Citat:
Ursprungligen postat av
nighter825
Tur att ingen har lurat någon i denna affär.
Jo serru precis det finns det de som tror att Ebba har. Bland annat jag. Jag har väldigt många gånger lyft upp punkter jag tycker talar för just det oxå.
Citat:
Ursprungligen postat av
nighter825
Då var det alltså Monica som tvinga honom skriva på med hot? Under månljus? Tjata hon på honom tills han bröt ihop? Söp de ner honom?
Ja som sagt jag har ingen aning. Jag var inte där, men tror du inte den där personen från tingsrätten hade reagerat om de söp?
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Du verkar veta otroligt många detaljer för att vara en person som inte träffat de inblandade, röntgensyn, vem som skjutsat vem, m.m.
Du är kanske synsk?
Tackar tackar, jag som brukar bli beskylld för att inte veta någonting har detaljer om detta.
Om det står i bilagorna eller om jag läst det någon annanstans vet jag inte. Men Esbjörn säger att han blev hämtad av Monica och de åkte hem till henne. Där var hans juridiska ombud och någon från domstolen om jag inte minns fel.
Man behöver ingen röntgensyn för att se att Esbjörn är dement om man läser i utlåtandet från akademiska sjukhuset i Uppsala.
Jag är inte bara synsk, jag är Saida.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Jag tvärtemot dig har inga fördomar mot äldre människor och tycker lagen ska vara lika för alla.
Sen är den ju inte alltid det tyvärr!
Jag tycker att lagstiftningen ska förbjuda unga friska människor från att lura gamla svaga och dementa människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Såna som dig är den värsta typen!
Du skiter i lagen och din s.k moral är av den allra värsta sorten. Du juger och hittar på, för att tjäna ditt syfte att kasta så mycket skit på Ebba som det bara går.
Jamen här bekräftar du ju påståendet du gör i meningen innan. Att du inte har några fördomar och tycker att alla är lika.
Men det är inte jag som skiter i lagar. Det är Ebba, hon erkänner brott som hon sedan säger sig vara oskyldig till. Kan man skita i lagen på ett tydligare sätt än så?
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Du bryr dig inte alls om EsB då du kallar honom dement som en papegoja i nästan alla dina inlägg.
Jo men det är ju just för att jag bryr mig om Esbjörn jag kallar honom dement .
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Jo du, det är olagligt att inte vara skriven där man har sin dygnsvila och även EsB omfattas av den lagen och detta har nog redan anmälts till skatteverket?
Jag vet det, jag tyckte kanske bara inte att det var din sak att ringa Skatteverket och gola.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Nu är detta inlägg det sista jag kommer att citera dig.
Du är endast ett otroligt elakt troll!
Tackar ödmjukaste för det! Hoppas du håller ditt löfte.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Jag tror det bästa är nog att sluta mata trollen?
Ja snälla snälla. Få alla som tror att jag är troll sluta kommentera mig. Det skulle göra mig så glad.