• 1
  • 2
2022-05-20, 00:42
Medlem
Tja, har varit på hyfsat många dater med olika tjejer, aldrig riktigt känt att det har varit svårt att komma på vad man ska göra.

Jag gick på en date nyligen med en tjej, vi gick och drack 2 öl var tog en shot och gick till ett trevligt ställe i stan där vi rökte massa cannabis och hånglade hela kvällen, riktigt 12 åring fasoner men vi hade jävligt kul. Båda är 23 år gamla.
.
Vi ska träffas igen på lördag, men ja vet helt ärligt inte vad man ska göra? Jag vill lära känna henne bättre, ska man bara köra på middag och lite alkohol igen? Eventuellt ta hem henne till mig på kvällen.

Känns som ja tappat min Mojo, kanske har med att jag aldrig dejtat denna typ av tjej, vilket jag inte har. Dom tjejerna jag har dateat har alltid varit ganska "ordentliga" tjejer.

Detta är då i Stockholm.

Sidenote, har ni nå rekommendationer på resturangener i stan, inte för flasight. Lol
Senast redigerad av Amancio 2022-05-20 kl. 01:29. Anledning: Glömde nämna oft
Citera
2022-05-20, 00:47
Medlem
some-timess avatar
Börja med att sluta klippa en hövning och glid runt på musik ställen ger bättre i längden.
Citera
2022-05-20, 00:55
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amancio
Side note, har ni några rekommendationer på resturanger i stan, inte för flashigt. Lol

Du glömde skriva vilken stad. Du hinner nog komplettera trådstarten.
Citera
2022-05-20, 01:03
Bjud hem henne till din bostad eller träffas i hennes. Vad finns för anledning att sitta på restaurang?
Det lyser ju bara pajas om sådana män.
Vill hon inte så får det va. Eller om hon inte kan förmedla en godtagbar anledning.
Citera
2022-05-20, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Du glömde skriva vilken stad. Du hinner nog komplettera trådstarten.

Juste, Stockholm.
Citera
2022-05-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av some-times
Börja med att sluta klippa en hövning och glid runt på musik ställen ger bättre i längden.

Din mening var inte enkel att förstå
Citera
2022-05-20, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbarragani
Bjud hem henne till din bostad eller träffas i hennes. Vad finns för anledning att sitta på restaurang?
Det lyser ju bara pajas om sådana män.
Vill hon inte så får det va. Eller om hon inte kan förmedla en godtagbar anledning.

Lära känna varandra din åsna, vafan gör man annars på en restaurang??
Citera
2022-05-20, 01:31
Citat:
Lära känna varandra din åsna, vafan gör man annars på en restaurang??
Lär känna varandra gör man bättre hemma hos varandra din get.
Citera
2022-05-20, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbarragani
Lär känna varandra gör man bättre hemma hos varandra din get.

Då säger vi så. Jag tar hem henne till mig direkt. Bom och bang så var allt klappar och klart.

Tack för rådet Brad Pitt
Citera
2022-05-20, 05:27
Medlem
Citat:
Tja, har varit på hyfsat många dater med olika tjejer, aldrig riktigt känt att det har varit svårt att komma på vad man ska göra.

Jag gick på en date nyligen med en tjej, vi gick och drack 2 öl var tog en shot och gick till ett trevligt ställe i stan där vi rökte massa cannabis och hånglade hela kvällen, riktigt 12 åring fasoner men vi hade jävligt kul. Båda är 23 år gamla.
.
Vi ska träffas igen på lördag, men ja vet helt ärligt inte vad man ska göra? Jag vill lära känna henne bättre, ska man bara köra på middag och lite alkohol igen? Eventuellt ta hem henne till mig på kvällen.

Känns som ja tappat min Mojo, kanske har med att jag aldrig dejtat denna typ av tjej, vilket jag inte har. Dom tjejerna jag har dateat har alltid varit ganska "ordentliga" tjejer.

Detta är då i Stockholm.

Sidenote, har ni nå rekommendationer på resturangener i stan, inte för flasight. Lol

Det var längesen jag dejtade lössläppta tjejer som tycker det är kul och röka brass. Känns som att du inte ens behöver tänka för att underhålla en sån tjej om jag ska vara helt ärlig. Köp en bingolott och bjud på carbonara typ. Tjejer som röker brass är i regel ganska white trashiga och kräver inte särskilt mycket mer än en mans själva uppmärksamhet för att släppa till.
Citera
2022-05-20, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det var längesen jag dejtade lössläppta tjejer som tycker det är kul och röka brass. Känns som att du inte ens behöver tänka för att underhålla en sån tjej om jag ska vara helt ärlig. Köp en bingolott och bjud på carbonara typ. Tjejer som röker brass är i regel ganska white trashiga och kräver inte särskilt mycket mer än en mans själva uppmärksamhet för att släppa till.

Ja hade inte många hjärnceller på den första dejten, och den gick bra
Citera
2022-05-20, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Du låter jättefin själv om det är ditt enda mål och inte ett dugg trashig som vill ligga utan att leverera en personlighet.
Citat:
Ja hade inte många hjärnceller på den första dejten, och den gick bra
Då bestämmer du dig helt enkelt för om det är så du vill fortsätta eller om du vill göra något roligt. Du har hela Stockholm och fullt med möjliga aktiviteter annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in