Citat:
Snälla, vill jag ligga med en kille gör jag det, det irriterande är att du inte vill ge TS råd utan uppträder som de jag snabbt gör mig av med. De brukar däremot vilja hitta på saker efter sex så gör dig inte märkvärdig. Ingen man som är påstridig vill jag se igen men jag kan absolut ta för mig när det gäller om jag vill. Och du snackar om moral och ära. Karaktär? Har du det själv eller? Det är trots allt du som lägger värderingar och samtidigt ligger på första dejten. Gud vad du är tjatig och överdriver känner jag haha. Ja, jag har inga problem med att hamna i säng med tjejer efter första dejten. Det är bara i sagor som kvinnor är ärofyllda varelser med hög moral och gudomlig karaktär. Två glas vin sen skickas allt vad moral heter ut genom fönsterrutan. Mina ögonen försvinner inåt och kommer tillbaka svarta sen är dom fast i mitt behag.
Vill den italienska tjejen prata mer seriöst får hon glatt skicka ett pm.
Vill den italienska tjejen prata mer seriöst får hon glatt skicka ett pm.

Jag ser åtminstone inte ner på killarna, även om de inte imponerar på mig. Sex på första dejten innebär enbart att ni män döms mycket hårdare och måste prestera bättre och ni vet inte något om hur en kvinna vill ha det och är därmed mer eller mindre dömda att misslyckas. Hur mycket vi än fejkar

Tråden handlade däremot om förslag på dejter, varken ditt eller mitt sexliv. Till skillnad från dig kan jag gå länge utan sex och när lusten slår till, kan jag utan problem gå ut och ragga på krogen och vill jag inte gå längre än att titta, prata eller kanske pussa lite på män, ska du veta att för många killar känns det bäst så också. Alla vill inte ha sex som känns meningslöst för dem, män som kvinnor.
Det är löjligt att sätta manlighet i huruvida det blir mer eller inte. Du förstår, alla män kan ligga och de flesta har redan gjort det. Det är dessutom omodernt att vilja lyfta fram en schablon av män som okänsliga sexmaskiner. Även män vill dejta, uppvaktas/bekräftas, bli förälskade och även ha relationer. Alla ser inte det som meningsfullt att gå från ena efter andra år efter år efter år utan att ens bli gillad tillbaka i slutändan. TS kanske helt enkelt vill att tjejen ska tycka om honom.
Du och jag är färdiga här.