Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Jo ingen vet som det verkar. Tills dess är det alltså Mellin som blivit påsatt av Martin Schori. Det låter ju mest rimligt faktiskt.
Nej, det låter inte alls rimligt. Hon är inte i fysisk kapacitet att "hoppa" i någons knä. Tveksamt om ens hon kommer i ett par jeans. Att hon skulle vara så smidig att hon kan glida ur ena byxbenet i ett par jeans, håller jag för helt otroligt.
Det står ingenstans i SP:s sedvanliga sensationsartikel att det är en
känd kvinnlig journalist, därmed rör dig sig troligen om en helt okänd (förmodligen
ut-LASad) halvpraktikant. Det är också en sådan som det är fullt sannolikt att en packad chef stöter hårdast på.
Citat:
Plötsligt ser de den höga Aftonbladet-chefen sitta på en barstol, i knäet sitter en kvinnlig journalistkollega.
– Jag fattar inte först vad som händer, men sen ser jag hur hon liksom sitter och hoppar i hans knä, berättar ett ögonvittne som befann sig i baren.
Nu drar sig ett par personer lite närmare chefen på barstolen för att kunna se mer i detalj vad som pågår.
– Då ser jag att hon klivit ur ett av sina jeansben och tagit av sig trosorna, jag ser hur hon rider honom, de knullar helt enkelt. Mitt i baren framför alla kolleger och andra från kulturfesten.
Källa:
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...r-medarbetarna