Citat:
Ursprungligen postat av
jamestoney
Det i sig betyder ju inte att det inte kommer gå bra från och med nu. Saker ändras och vissa saker tar längre tid än planerat. Det är dåligt för den som ägt aktier länge men inget problem för den som köper idag. Det är framtiden som spelar roll.
Visst är ledningen viktig men min erfarenhet med Lundinbolag har varit väldigt positiv. De är ju dessutom stora ägare vilket är en fördel.
Ja, du har rätt att vissa saker tar längre tid, host, host. För 10 år sedan sa Lucas att bolaget är värt 1 CAD och där bör vi snart vara, sen har vi kvar att borra blablabla.
Du kan inte jmf Lundin Norge med det som händer i super korrupta klanlandet Kurdistan som måste varit en otrolig felsatsning. Ett stort bolags analytiker sa till min vän i släkten 2012 "Tell your uncle to get out as soon as possible". Jag postade det på det maniskt positiva Avanza forumet och blev avstäng direkt. Bara heja, heja accepterades för att slutligen läggas ned.
Vi är helt i händerna på Irak och vet att USA vill invadera Iran så vad som händer i MÖ vet ingen. Därför går stora bolag ur och inga insiders köper. Sorgligt att tala mot min egen investering sedan 12 år men ärlighet varar längst. Ger inget för Lucas ord längre eller någon annan positiv pajas som kör ett online möte som en banan.
Ja, om några dagar kommer något ompackat i vadå? Vi får se men kursen talar tyvärr sitt tydliga språk att det behövs mer tid eller att dealen är avblåst. Kanske fick TAQA merparten istället som vid förra sockringen som även den var klar enligt mardrömmen Lucas.
Den riktiga bilhandlaren som häcklats av förvirrade SNM tomtar var inte Africa Oil VD K. Hill utan Lucas Lundin som vi trodde gick i sin pappa Adolfs fotspår.
Så mycket är nu klart med SNM till kurs 0.09 CAD och inte 1 CAD som Lucas drev med redan för 10 år sedan och helt utan synlig skam annonserade om en ny "Diverse" NE när bolaget presteraR så starkt och naturligtvis fanns ingen risk då de själva redan garanterat den, men Karma is a bitch!
Att svensken är godtrogen vet de och intresset för SNM i Canada lågt för de kan olja och SNM som pratar som spågummor helt olikt Pappa Lundin som vårdade sina udda bolag och inte lyxkryssare i medelhavet som sina pojkar gör. Helt normalt idag hos vissa och en stor blunder av mej att inte följa min intuition och råd från andra.
Jag gifte mej med SNM tyvärr men vi har inte sett slutet, säger Hoppet igen, haha. Inga lån, god ekonomi så bara skönt att skriva av mej lite Lundin frustration då åren varit som att boxas med en leende skugga på väg till Banken PARETO som nu verkat dumpat dom.