Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Oj vad arg du verkar.
Du har rätt i att vad jag tro inte spelar någon roll. Men du har fel i att jag önskar Esbjörn demens. Vad jag inte tycker är rätt är att mörka Esbjörns svårigheter för att Ebbas husaffär ska de snyggare ut. Men nu har akademiska sjukhuset i Uppsala sagt att han har det. Så det är inte så mycket att orda om.
Det är du som sagt att det söps när Esbjörn signerade förlikningen, inte jag. Jag ifrågasatte ju att de söp. Har du svårigheter med din läsförståelse?
Ett annat exempel där du missat helt vad jag sa är huruvida JB kände till Esbjörns demens. JB sa från början att Esbjörn inte förstod husaffärer. Det verkar som de sedan dess har försökt få till en demensutredning, men mycket av vården har stått still i och med coronan. Så det har nog tagit tid att få en.
Vad vet du om kommunen är kontaktad angående Esbjörns demens?
Att Coronan satt käppar i hjulen för en snabbare demensutredning är fullständigt rätt uppfattat av dej.
Att Coronans alla föreskrifter och restriktioner följdes av nästan alla våra medborgare förutom en viss Ebba Busch är fastslaget.
Att denna Ebba Busch bollade med Esbjörns liv och död när hon återkommande bearbetade Esbjörn att sälja är fastslaget, hon tog som grädde på moset även med sina barn till honom, gjorde hon allt detta medvetet kan man undra eller är Ebba Busch bara omogen och inte kapabel att ta ansvar för sej själv ens. Denna kvinna Ebba vilken under samma Coronaperiod springer runt på Stureplan med väninnan Margaux Dietz när normala människor inte ens gick utanför dörren, vilkens bror sedemera ska spela en huvudroll i denna affär.
Det är nämligen Theo Dietz som riggar alla papper så Ebba ska kunna genomföra hela denna kupp gentemot Esbjörn Bolin, dock ska sägas att denna Theo friskriver sej allt ansvar i den. Han har vid senare tillfällen inte velat kommentera sitt deltagande i affären, men det är fullt förståeligt, för i dess början finns det helt klart oegentligheter med i spelet.