2022-05-19, 12:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Det är såklart de som begår brotten som förstör sina egna liv. Historien har dock visat att människor är idioter. Exempelvis så sitter ju 4% av de som ska avrättas i USA och är oskyldiga och då har de ju gått igenom en rättsprocess. Här har vi ingen rättsprocess och då om detta är bevisnivån så får man ju i princip godkänna att av de 100 som är uthängda så är säkert ett par oskyldiga. Man offrar helt enkelt några för "the greater good". Det lägger jag ingen värdering i, för det får man tycka att är okej men jag vill bara att ingen ska bli överraskad av att det antagligen är såhär.

Jag tror de oskyldiga intr dykt upp än av de hundra men helt hundra kan jag inte va dock
Citera
2022-05-19, 12:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Svärmors bil blev även föremål för potentiell våldtäkt av ett barn. Helt rimligt beteende av svärsonen. Mäkta stolt

Då kan han öppna ett fjärde Facebookkonto kanske o börja om sitt liv igen
Frågan är då vem han tänker våldgästa och flytta hem till.
Citera
2022-05-19, 12:29
Medlem
Citat:
Jag tror de oskyldiga intr dykt upp än av de hundra men helt hundra kan jag inte va dock

Hade någon av de uthängda varit oskyldig på riktigt så hade nog den personen inte tvekat att driva någon typ av process mot Dumpen. Vi hade ju det där vänsterextremistmongot som var inne i tråden och hävdade sin oskuld för ett tag sedan. Jag uppmanade honom att inleda någon typ av rättsprocess för att bevisa sin oskuld, men han försvann.
Citera
2022-05-19, 12:38
Medlem
Citat:
Kan inte finnas några oskyldiga som dyker upp på en mötesplats som det i en chatt gjorts bestämts med någon som säger sig vara 14 år och som dessutom ser exakt ut som på bild i chatten
Citera
2022-05-19, 12:41
Avslutad
Citat:
Då har det efter idoga grävande uppenbarat sig för mig vem han var som sket ned sig i Sötälje när AmazonSara och 2metersPatrik dök upp istället för barnet han bäddat åt i sin bil.
Kungligt! Är mäkta imponerad av att du lyckades hitta bajspedofilen.
"Shit vad rätt jag vart! OH OH OH OH OH! Jag tror jag kommer att bajsa på mig"
Citera
2022-05-19, 12:44
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Frågan är då vem han tänker våldgästa och flytta hem till.

Ett liv på gatan förefaller vara nästa steg
Citera
2022-05-19, 12:45
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan inte finnas några oskyldiga som dyker upp på en mötesplats som det i en chatt gjorts bestämts med någon som säger sig vara 14 år och som dessutom ser exakt ut som på bild i chatten

Ja jag känner mig trygg i att de som dyker upp där är genomgående skyldiga till att tänka sig våldta barn.
Citera
2022-05-19, 12:45
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Hade någon av de uthängda varit oskyldig på riktigt så hade nog den personen inte tvekat att driva någon typ av process mot Dumpen. Vi hade ju det där vänsterextremistmongot som var inne i tråden och hävdade sin oskuld för ett tag sedan. Jag uppmanade honom att inleda någon typ av rättsprocess för att bevisa sin oskuld, men han försvann.

Haha ja just det. Han som bara gjorde samma sak som dumpen gjorde. Han sprang fint långt härifrån sen
Citera
2022-05-19, 12:54
Medlem
N0IItoleranss avatar
Alltså bajskillen levererar. Har hittat ett fjärde facebook konto. Googlar man hans o hennes namn så finner man att de tycker om att äta på asiatisk restaurang

Tyvärr lärde det mig att förutom sina två egna barn runt tioårsåldern har hans nuvarande flickvän också ett litet barn
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-05-19 kl. 13:01.
Citera
2022-05-19, 13:25
Medlem
Citat:
Ja jag känner mig trygg i att de som dyker upp där är genomgående skyldiga till att tänka sig våldta barn.
Då dumpen är så skickliga att 100% av deras fångster utan någon som helst tvekan hade våldtagit en tonåring om det inte varit S&P som dök upp?
Citera
2022-05-19, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Vi kan börja med några knäckfrågor:

Om vi byter ut ordet ”terapeut” till ”stödperson”, hur ser du etiskt på att fördärva människors liv och sedan agera stöd i ett och samma? Är inte det som bäddat för mellanmänskliga komplikationer och redan från början toxiskt? Vad tror du en utbildad terapeut skulle ha för uppfattning här?

Inte alls.
Citera
2022-05-19, 13:37
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Inte alls.

Inte alls? Antar att du inte vill utveckla det mer än så, har jag rätt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in