känt i tråden.
Att anhöriga som skyddar och ljuger är också allmänt känt. Eller allmänt känt, det har väl varit 2 men resterande gäddors sambor osv har varit tacksamma för hjälp. Dumpen har till och med hjälpt en kvinna att komma ifrån sin man. Nej outar inte inga namn. Men ni tycker dumpen skiter på anhöriga, det gör dom inte. Dom delar bara inte med sig av allt dom även gör bakom kulisserna. Vilket borde göra dom till ännu mer hjältar.
Jag går inte in mer i det ämnet, så inte lönt att fråga.
Men du är antingen naiv eller har svårt att förstå vissas avsikter här. Du kanske lär dig en dag. Min avsikt är att de som skyddar peddon, är peddon, hotar med våldtäkt av både mig och barn. Dom ska inte få luft med sina lögner och äckliga prat där dom lindar in sanningen.