2022-05-09, 21:18
Medlem
Hittade Melanotan 2 i tablettform på en pålitilig leverantörs webbsida. Jag hittar i stort sett ingen information om peptiden i tablettform på nätet. Någon som har koll?
2022-05-12, 19:52
Moderator
Jultrollets avatar
Påminner om att det INTE är tillåtet att diskutera shoppar i tråden utan endast hur man använder melanotan.

/Moderator
2022-05-12, 20:50
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
En fråga, jag har använt mello för typ 2 år sen, använde det några gånger och funkade jätte bra.

Jag använde det mest för att det var kul å prova, jag har riktigt bra pigment normalt men efter jag använde detta så upplever jag att jag har fått sämre pigment, alltså att jag inte blir lika lätt brun längre, kan mellot göra så att man får sämre produktion av nått ämne i kroppen eller nått ?

Finns det ett samband ?

Bump?
2022-05-14, 15:04
Medlem
Är det någon som testat penna och kan berätta hur man ska göra för att blanda?
2022-05-20, 11:33
Medlem
Hej!

Ursäkta min okunskap, har prövat mello förut med goda resultat och beställde från melanotan grossisten. Beställde i måndags och fick det 3 dagar senare i brevlådan.

På deras hemsida står det att man i uppladdningsfasen som man ska ta 0,50 mg dagligen med kanyl. Jag är sämst på att räkna mg och milliliter men visst fan tänker jag rätt med att innehållet i kanylen knappt ska nå upp till den första 0,1 på sprutan va? Alltså ”hälften” av den första stora siffran på sprutan och utifrån sett relativt lite innehåll man skjuter in i uppladdningsfasen?

Tycker de skriver lite dumt på deras hemsida att man ska dra i sig ”5 enheter på sprutan”. Jag som lekman tänker ju direkt där det står 5 på sprutan vilket är hälften av kanylen haha och de känns lite mycket.

Jag beställde 20 mg så tänkte köra uppladdningsfasen med kanylen. Åker till Spanien om 2 v så köpte även med näs spray som jag tänkte köra underhållet med. Är det någon som har erfarenhet av att flyga med melanotan? Ska man låta det vara oblandat precis som det är och packa ner i det incheckade bagaget eller ska man blanda nässprayen i Sverige för att sedan flyga med i innerfickan eller packa ner i bagaget?

Sorry för många frågor, ny värld för mig men i sommar ska jag fan bli brun!
2022-05-20, 18:33
Moderator
Jultrollets avatar
Återigen (och nu börjar det bli väldigt tjatigt): läs moderatormeddelandet innan ni postar!
Det är INTE tillåtet att diskutera shoppar eller beställningar utan ENDAST hur man brukar produkten.

/Moderator
2022-05-23, 08:45
Medlem
Glömde en färdigblandad nässpray framme igår, stått mörkt i rumstemperatur ca 20 timmar. Är det bara att kasta nu?😟
2022-05-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thereseisaksson92
Glömde en färdigblandad nässpray framme igår, stått mörkt i rumstemperatur ca 20 timmar. Är det bara att kasta nu?😟
Nässpray funkar ju ändå inte ens
2022-05-28, 13:21
Medlem
Citat:

Släng och köp något som fungerar istället. Använd sprutor. Nässpray är bortkastade pengar girl
2022-05-30, 19:21
Medlem
Hej!

Är det någon mer som får återkommande Yrsel sålänge melanotanet är kvar i kroppen?? Jag har tagit melanotan på sommaren i 4 år nu och har under dessa 4 år fått lite yrsel då och då! OBS: har tagit blodprover och allt är OK
2022-05-31, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annon84
Är det någon som testat penna och kan berätta hur man ska göra för att blanda?
Kanske är trög men va menar du med penna?
2022-06-09, 06:27
Medlem
Citat:

Nej, ingen fara.. kör på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in