2022-05-19, 22:28
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Inte alls.

Det skulle underlätta ifall du citerade den av frågorna som du gav ett icke-svar på. Eller ännu bättre, SVARA på nån av frågorna du får. Och svara då med en fullständig mening. Om inte, så skriv inte alls, för just nu framstår du som nån med alzheimers.
Citera
2022-05-19, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
De säger att de ska polisanmäla GMs… Men kan någon svara på vad de som chattar med Patrik medans han lajvar fjortis, gör för olagligt? Opassande ja, men olagligt?

Patrik är ett skämt. Och horan som nu vill klämma åt män för att kompensera sitt patetiska liv. De bägge är så vidriga att jag känner större sympati med kåtbockarna.

Faktiskt,han är inte de bästa exemplet precis genom att vara 50+ och dejta en 20 åring.

Inte för jag har emot ålderskillnader, även om någon är under 18. Fast med tanke på hans lilla hobby att hänga ut ”Pedofiler ” så är han inte jätte mkt bättre. Hans flickvän är 8 år äldre än de som dem i dumpen vill träffa. Kan man tänka sig dejta 20 åring när man över 50, så händerna de säkert ibland att man tittar åt fjortis tjejers håll.

Sara är bara så tragiskt, förstör för egentligen fullt normala män. De saknar lite moral och bryter emot lagen de är allt . De är inga Pedofiler bara så förvirrande och de tror att en tjej i den ålder har intresse.

Det handlar bara om att tjäna pengar för dem, och få lite uppmärksamhet.För 100 år sedan så hade det inte vart så tabubelagt att träffa dessa personer. Man är inte nödvändigtvis en våldtäktsman eller liknande för att man har en attraktion till tonårstjejer. Det är en väldigt naturlig attraktion, Sara är väl lite sur för att män har denna attraktionen. Och genom att hjärntvätta folk att det är fel och onaturligt vi har dumpen, så får hon ut sin frustration. Vad Patrik vinner på det hela vet jag inte, pengar kanske.
Citera
2022-05-19, 23:02
Avslutad
Mineralvattnets inlägg är inte särdeles mycket värda. I praktiken kan oftast vem som helst stoppa vem som helst. Du ensam kan få hela t.ex. Nordfront, Hells Angels, Khan-klanen eller Antifascistisk aktion att upphöra med sina respektive verksamheter.

Du kan också få en mängd ministrar i regeringen som inte har livvakter att faktiskt behöva fly landet eller inte våga visa sig utomhus i Stockholm.
Sätter du upp ett tiotal ministrar på din lista och går runt med säg ett litet lagligt rakblad ett antal veckor runt runt i Stockholm så kommer du till sist springa på någon av dem.

Allt du behöver göra är att ställa ultimatum och vara beredd på att dö. Oavsett om motparten tror på dig eller inte så spelar det ingen roll så länge du gör det för att du tror på det goda.
Citera
2022-05-19, 23:04
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Fanns väl nåt sånt program i Japan vill jag minnas

Det skulle inte förvåna mig. Japaner är lite speciella.
Citera
2022-05-19, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Ja, bara goddag-yxskaft-svar med ett lite kränkt tonläge, och med nåt slags storhetsvansinne över att få svara i dumpens namn. Och med det sagt, så är jag i botten en sk dumpling. Men inte länge till, ifall de har så urbota oempatiska och självhävdande medarbetare. INFOLINA, snälla säg att radhuset bara är ett troll?!

Infolina kommer att dyka upp när tid finns.

Vad är det du vill ha svar på?
Min utbildning?
Jag diskuterar inte min utbildning, anhöriga osv.
Min roll är inte att vara ”talesperson”.
Ni borde vid det här laget veta efter ni lusläst och lyssnat på podden vilken roll jag har på Dumpen.
Citera
2022-05-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Faktiskt,han är inte de bästa exemplet precis genom att vara 50+ och dejta en 20 åring.

Inte för jag har emot ålderskillnader, även om någon är under 18. Fast med tanke på hans lilla hobby att hänga ut ”Pedofiler ” så är han inte jätte mkt bättre. Hans flickvän är 8 år äldre än de som dem i dumpen vill träffa. Kan man tänka sig dejta 20 åring när man över 50, så händerna de säkert ibland att man tittar åt fjortis tjejers håll.

Sara är bara så tragiskt, förstör för egentligen fullt normala män. De saknar lite moral och bryter emot lagen de är allt . De är inga Pedofiler bara så förvirrande och de tror att en tjej i den ålder har intresse.

Det handlar bara om att tjäna pengar för dem, och få lite uppmärksamhet.För 100 år sedan så hade det inte vart så tabubelagt att träffa dessa personer. Man är inte nödvändigtvis en våldtäktsman eller liknande för att man har en attraktion till tonårstjejer. Det är en väldigt naturlig attraktion, Sara är väl lite sur för att män har denna attraktionen. Och genom att hjärntvätta folk att det är fel och onaturligt vi har dumpen, så får hon ut sin frustration. Vad Patrik vinner på det hela vet jag inte, pengar kanske.

Är det sant att Patrik är tillsammans med en 20 åring? Sjukt ironiskt i så fall. Gör inte känslan av att Patrik sitter och drar sig i snabeln när han leker fjortis, mindre.

De lever på att försätta mindre begåvade i misär. Ett sjukt beteende. Å andra sidan verkar även Patrik vara just svagbegåvad. Kvinnan lika så.
Citera
2022-05-20, 00:05
Medlem
Citat:

Min utbildning?
Ni borde vid det här laget veta efter ni lusläst och lyssnat på podden vilken roll jag har på Dumpen.

Är det för privat att svara på vilken utbildning du har? Det är väl en väldigt relevant fråga att ställa. Jag är väldigt nyfiken vilken utbildning de som arbetar med dumpen har. Är det ett gäng lekmän som har bestämt sig för att krossa personer de tänker sig är förövare och sen ta hand om spillrorna som är de anhöriga. Då känns väl någon form av utbildning i ämnet relevant. Och läste jag inte att offer har hört av sig också? Det är ju superkänsligt i hur de blir bemötta med tanke för risk för suicid och annat som det kan innebära att vara utsatt.
Citera
2022-05-20, 01:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Är det sant att Patrik är tillsammans med en 20 åring? Sjukt ironiskt i så fall. Gör inte känslan av att Patrik sitter och drar sig i snabeln när han leker fjortis, mindre.

De lever på att försätta mindre begåvade i misär. Ett sjukt beteende. Å andra sidan verkar även Patrik vara just svagbegåvad. Kvinnan lika så.

22 som han setts ihop med men det var för 4 år sedan.
(FB) Skvaller om höjdhopparen Patrik Sjöberg?

Vilken ålder han har nu på sin käresta, om det finns någon eller om det är samma som 2018 fortsatt får någon annan svara på.
Citera
2022-05-20, 01:15
Medlem
priices avatar
De som blir outade och i synnerhet har familj - det är ju bara att begå självmord skulle jag säga..
Citera
2022-05-20, 01:22
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:

Min utbildning?
Jag ställde en, i mitt tycke, hyfsat relevant fråga här:

(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen

Om du inte vill eller kan svara så skriv gärna det så slutar jag fråga.
Citera
2022-05-20, 02:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag ställde en, i mitt tycke, hyfsat relevant fråga här:
(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen[/url]
Om du inte vill eller kan svara så skriv gärna det så slutar jag fråga.
Eftersom en del av dumpens sympatisörer modererar tråden.

Dumpen och Sara hade fälts i stämning, rakt igenom utgivningsbevis och ev. de bästa advokaterna. Det finns en lång rad punkter att peka på som en domstol inte hade tittat mellan fingrarna på.

Fällande domar är nästan garanterade. Inte i alla fall men i de flesta.
Citera
2022-05-20, 02:20
Avslutad
Om Dumpen trots första fällande dom inte hade lagt ner verksamheten hade de i så fall kunnat stämmas och fällas om och om och om igen för gamla icke preskriberade överträdelser tills annat inget annat alternativ hade funnits än att rätta sig. Kostnaden både för Dumpen och sponsorer hade blivit för hög.

Jag skulle kunna lista 10 punkter som nästan var och en hade brutit ner försvaret.

Det är att skrida till verket för de som anser att Sara hör hemma i fängelse/kriminalvården istället för springandes på gator och torg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in