Citat:
Ursprungligen postat av
Kamon123
Precis det är nu man ska gå in!
Oj, vilken intelligent slutledning. Det är ju lite svårt att gå in igår så det märks att du tillhör eliten av SNM analytiker.
"Det har aldrig varit så bra som nu" har följt med som en slogan under 12 år och
den som trott på det har förlorat 85.85% enligt statistiken på avanza idag.
Vem vill göra affärer i Kurdistan är frågan förutom Lundin. Bolagen flyr fältet och Lundin tar över hoppet.
Jag hoppas verkligen det är någon annan som bestämmer nu när Lucas annonserat sin obotliga sjukdom och get upp hoppet till längre liv. Då brukar fantasier komma om allt möjligt.
Finns det någon utanför Norge och IPCO som fortfarande tror på Lundins, det är frågan det handlar om när bolag efter bolag lämnar området och säkert inte av en slump. Att under en stigande börs ha förlorat 85.85% är ganska magstarkt och nu tigga nya pengar i en ny emission för "diverse utgifter".
Det luktar psykopati lång väg men jag ger det ett år till. Deras löner är det inget fel på så räkna kan dom men blir något över till oss små investerare får vi se inom ett år och jag är beredd att förlora allt då IPCO har gått bra samt guldet. Men IPCO verkar i andra stabilare länder och inte bara i Kurdistan som bära eller brista därav ingen jmf men SNM.
Hoppas ryssen eller kineser ger ett hyfsat bud inom 18 mån som allt verkar handla om i klanernas korrupta Kurdistan. Tycker att 2,50 borde betalas när allt nu ligger på ett silverfat igen och det bara är att stampa i backen så sprutar oljan! "Ett ofantligt oljehav" som någon av X-direktörerna uttryckte sig.
Saknar dock insiderköp de sista åren då det brukar visa bolagets väg men intresset i Kanada är ZERO. Bara snacka är bara snack, show me the money nu för h-e och sluta sockra!
red: ser att småsparare på avanza tröttnat och att Morgan Stanley m.fl ökar kraftigt nu. Det gillar Jag!