2022-05-19, 19:51
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Går det inte rykten om någon chef som har sex som hobby och ligger med alla han ser? Stoppa pressarna har skrivit lite om det men inget namn så jag vet inte vad han heter. Nåväl det jag försöker säga är att det troligen är han som har utmärkt sig på festen.
Det var ju M@rtin Sch0ri som jag förstod det?
Citera
2022-05-19, 19:56
Medlem
Dalulvens avatar
Aschberg torde inte ha tagit skada, i alla fall. Han är nog härdad efter det händelserika 90-talet ...

Var "Ojsan Cuntwell" med på festen?

Kan det bli en metoo-variant av det hela? Kultursidan faller med flaggan i topp ...
Citera
2022-05-19, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Kommer det säkra källor på Bank och Melin vet jag inte vad jag gör.... poppa en flaska skumpa? Eller hur fan ska man reagera?

alltså är mellin ” om en gris haft sex med en surkål ”

usch mannen måste ju anmäla för sexuellt ofredande eller något ! ingen människa vill väll ha sex med henne frivilligt !?

vi får skicka årets julkort till människan som hade sex med henne .
Senast redigerad av Captinhero 2022-05-19 kl. 20:51.
Citera
2022-05-19, 20:04
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Simon Bank Lena Mellin.
Skulle ju vara förbannat roligt. Men att det skulle vara sant, jag vet inte... de knullar alltså vid bordet framför alla som sitter och dinerar? Låter för bra för att vara sant.
Citera
2022-05-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utsoekt
De sa Ernst under sändningen, alltså borde det vara E*nst Bil*gren.
Nä, det var någon mycket yngre.
Citera
2022-05-19, 20:12
Medlem
CockWitchs avatar
Jag behöver bevis för detta.
Citera
2022-05-19, 20:15
Medlem
I min enfald trodde jag hennes karriär var över efter snorkråksätandet.

https://m.youtube.com/shorts/aG9Qn9AyHwo

Ja ja, Simon Bank, vilket passande namn. Är någon av dem i ett stadigt förhållande, eller var när det här spektaklet inträffade?
Citera
2022-05-19, 20:23
Medlem
Melin är väl gift med nån eu höjdarhöjdare , dessutom är hon oknullbar som många påpekar
Citera
2022-05-19, 20:26
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaerere
I min enfald trodde jag hennes karriär var över efter snorkråksätandet.

https://m.youtube.com/shorts/aG9Qn9AyHwo

Ja ja, Simon Bank, vilket passande namn. Är någon av dem i ett stadigt förhållande, eller var när det här spektaklet inträffade?
Jag hoppas innerligt att detta är sant.
Lena Mellin är ”konstigt” nog singel.

Simon Bank, ja du, hans fru heter Jonna Sima och är också en Aftonbladethora. Så nog tömmer Simons sin spermabank allt.
Citera
2022-05-19, 20:38
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Melin är väl gift med nån eu höjdarhöjdare , dessutom är hon oknullbar som många påpekar

Enligt vissa kännare här på FB så åkte hen ofta till Gambia förr i tiden. Inte för att jag vet vad som brukar hända där, men det antyds att ingående av könsumgänge i förvärvssyfte ligger i korten.
Citera
2022-05-19, 20:44
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g

Detta är bara löjligt och snudd på förtal.

Självklart finns det ingen sanning i detta, vad fan tror ni? Är ni så utsvultna på skandaler så att ni verkligen tror att detta har hänt?
Citera
2022-05-19, 20:48
Medlem
sfrges avatar
Mellin är 67 år gammal. Då borde hon räknas som någon i 70 årsåldern.

Är det hon så känner jag djupt medlidande med den människan som haft sex med henne.

Där talar vi bakfylleångest av rang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in