Citat:
Ursprungligen postat av
Kalix888
De säger att de ska polisanmäla GMs… Men kan någon svara på vad de som chattar med Patrik medans han lajvar fjortis, gör för olagligt? Opassande ja, men olagligt?
Patrik är ett skämt. Och horan som nu vill klämma åt män för att kompensera sitt patetiska liv. De bägge är så vidriga att jag känner större sympati med kåtbockarna.
Faktiskt,han är inte de bästa exemplet precis genom att vara 50+ och dejta en 20 åring.
Inte för jag har emot ålderskillnader, även om någon är under 18. Fast med tanke på hans lilla hobby att hänga ut ”Pedofiler ” så är han inte jätte mkt bättre. Hans flickvän är 8 år äldre än de som dem i dumpen vill träffa. Kan man tänka sig dejta 20 åring när man över 50, så händerna de säkert ibland att man tittar åt fjortis tjejers håll.
Sara är bara så tragiskt, förstör för egentligen fullt normala män. De saknar lite moral och bryter emot lagen de är allt . De är inga Pedofiler bara så förvirrande och de tror att en tjej i den ålder har intresse.
Det handlar bara om att tjäna pengar för dem, och få lite uppmärksamhet.För 100 år sedan så hade det inte vart så tabubelagt att träffa dessa personer. Man är inte nödvändigtvis en våldtäktsman eller liknande för att man har en attraktion till tonårstjejer. Det är en väldigt naturlig attraktion, Sara är väl lite sur för att män har denna attraktionen. Och genom att hjärntvätta folk att det är fel och onaturligt vi har dumpen, så får hon ut sin frustration. Vad Patrik vinner på det hela vet jag inte, pengar kanske.