2022-05-19, 21:25
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Då har det efter idoga grävande uppenbarat sig för mig vem han var som sket ned sig i Sötälje när AmazonSara och 2metersPatrik dök upp istället för barnet han bäddat åt i sin bil.

https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/
https://www.youtube.com/watch?v=ymqUHlNnHEY

Mannens förnamn är en sammanslagning av förledet med det man kan få när man fyller fyrtioår och kan beskrivas synonymt som en svår period. Slutet av namnet är en plats där grisar bor. Man brukar säga att någons skitiga kvart liknas vid en svinxxxx.

Efternamnet förleds av engelskans ord för sol och slutar med det datormärke som gör bland annat bärbara modeller i serien Latitude

När jag vill montera något rätt och rakt hemma använder jag en sång mojäng som gränden han bor på namngetts efter

Orten är komiskt nog synonymt med ett kvinnligt underklädesplagg.

Facebook verkar han ha slutat med 2014 redan
/START_EDIT
Han har varit slug eller efterbliven och inte kommit åt sitt gamla och har flera konton
/END_EDIT
Grymt jobbat! Skönt att äntligen få ett namn på det missfostret. Och som någon skrev. Hans svärföräldrar är nog mäkta stolta...

Tack N0IIis!
Citera
2022-05-19, 21:28
Medlem
Lysturkens avatar
Nedan följer uppsamlingen av de gäddor som ännu inte blivit offentliggjorda här i tråden. Totalt är det fortfarande 6 st. kvar att identifiera.

Ikväll tackar vi N0IItolerans som grävde fram den ökände bajsgäddan från Södertälje!

ALLA ska fram!

Hittills olösta fall:

Rebusrunda 6: Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 14: LundFredde
Rebusrunda 16: Kalle D i Enköping
Rebusrunda 17: Garderobspedofilen i Kvidinge
Rebusrunda 18: Somaliern från Kista
Rebusrunda 19: Sandnegern från Jakobsberg
Citera
2022-05-19, 21:55
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Kuken ska ha sitt

När man citerar någon bör man ange upphovsmannen till citatet. I detta fall Frank Andersson 😉

"Kuken ska ha sitt" är dels ett citat av brottaren Frank Andersson (när han tog sig en liten avstickare från OS i Los Angeles 1984 för att partaja i Las Vegas lär han ha sagt just så för att förklara sin bortavaro när han kom tillbaka) och dels vad skulpturen som nämns i ovan länkade artikel egentligen heter.
Citera
2022-05-19, 22:03
Medlem
De säger att de ska polisanmäla GMs… Men kan någon svara på vad de som chattar med Patrik medans han lajvar fjortis, gör för olagligt? Opassande ja, men olagligt?

Patrik är ett skämt. Och horan som nu vill klämma åt män för att kompensera sitt patetiska liv. De bägge är så vidriga att jag känner större sympati med kåtbockarna.
Citera
2022-05-19, 22:04
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Helt med dig. Sara gjorde ett snyft-inlägg i 2forty2 på facebook om hur alla hemska kritiker inte ser sanningen och bara försöker "skjuta budbäraren"...

I de fall som Radhuslivet är budbäraren, så kan jag förstå det. Maken till passivt aggressivt undvikande av att svara på faktiskt konkreta frågor, i kombo med subtila angrepp, får ju mig att fundera över om hela jävla dumpen enbart är ett jävla härbärge för pajasfigurer?! INFOLINA bemöter och svarar iallafall, medan det raljanta Radhuslivet bara får dumpen att framstå som ett jävla dårhus för människor utan kommunikationsfärdigheter och väldigt litet, men ack så bekräftelsetörstande, ego. Bort med Radhuslivet som representant för dumpen för fan! Hen stjälper ju bara!
Senast redigerad av sandyhell 2022-05-19 kl. 22:10.
Citera
2022-05-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
I de fall som Radhuslivet är budbäraren, så kan jag förstå det. Maken till passivt aggressivt undvikande av att svara på faktiskt konkreta frågor, i kombo med subtila angrepp, får ju mig att fundera över om hela jävla dumpen enbart är ett jävla härbärge för pajasfigurer?! Bort med Radhuslivet som representant på dumpen för fan!
Ingen aning om vem människan är, men några konkreta svar på kritiska frågor verkar vara omöjligt att få.
Citera
2022-05-19, 22:07
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kan väl vara skitsnack också? IOFS så sa Sara att det kommer bli stort och att medierna nog kommer hänga på men det var ett tag sedan. Pk-medierna vill helst inte skriva om Dumpen pga deras metoder så det kan inte bara vara en vanlig tjockis.

Sheriffen Putte är kontroversiell men det är inget fel med det.

Just nu känns det som att dom vill boosta Dumpen. Dom får absolut inte komma undan med vulkanen utan en förklaring
Sista var väl att det var svårt att locka ut vulkanen. Förmodligen fick den kalla kårar. Är nog den tråkiga förklaringen
Citera
2022-05-19, 22:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HexKaka
Ratsit listar bilen som fiat 280 1988
Google visar hur det ser ut på insidan, kan det vara så att han står åt samma håll som disken och kökdelen är placerad?

Vem fan vet, han kanske tvättar sin slang, hehe

https://www.google.com/search?q=fiat%20280%201988%20inside&tbm=isch&tbs=r img:Ce_1ZQ3lu7yOYYeUdK1BoqUxz8AEAsgIMCgIIABAAOgQIA BAA&hl=en&sa=X&ved=0CBsQuIIBahcKEwiA0qiQ6uv3AhUAAA AAHQAAAAAQBw&biw=1903&bih=935#imgrc=AQMevuirpeZT8M

Hehe. Köket är till höger inifrån sett om dörren tyvärr. Men tror han gör nåt med slangen. Husbilar listas efter VIN nummer så beskriver bara själva chassiet. Påbyggnaden listas inte
Citera
2022-05-19, 22:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Bäst underhållning är det kanske när någon tar livet av sig. Det kommer att bli mer sånt.

Fanns väl nåt sånt program i Japan vill jag minnas
Citera
2022-05-19, 22:12
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ingen aning om vem människan är, men några konkreta svar på kritiska frågor verkar vara omöjligt att få.

Ja, bara goddag-yxskaft-svar med ett lite kränkt tonläge, och med nåt slags storhetsvansinne över att få svara i dumpens namn. Och med det sagt, så är jag i botten en sk dumpling. Men inte länge till, ifall de har så urbota oempatiska och självhävdande medarbetare. INFOLINA, snälla säg att radhuset bara är ett troll?!
Senast redigerad av sandyhell 2022-05-19 kl. 22:15.
Citera
2022-05-19, 22:22
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Då har det efter idoga grävande uppenbarat sig för mig vem han var som sket ned sig i Sötälje när AmazonSara och 2metersPatrik dök upp istället för barnet han bäddat åt i sin bil.

https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/
https://www.youtube.com/watch?v=ymqUHlNnHEY

Mannens förnamn är en sammanslagning av förledet med det man kan få när man fyller fyrtioår och kan beskrivas synonymt som en svår period. Slutet av namnet är en plats där grisar bor. Man brukar säga att någons skitiga kvart liknas vid en svinxxxx.

Efternamnet förleds av engelskans ord för sol och slutar med det datormärke som gör bland annat bärbara modeller i serien Latitude

När jag vill montera något rätt och rakt hemma använder jag en sång mojäng som gränden han bor på namngetts efter

Orten är komiskt nog synonymt med ett kvinnligt underklädesplagg.

Facebook verkar han ha slutat med 2014 redan
/START_EDIT
Han har varit slug eller efterbliven och inte kommit åt sitt gamla och har flera konton
/END_EDIT
Trådens mest stringenta rebus, bugar och bockar!
Citera
2022-05-19, 22:23
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Trådens mest stringenta rebus, bugar och bockar!

Tack för glada tillrop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in