Citat:
Ursprungligen postat av
Kalix888
Är det sant att Patrik är tillsammans med en 20 åring? Sjukt ironiskt i så fall. Gör inte känslan av att Patrik sitter och drar sig i snabeln när han leker fjortis, mindre.
De lever på att försätta mindre begåvade i misär. Ett sjukt beteende. Å andra sidan verkar även Patrik vara just svagbegåvad. Kvinnan lika så.
Ja eller hur, snacka om dubbelmoral. De själva har brutit emot olika lagar till exempel att ta droger, uppmana till mord.
Fast den lagen som säger att man inte får vara med någon under en viss ålder, det är en lag de helt plötsligt bry sig om.🤔
Både Sara och Patrik går uppenbarligen igång på det dem gör, och njuter av det. Det ser man klart och tydligt och man hör njutningen i Saras röst.
En 29 åring hängdes ut för en träff med 14 åring. Faktum är att det är mindre åldersskillnad än vad det är mellan Patrik och hans flickvän, hur ironiskt är inte detta.
Sara måste väl känna sig ganska frustrerad över att män inte har något intresse av henne längre. Så hon måste få ut den frustrationen genom att hänga ut män och förstöra deras liv.
Och jag hade kunnat köpa grejen med dumpen ärligt talat, OM de gav sig efter faktiska pedofiler. Som försökte ge sig på barn riktiga barn 0-12 (13 i viss fall)
Det har bevisats så många gånger via forskning, att det ens ska behövas är ironiskt.Att en attraktion till tjejer i tonåren är naturligt, det har alltid varit så i människans historia. I flera tusentals år har det varit naturligt, regeringen och detta feministiska hjärntvättade samhället vill att den attraktionen ska försvinna på 100 år. Det kommer inte hända. Den attraktion som vi har haft så länge. Det skulle ta minst flera 1000 år till att denna attraktionen skulle upphöra.
Hade jag varit politiker så hade jag velat att det läggs ner mer tid på forskning och hitta ett botemedel emot pedofiler. De är uppenbarligen inte är normalt, fast en attraktion till könsmogna individer behöver inte botas då de flesta har den attraktionen oavsett om de kommer erkänna det är inte.