Citat:
Ursprungligen postat av
Teddyrosevelt
Fantastiskt att du lyckas redogöra detta efter mitt inlägg. Tro inte på allt du läser och lita inte alltid på dina egna intrinsikala impulser.
Mina 300hp ino psykologi med dubbel master och avhandling al a maslows behovstrappa är naturligtvis ingen markör för att inte tillhöra det lägre schaktet av samhällströskeln men att tro att jag skulle betecknas som white trash är bara fel 😚😚
Den där utbildningen var verkligen slöseri med tid:
1. Du klarar inte av att räkna ut att TS är mer intresserad än vad du är, av tjejen.
2. Du kallade precis tjejen han är intresserad av för white trash och förolämpar honom därmed på samma gång.
Vad jag kan dra mig till minnes sa aldrig Maslow att det saknas behov av relationer och kärlek.
Sedan behöver inte TS uppträda som en fjunig oskuld bara för att många av er andra, inte ser något annat än sex som meriterande. Han frågade om råd gällande dejting, han vill uppenbarligen göra saker tillsammans med en tjej han tyckte om att umgås med men han bad aldrig Incels att vädra deras livsåskådning.
Du värderar dessutom sex högre än utbildning. Du sa det själv mellan raderna att det är så du hävdar dig i livet. Du förstår, även jag är hyfsat kunnig när det kommer till psykologi.