2022-05-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rexlz
Filip och Hanna är ju blåsta om de inte går ihop med Joel (extra röst) och Linn nu och plockar Peter.
Peter har magrat och ser absolut inte lika stark ut men ändå ett hot mot dessa 4, speciellt Filip.
De skulle satsa på att ta ut Henrik egentligen för han kommer antagligen mangla på rätt bra nu under finalveckan, tror definitivt han och Desire kommer bli tuffa motståndare rent fysiskt. Nu åker silkesvantarna av garanterat. Tror Henrik har försökt hålla sig lite i bakgrunden av taktiska själ.
Hanna borde ju fatta att Linn definitivt väljer henne i en eventuell Duell också?
Finns 0 logik i att rösta ut Joel heller.

Om de plockar Linn är de seriöst blåsta.

Absolut, förstår mig inte på Filip. Vill han inte vinna???? Han kommer ju öka sina chanser markant om han lyckas få ut Henrik eller Peter.
2022-05-19, 23:50
Medlem
Abelssuns avatar
Vad har alla emot Joel? Han är knappast ett stort hot och verkar vara trevlig mot alla. Vad är problemet?
2022-05-20, 00:35
Medlem
1754s avatar
Hanna måste vara den mest falska och missgynnsammade människa som någon varit med i Robinson. Första vändan med Jessica i högborgen så fick hon sitta och moffa i sig en massa god mat, samtidigt som hon låtsas ha dåligt samvete.

Sen när Jessica vinner igen och inte tar med Hanna, så blir hon kränkt och snackar skit, och är otroligt missnöjd över att andra än hon själv får chansen att moffa i sig god mat som hon fick göra veckan innan.
Ljuger folk rakt upp i ansiktet, uttnyttjar, och talar som hon är överlägsen alla.

Nä, den falska manshataren ska verkligen INTE vinna Robinson.

Jag har ingen direkt favorit kvar, men ska jag hålla på någon så håller jag på Henrik.
2022-05-20, 00:35
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Vad har alla emot Joel? Han är knappast ett stort hot och verkar vara trevlig mot alla. Vad är problemet?

Han är ett barn i en vuxen mans kropp. Därför.
2022-05-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Exakt.
2022-05-20, 00:48
Medlem
Theforeigners avatar
Det mest mystiska är att ingen av deltagarna blir smalare även om dom inte har annan mat än kokos og mango.
Jag tycker att Hanna på alla sätt är motbjudande, resten har sina god och mindre goda sidor.
Hoppas att Henrik eller Joel vinner det är dom ända två genuint godhjärtade deltagarna.
2022-05-20, 02:15
Medlem
De borde verkligen satsa på att ta ut Henrik. Linn och Joel har gett honom chansen att gå med dem man han väljer att gå emot. Då hade jag satsat att få med Hanna och Filip mot Henrik. Med den svarta rösten och Joels extraröst har de då 6 röster. Trycka på att Henrik är ett större hot än Joel och Linn och att Henrik inte har varit där lika länge som de har varit där. Sen borde de lovat Hanna att om de röstar på Joel eller Linn så kommer de garanterat att plocka henne i en eventuell duell. Tror att det faktiskt kan bli så att Henrik ryker beroende på hur framgångsrik Linn är i sin övertalningsförmåga annars åker Linn vilket jag tycker är tråkigt. Hon är en färgklick till skillnad från Henrik som håller låg profil, visserligen en smart strategi men tråkigt för oss tittare.
2022-05-20, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

OCh då måste man stöta ut, mobba och vara otrevlig mot honom?
2022-05-20, 08:13
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Julia var helt underbar på så många sätt.
Hon var 1. Rolig o busig. 2. Snygg. 3. Vacker.
Att hon nu dejtar Bingo känns lite under hennes nivå.
Någon rik o framgångsrik trodde jag, typ Henrik Lundqvist "NHL killen"
Herregud.. Hon är en gammal spritfet lantis som inte är naturligt snygg men opererat om allt till formulär 1A bimbostyle, förutom den extremt platta röven. Kom in i matchen nu.
2022-05-20, 08:17
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Tycker inte man beter sig som ett barn bara för att man är en känslostyrd människa. Skulle de ge övriga rätt att mobba någon?
2022-05-20, 08:25
Medlem
Citat:

Det är väll förresten Peter som är en jättebebis som bara ligger ner och blir matad hela tiden, och hela tiden får glida på en räkmacka? Har han gjort ett enda handtag för lägret?
2022-05-20, 09:05
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopesdopes
Absolut, förstår mig inte på Filip. Vill han inte vinna???? Han kommer ju öka sina chanser markant om han lyckas få ut Henrik eller Peter.
Filip vill självklart vinna, men han är precis som många karlar i Robinson lättpåverkade av det kvinnliga könet. Filip kommer att rösta så som Hanna vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in