2022-05-20, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Gud vad du är tjatig och överdriver känner jag haha. Ja, jag har inga problem med att hamna i säng med tjejer efter första dejten. Det är bara i sagor som kvinnor är ärofyllda varelser med hög moral och gudomlig karaktär. Två glas vin sen skickas allt vad moral heter ut genom fönsterrutan. Mina ögonen försvinner inåt och kommer tillbaka svarta sen är dom fast i mitt behag.
Vill den italienska tjejen prata mer seriöst får hon glatt skicka ett pm.
Snälla, vill jag ligga med en kille gör jag det, det irriterande är att du inte vill ge TS råd utan uppträder som de jag snabbt gör mig av med. De brukar däremot vilja hitta på saker efter sex så gör dig inte märkvärdig. Ingen man som är påstridig vill jag se igen men jag kan absolut ta för mig när det gäller om jag vill. Och du snackar om moral och ära. Karaktär? Har du det själv eller? Det är trots allt du som lägger värderingar och samtidigt ligger på första dejten.

Jag ser åtminstone inte ner på killarna, även om de inte imponerar på mig. Sex på första dejten innebär enbart att ni män döms mycket hårdare och måste prestera bättre och ni vet inte något om hur en kvinna vill ha det och är därmed mer eller mindre dömda att misslyckas. Hur mycket vi än fejkar

Tråden handlade däremot om förslag på dejter, varken ditt eller mitt sexliv. Till skillnad från dig kan jag gå länge utan sex och när lusten slår till, kan jag utan problem gå ut och ragga på krogen och vill jag inte gå längre än att titta, prata eller kanske pussa lite på män, ska du veta att för många killar känns det bäst så också. Alla vill inte ha sex som känns meningslöst för dem, män som kvinnor.

Det är löjligt att sätta manlighet i huruvida det blir mer eller inte. Du förstår, alla män kan ligga och de flesta har redan gjort det. Det är dessutom omodernt att vilja lyfta fram en schablon av män som okänsliga sexmaskiner. Även män vill dejta, uppvaktas/bekräftas, bli förälskade och även ha relationer. Alla ser inte det som meningsfullt att gå från ena efter andra år efter år efter år utan att ens bli gillad tillbaka i slutändan. TS kanske helt enkelt vill att tjejen ska tycka om honom.

Du och jag är färdiga här.
Citera
2022-05-20, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Snälla, vill jag ligga med en kille gör jag det, det irriterande är att du inte vill ge TS råd utan uppträder som de jag snabbt gör mig av med. De brukar däremot vilja hitta på saker efter sex så gör dig inte märkvärdig. Ingen man som är påstridig vill jag se igen men jag kan absolut ta för mig när det gäller om jag vill. Och du snackar om moral och ära. Karaktär? Har du det själv eller? Det är trots allt du som lägger värderingar och samtidigt ligger på första dejten.

Jag ser åtminstone inte ner på killarna, även om de inte imponerar på mig. Sex på första dejten innebär enbart att ni män döms mycket hårdare och måste prestera bättre och ni vet inte något om hur en kvinna vill ha det och är därmed mer eller mindre dömda att misslyckas. Hur mycket vi än fejkar

Tråden handlade däremot om förslag på dejter, varken ditt eller mitt sexliv. Till skillnad från dig kan jag gå länge utan sex och när lusten slår till, kan jag utan problem gå ut och ragga på krogen och vill jag inte gå längre än att titta, prata eller kanske pussa lite på män, ska du veta att för många killar känns det bäst så också. Alla vill inte ha sex som känns meningslöst för dem, män som kvinnor.

Det är löjligt att sätta manlighet i huruvida det blir mer eller inte. Du förstår, alla män kan ligga och de flesta har redan gjort det. Det är dessutom omodernt att vilja lyfta fram en schablon av män som okänsliga sexmaskiner. Även män vill dejta, uppvaktas/bekräftas, bli förälskade och även ha relationer. Alla ser inte det som meningsfullt att gå från ena efter andra år efter år efter år utan att ens bli gillad tillbaka i slutändan. TS kanske helt enkelt vill att tjejen ska tycka om honom.

Du och jag är färdiga här.

Du tar ett garn nyste och väver ut en hel garderob. Förstår att du haft problem med förhållanden
Citera
2022-05-20, 12:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vi ska träffas igen på lördag, men ja vet helt ärligt inte vad man ska göra? Jag vill lära känna henne bättre, ska man bara köra på middag och lite alkohol igen? Eventuellt ta hem henne till mig på kvällen.

Jag vet ju hur jag hade lagt upp det i alla fall. Eftersom du redan hånglat upp henne så är i alla fall den isen bruten så jag hade bjudit hem henne på middag med mycket alkohol. Är ju jävligt nice och bara låsa in sig hemma en helg med mycket käk och vin, man käkar, dricker, gökar och sover sig igenom helgen. De gångerna jag gjort så tycker jag att jag kommit den personen väldigt nära.
Citera
2022-05-20, 14:32
Medlem
Citat:
Du tar ett garn nyste och väver ut en hel garderob. Förstår att du haft problem med förhållanden
Nej det har jag inte. Jag har problem med män likt dig som t.ex provocerar för att ni vill ha rätt.

Jag är knappast sugen på att ha ett förhållande längre när man lärt sig vad för mänskliga kadaver som finns därute. Hela Flashback och alla som vet vem jag är, vet att jag enbart värderar en man om jag kan få barn. Annars ser jag inte något värde alls med er. Dålig attityd och de flesta av er ser ut som skit samtidigt som ni tror att ni förtjänar kvinnor ni aldrig gjort något för. Det är mycket lätt att leva utan er.

Lägg ner och föreslå TS något istället. En kryssning som dejt, kanske. Mig får du inte iallafall. ❤️

En sak till. Det är män som dig som orsakat att jag ser er alla som värdelösa. Kom ihåg när ni blir gamla, desperata med krossade förhållanden att de bästa är de som föraktar er djupast
Senast redigerad av Fibonaccy 2022-05-20 kl. 14:55.
Citera
2022-05-20, 15:06
Medlem
Citat:
Nej det har jag inte. Jag har problem med män likt dig som t.ex provocerar för att ni vill ha rätt.

Jag är knappast sugen på att ha ett förhållande längre när man lärt sig vad för mänskliga kadaver som finns därute. Hela Flashback och alla som vet vem jag är, vet att jag enbart värderar en man om jag kan få barn. Annars ser jag inte något värde alls med er. Dålig attityd och de flesta av er ser ut som skit samtidigt som ni tror att ni förtjänar kvinnor ni aldrig gjort något för. Det är mycket lätt att leva utan er.

Lägg ner och föreslå TS något istället. En kryssning som dejt, kanske. Mig får du inte iallafall. ❤️

En sak till. Det är män som dig som orsakat att jag ser er alla som värdelösa. Kom ihåg när ni blir gamla, desperata med krossade förhållanden att de bästa är de som föraktar er djupast

Ändå får jag känsla av att du är en kvinna som kommer springandes igen
Citera
2022-05-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amancio
Tja, har varit på hyfsat många dater med olika tjejer, aldrig riktigt känt att det har varit svårt att komma på vad man ska göra.

Jag gick på en date nyligen med en tjej, vi gick och drack 2 öl var tog en shot och gick till ett trevligt ställe i stan där vi rökte massa cannabis och hånglade hela kvällen, riktigt 12 åring fasoner men vi hade jävligt kul. Båda är 23 år gamla.
.
Vi ska träffas igen på lördag, men ja vet helt ärligt inte vad man ska göra? Jag vill lära känna henne bättre, ska man bara köra på middag och lite alkohol igen? Eventuellt ta hem henne till mig på kvällen.

Känns som ja tappat min Mojo, kanske har med att jag aldrig dejtat denna typ av tjej, vilket jag inte har. Dom tjejerna jag har dateat har alltid varit ganska "ordentliga" tjejer.

Detta är då i Stockholm.

Sidenote, har ni nå rekommendationer på resturangener i stan, inte för flasight. Lol

Andra dejten alltså, enkelt. Eftersom ni redan har rundat första basen..

Ta henne till ditt lokala kebabhak. Dra i er nåt snabbt, sen direkt hem till dig. Sen är de klart, ba kötta na i skuffen.

Sen rök en fet när ni är klara
Citera
2022-05-20, 16:27
Medlem
Citat:
Den där utbildningen var verkligen slöseri med tid:

1. Du klarar inte av att räkna ut att TS är mer intresserad än vad du är, av tjejen.

2. Du kallade precis tjejen han är intresserad av för white trash och förolämpar honom därmed på samma gång.

Vad jag kan dra mig till minnes sa aldrig Maslow att det saknas behov av relationer och kärlek.
Sedan behöver inte TS uppträda som en fjunig oskuld bara för att många av er andra, inte ser något annat än sex som meriterande. Han frågade om råd gällande dejting, han vill uppenbarligen göra saker tillsammans med en tjej han tyckte om att umgås med men han bad aldrig Incels att vädra deras livsåskådning.

Du värderar dessutom sex högre än utbildning. Du sa det själv mellan raderna att det är så du hävdar dig i livet. Du förstår, även jag är hyfsat kunnig när det kommer till psykologi.

Bra skrivet!

Ja oskuld är jag inte och prioriterar inte sex först heller så har inga problem med att vänta för sex. Ja gillar tjejen och vill lära känna henne mer för att se om detta är eventuellt något som kan utvecklas.
Citera
2022-05-20, 16:28
Medlem
Citat:
Är det du som är tjejen han dejtar eller vad tände kanelen nere i musslan på dig? Jag har inte sagt ett jota om TS i negativa ordalag mer än att kvinnan han dejtar uppenbarligen inte är något att hänga i granen. Sen kan man alltid övertolka saker al a tjejer som läst på tok för mycket psykologi för sitt eget bästa uppenbarligen gör.

Du är otroligt het. I skrift. Jag gillar det.

Grrr min lilla tiger. ;-)

Hahaha
Citera
2022-05-20, 16:31
Medlem
Citat:
Gud vad du är tjatig och överdriver känner jag haha. Ja, jag har inga problem med att hamna i säng med tjejer efter första dejten. Det är bara i sagor som kvinnor är ärofyllda varelser med hög moral och gudomlig karaktär. Två glas vin sen skickas allt vad moral heter ut genom fönsterrutan. Mina ögonen försvinner inåt och kommer tillbaka svarta sen är dom fast i mitt behag.
Vill den italienska tjejen prata mer seriöst får hon glatt skicka ett pm.

Sex är inte prio 1 för mig kompis!

Vill ha dejt tips, inte hurmanfårihenneisängen tips, det klarar jag själv :-)
Citera
2022-05-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amancio
Bra skrivet!

Ja oskuld är jag inte och prioriterar inte sex först heller så har inga problem med att vänta för sex. Ja gillar tjejen och vill lära känna henne mer för att se om detta är eventuellt något som kan utvecklas.
Jag önskar dig lycka till! Trots allt så är sex överskattat utan känslor och kärlek något som ger livet en mening. Förälskelsen är något som är så mycket mer än vad vissa vill få det att låta som.

Hoppas ni får riktigt roliga dejter och har kul tillsammans under tiden medan ni lär känna varandra närmare
Citera
2022-05-20, 20:20
Medlem
Citat:
Jag önskar dig lycka till! Trots allt så är sex överskattat utan känslor och kärlek något som ger livet en mening. Förälskelsen är något som är så mycket mer än vad vissa vill få det att låta som.

Hoppas ni får riktigt roliga dejter och har kul tillsammans under tiden medan ni lär känna varandra närmare

Ja asså helt ärligt så håller jag med, sex känns verkligen överskattat om det inte är en person jag har någon emotionell koppling till. Antar att det är olika från person till person.

Tack så mycket och all lycka till dig, tack för råden och din input. Är så ung och dum så det uppskattas verkligen.
Citera
2022-05-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag vet ju hur jag hade lagt upp det i alla fall. Eftersom du redan hånglat upp henne så är i alla fall den isen bruten så jag hade bjudit hem henne på middag med mycket alkohol. Är ju jävligt nice och bara låsa in sig hemma en helg med mycket käk och vin, man käkar, dricker, gökar och sover sig igenom helgen. De gångerna jag gjort så tycker jag att jag kommit den personen väldigt nära.

Jo så var min idé också lite halvt, ända problemet är att hon jobbar på söndag så kanske får bli att jag skickar hem henne på lördag kväll så hon inte är allt för förstörd till jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in