Citat:
Ursprungligen postat av
Sarajevo
Peter värsta kappvändaren och svikaren, fick lite mat av Jessica och är en i gänget nu? Han borde ju ha hjärnceller att förstå att Hanna, Joel och Linn är svagare hot än Peter, Desirée och Jessica. Han hade visserligen fått möta Filip, vilket han nu får ändå, men större chans att stanna kvar längre.
Och musen Filip, vågar inte säga öppet ”nej tyvärr jag måste göra er besvikna” utan de går därifrån och kommer inte tillbaka. Jävla mes. Han borde också ha hjärnceller att fatta att han kan ligga risigt till i en final med Nord istället för Joel och Linn.
Det är som att hitta a needle in a haystack en värdig vinnare. Gillade Joel i början men han är fan som en jobbig knähund som inte heller kan släppa gammalt groll. Det enda han har pratat om är att han aldrig kommit riktigt överens med Peter. Ja, vi fattar.
Jessica ljuger alla rakt upp i ansiktet och kör sin tvåmannapakt fullt ut med Peter, sen sitter hon och beklagar sig med sin menlösa sidekick Desirée att folk är missunsamma när hon lurat dem på en festmåltid. Två riktiga hycklare.
Jessica har en son med autism men orkar inte med den lite udda fågeln Joel. Det var också viktigt när Tommie bjöd in att bjuda in de med i behov av mat mest, då fick den starka Desiree och Peter bli inbjudna av Jessica… När Linn inte fått en chans att vara där och dessutom gav sin plats till Jessica. Ojuste beteende.
Peter kan inte släppa att han inte kommer överens med Joel, fet karma att bli fastkedjad med honom. Och så som han behandlar Joel, pratat om honom och att han ens stod nära narcissisten Shevin räcker för att inte vara värdig en vinst.
Linn, hon är den som proklamerat att östpakten är död hela tiden ljudligt, helt plötsligt ska hon vara bitter på kappvändaren Henrik. Försökt nästla in sig överallt men samtidigt har alla sett igenom henne.
Hanna, enda jag har emot henne är hennes överdrivna pk-diskussioner med Tommie och att hon måste förlita sig på Filip hela jävla tiden, är som att han är hennes hund.
Hahaha, tyckte denna sammanfattning var så roligt skriven. Jag har bara sett år 2018 och 2020 tidigare (som jag har ett tydligt minne av), och då hade jag flera som jag gillade i början, sen började man störa sig på lite allt och alla, och i slutet så hade man kanske en eller två kvar som man TOLERERADE. Det är väl en del av charmen med Robinson.
Jag gillar fortfarande Joel (jag brukar ofta fastna för lite "udda fåglar"), men han lär ju åka ut inom kort. Otroligt att han är kvar fortfarande faktiskt, med tanke på hur hans resa sett ut.
Sedan har vi Henrik och Filip som är urtråkiga, men skulle inte ha något emot att de vinner. Eller hellre Filip då som varit med från start. 20 dagar är nästan för mycket.
Linn är en naturtjej som kör sin egen grej, hon har växt på mig. Hon är väldigt duktig. Men hon lär ju åka ut nu på söndag.
Resten orkar jag inte riktigt med av olika orsaker. Vissa orkar jag speciellt lite med, lol.