2022-05-20, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Är det för privat att svara på vilken utbildning du har? Det är väl en väldigt relevant fråga att ställa. Jag är väldigt nyfiken vilken utbildning de som arbetar med dumpen har. Är det ett gäng lekmän som har bestämt sig för att krossa personer de tänker sig är förövare och sen ta hand om spillrorna som är de anhöriga. Då känns väl någon form av utbildning i ämnet relevant. Och läste jag inte att offer har hört av sig också? Det är ju superkänsligt i hur de blir bemötta med tanke för risk för suicid och annat som det kan innebära att vara utsatt.

Du har inte med att göra vilken utbildning en enskild person har. Vill du av nyfikenhet veta vilken utbildad personal som finns så kan du fråga på annat sätt än här.
Krossar pedofiler *
Det är pedofilens fel att anhöriga blir drabbade av hens gärningar.
Dumpen har kontakt med anhöriga, vissa troll uttrycker sig och kastar skit, fråga dig själv varför det rör sig om cirka 2 personer. Tänk längre än näsan räcker. Skyddar/själv peddo/inte insett vilket äckel ens nära var. Dumpen gör väl allt rätt genom att inte outa varför vissa anhöriga smutskastar här, eller hur?
Senast redigerad av HoneyJaz 2022-05-20 kl. 05:27.
Citera
2022-05-20, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priice
De som blir outade och i synnerhet har familj - det är ju bara att begå självmord skulle jag säga..

Rent taktiskt skulle det bästa för dem vara att lämna landet. Dem har ingen dom mot sig och kan göra vad dem vill och ingen utomlands kommer ha någon koll. Där finns alla möjligheter för dem att helt börja om. Är dem utbildade så får dem ofta mycket högre lön dessutom.
Citera
2022-05-20, 06:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Patrik Ss nya sajt dumpen.se har fått utgivningsbevis, nåt som kanske gör att filmerna där pedosarna ställs till svars, får vara kver?
Första konfrontationen, gubbe i 60årsåldern tror har stämt träff med en 12-åring:
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/

Enligt ett senare inlägg ska pedon blivit avstängd från sitt jobb.

Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?
Mot enskilda individer kanske men i tanke på att nästan hela centerpartiet består av pedofiler och att socialdemokraterna har fyllt landet med folk från en pedofil kultur så kan man undra över denna uppståndelse av Patrik. Dom som dom uppdagar med sitt ful fiskande är bara en bråkdel tror jag. I dom muslimska kretsarna är det inte samma uppståndelse över att det förekommer sex med barn pojkar som flickor. Det jag har synpunkter på är att dom medvetet skapar situation vilket jag tycker e fel. En annan sak om det är en riktig träff som uppdagas. Hade det inte varit för Patrik så kanske det aldrig hänt något vilket man aldrig kan veta.
Citera
2022-05-20, 06:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Är det sant att Patrik är tillsammans med en 20 åring? Sjukt ironiskt i så fall. Gör inte känslan av att Patrik sitter och drar sig i snabeln när han leker fjortis, mindre.

De lever på att försätta mindre begåvade i misär. Ett sjukt beteende. Å andra sidan verkar även Patrik vara just svagbegåvad. Kvinnan lika så.
Ja eller hur, snacka om dubbelmoral. De själva har brutit emot olika lagar till exempel att ta droger, uppmana till mord.

Fast den lagen som säger att man inte får vara med någon under en viss ålder, det är en lag de helt plötsligt bry sig om.🤔

Både Sara och Patrik går uppenbarligen igång på det dem gör, och njuter av det. Det ser man klart och tydligt och man hör njutningen i Saras röst.

En 29 åring hängdes ut för en träff med 14 åring. Faktum är att det är mindre åldersskillnad än vad det är mellan Patrik och hans flickvän, hur ironiskt är inte detta.

Sara måste väl känna sig ganska frustrerad över att män inte har något intresse av henne längre. Så hon måste få ut den frustrationen genom att hänga ut män och förstöra deras liv.

Och jag hade kunnat köpa grejen med dumpen ärligt talat, OM de gav sig efter faktiska pedofiler. Som försökte ge sig på barn riktiga barn 0-12 (13 i viss fall)

Det har bevisats så många gånger via forskning, att det ens ska behövas är ironiskt.Att en attraktion till tjejer i tonåren är naturligt, det har alltid varit så i människans historia. I flera tusentals år har det varit naturligt, regeringen och detta feministiska hjärntvättade samhället vill att den attraktionen ska försvinna på 100 år. Det kommer inte hända. Den attraktion som vi har haft så länge. Det skulle ta minst flera 1000 år till att denna attraktionen skulle upphöra.

Hade jag varit politiker så hade jag velat att det läggs ner mer tid på forskning och hitta ett botemedel emot pedofiler. De är uppenbarligen inte är normalt, fast en attraktion till könsmogna individer behöver inte botas då de flesta har den attraktionen oavsett om de kommer erkänna det är inte.
Citera
2022-05-20, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Sista var väl att det var svårt att locka ut vulkanen. Förmodligen fick den kalla kårar. Är nog den tråkiga förklaringen

Jag tror att vulkanen var mannen som förgrep sig på sin lilla tvååring. Som hyrde av en pedofilmotståndare.
Den gäddan önskar jag allt ont. Vidrig ”människa”
Citera
2022-05-20, 07:42
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag tror att vulkanen var mannen som förgrep sig på sin lilla tvååring. Som hyrde av en pedofilmotståndare.
Den gäddan önskar jag allt ont. Vidrig ”människa”

Du tror mycket. Funderat på att gå med i min sekt... rörelse? Din inkomst går till mig, och sen får jag knulla dina döttrar.

Dumpen har uttryckligen sagt att det inte är så. Att det är som någon annan skrev. Vulkanen är "blyg" och lite ovillig att träffas.

Tydligen har de chattat med vulkanen rätt länge. Oavsett orsak har han ju hållit sig i skinnet under väldigt lång tid...

Det är att verkligen att missbruka någons läggning genom att locka med det som personen önskar mest av allt under lång tid i hopp om att han ska göra bort sig i ett svagt ögonblick.
Citera
2022-05-20, 07:47
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Ja eller hur, snacka om dubbelmoral. De själva har brutit emot olika lagar till exempel att ta droger, uppmana till mord.

Fast den lagen som säger att man inte får vara med någon under en viss ålder, det är en lag de helt plötsligt bry sig om.🤔

Både Sara och Patrik går uppenbarligen igång på det dem gör, och njuter av det. Det ser man klart och tydligt och man hör njutningen i Saras röst.

En 29 åring hängdes ut för en träff med 14 åring. Faktum är att det är mindre åldersskillnad än vad det är mellan Patrik och hans flickvän, hur ironiskt är inte detta.

Sara måste väl känna sig ganska frustrerad över att män inte har något intresse av henne längre. Så hon måste få ut den frustrationen genom att hänga ut män och förstöra deras liv.

Och jag hade kunnat köpa grejen med dumpen ärligt talat, OM de gav sig efter faktiska pedofiler. Som försökte ge sig på barn riktiga barn 0-12 (13 i viss fall)

Det har bevisats så många gånger via forskning, att det ens ska behövas är ironiskt.Att en attraktion till tjejer i tonåren är naturligt, det har alltid varit så i människans historia. I flera tusentals år har det varit naturligt, regeringen och detta feministiska hjärntvättade samhället vill att den attraktionen ska försvinna på 100 år. Det kommer inte hända. Den attraktion som vi har haft så länge. Det skulle ta minst flera 1000 år till att denna attraktionen skulle upphöra.

Hade jag varit politiker så hade jag velat att det läggs ner mer tid på forskning och hitta ett botemedel emot pedofiler. De är uppenbarligen inte är normalt, fast en attraktion till könsmogna individer behöver inte botas då de flesta har den attraktionen oavsett om de kommer erkänna det är inte.
Det spelar ingen roll om det skulle stämma, det är ändå lika vidrigt att AGERA på den.
Citera
2022-05-20, 07:48
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:

Sopigt argument. Det är mindre åldersskillnad mellan en 20-åring och en 2-åring också. Mindre klandervärt?
Citera
2022-05-20, 08:32
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
De säger att de ska polisanmäla GMs… Men kan någon svara på vad de som chattar med Patrik medans han lajvar fjortis, gör för olagligt? Opassande ja, men olagligt?

Patrik är ett skämt. Och horan som nu vill klämma åt män för att kompensera sitt patetiska liv. De bägge är så vidriga att jag känner större sympati med kåtbockarna.
De polisanmäler endast de som t.ex skickar en dickpic utan att "14-åringen" bett om en. Det är sexuellt ofredande; https://www.unizonjourer.se/tjejjourenlulea/tjejguiden/vi-tipsar/oonskad-dickpic/ I vissa fall har det även varit barnporr inblandat.
Citera
2022-05-20, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoneyJaz
Du har inte med att göra vilken utbildning en enskild person har. Vill du av nyfikenhet veta vilken utbildad personal som finns så kan du fråga på annat sätt än här.
Krossar pedofiler *
Det är pedofilens fel att anhöriga blir drabbade av hens gärningar.
Dumpen har kontakt med anhöriga, vissa troll uttrycker sig och kastar skit, fråga dig själv varför det rör sig om cirka 2 personer. Tänk längre än näsan räcker. Skyddar/själv peddo/inte insett vilket äckel ens nära var. Dumpen gör väl allt rätt genom att inte outa varför vissa anhöriga smutskastar här, eller hur?

Att påstå sig arbeta med människor som eventuellt gått igenom trauma eller kris och erbjuda stödsamtal men sen konsekvent vägra svara på vad för utbildning man har inom området tycker jag är märkligt. Jag förstår att ens utbildning känns privat om den inte har något med området att göra. Annars hade tex "socionomutbildning" inte varit ett konstigt svar.

Jag säger förövare och du säger pedofiler. Alltså krossa människor med en störning. Jag tänker att vill dumpen hänga ut potentiella sexualbrottslingar är det en sak (men fortfarande fel då de inte har tillräckligt med bevis) men att hänga ut pedofiler är en annan, för det är människor med en störning. Det finns nog många som har den utan att för den saken skull vara sexualbrottslingar. Jag undrar vad dumpens syfte är här.

Jag tänker också att det är mannens fel att de anhöriga blir drabbade av hans handlingar men det är ju dumpen som hänger ut dem inför hela Sverige, för alla att gotta sig i deras tragik. Det går liksom inte att friskriva sig från att dumpen inte har ett finger med i spelet kring hur de anhöriga blir drabbade.

Väldigt fult av dig av insinuerar att en av de anhöriga som är kritisk till dumpens bemötande skulle skydda eller själv vara pedofil.
Citera
2022-05-20, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Sopigt argument. Det är mindre åldersskillnad mellan en 20-åring och en 2-åring också. Mindre klandervärt?

Lite skillnad på en 2 åring och en 14 åring tycker du inte de?
Citera
2022-05-20, 08:53
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Lite skillnad på en 2 åring och en 14 åring tycker du inte de?

Lite skillnad på en 14-åring och en 20-åring, tycker du inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in