2022-05-19, 10:37
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ville bara förtydliga. Årtalet han är född på är samma som Rihanna
Blev även krav på bilbälte för barn under 15 år
Citera
2022-05-19, 10:42
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Då har det efter idoga grävande uppenbarat sig för mig vem han var som sket ned sig i Sötälje när AmazonSara och 2metersPatrik dök upp istället för barnet han bäddat åt i sin bil.

https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/
https://www.youtube.com/watch?v=ymqUHlNnHEY

Mannens förnamn är en sammanslagning av förledet med det man kan få när man fyller fyrtioår och kan beskrivas synonymt som en svår period. Slutet av namnet är en plats där grisar bor. Man brukar säga att någons skitiga kvart liknas vid en svinxxxx.

Efternamnet förleds av engelskans ord för sol och slutar med det datormärke som gör bland annat bärbara modeller i serien Latitude

När jag vill montera något rätt och rakt hemma använder jag en sång mojäng som gränden han bor på namngetts efter

Orten är komiskt nog synonymt med ett kvinnligt underklädesplagg.

Facebook verkar han ha slutat med 2014 redan
Bra grävt och bra rebus. Det förklarar att jag (med flera här) hade svårt att hitta misstänkt gädda och tydlig koppling mellan bil och gädda vid stora fordonssöket för några veckor sedan. Eftersom denna Ford Focus 2009 ser ut att vara reggad på sambo/flickvän.
Citera
2022-05-19, 10:44
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Bra grävt och bra rebus. Det förklarar att jag (med flera här) hade svårt att hitta misstänkt gädda och tydlig koppling mellan bil och gädda vid stora fordonssöket för några veckor sedan. Eftersom denna Ford Focus 2009 ser ut att vara reggad på sambo/flickvän.

Ja! Men ni hade rätt bil!
Citera
2022-05-19, 10:53
Medlem
Jag har ingenting emot pedofiler åker dit eller sätts på plats... men jag tycker inte pöbeln ska agera både som lockbete, polis och domare. Särskilt med metoder som går att förfalska. En illasinnad fiskare kan ju i princip:

1. Ha en diskussion med en person, säga att de är 19 år.
2. Parallellt skapa en chatt där personen är 14 istället, mellan två chattar och återskapa chatten.
3. När de ska träffas tror gäddan att personen som ska mötas är 19.
4. Personen har ingen aning om vad som händer och får panik och går därifrån
5. Hänga ut.
Citera
2022-05-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
R.I.V.R
Den var bra. Kort Konsist meddelande till mrbarragani, som föredrar att skriva ut hela namn på uthängda, trots att han säger sig värna om anhöriga? Han sköt sig själv i foten, haha
Citera
2022-05-19, 10:59
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Jag har ingenting emot pedofiler åker dit eller sätts på plats... men jag tycker inte pöbeln ska agera både som lockbete, polis och domare. Särskilt med metoder som går att förfalska. En illasinnad fiskare kan ju i princip:

1. Ha en diskussion med en person, säga att de är 19 år.
2. Parallellt skapa en chatt där personen är 14 istället, mellan två chattar och återskapa chatten.
3. När de ska träffas tror gäddan att personen som ska mötas är 19.
4. Personen har ingen aning om vad som händer och får panik och går därifrån
5. Hänga ut.

Scenariot är möjligt men inte särskilt troligt
För att
1.Det skulle gå att motbevisa för gäddan själv
2. Är verkligen ute efter riktiga gäddor, det kallas att jobba för sina ideal och för sin moral
3. Det finns tusentals glupska barnjagande gäddor därute, därför saknas anledning till att riskera sitt rykte med att bli påkommen att förfalska ett möte när det går att stämma träffar med riktiga gäddor lika enkelt eller enklare än att leka Marjasin med chattloggar
Citera
2022-05-19, 11:04
Medlem
Citat:
Scenariot är möjligt men inte särskilt troligt
För att
1.Det skulle gå att motbevisa för gäddan själv
2. Är verkligen ute efter riktiga gäddor, det kallas att jobba för sina ideal och för sin moral
3. Det finns tusentals glupska barnjagande gäddor därute, därför saknas anledning till att riskera sitt rykte med att bli påkommen att förfalska ett möte när det går att stämma träffar med riktiga gäddor lika enkelt eller enklare än att leka Marjasin med chattloggar
Jag håller med om att det är hyfsat osannolikt, men om någons liv ska förstöras så kanske man ska höja bevisnivån.
Citera
2022-05-19, 11:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Jag håller med om att det är hyfsat osannolikt, men om någons liv ska förstöras så kanske man ska höja bevisnivån.

Ganska enkelt. Deras liv förstörs om de jagat barn. Annars inte. Gäddan kan ju bara vifta bort det. Jag tror risken är minimal så jag tycker det e okej men förstår även din åsikt
Citera
2022-05-19, 11:37
Medlem
Citat:
Ville bara förtydliga. Årtalet han är född på är samma som Rihanna
Snart utan bostad då eftersom han verkar bo med sambo tillsammans med hennes föräldrar
Citera
2022-05-19, 11:39
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Snart utan bostad då eftersom han verkar bo med sambo tillsammans med hennes föräldrar
Det stämmer. Han flyttade från föräldrarna till sin flickväns föräldrar. Fin pojke, svärföräldrarna är säkert stolta.
Senast redigerad av BeachBob 2022-05-19 kl. 11:58.
Citera
2022-05-19, 11:57
Medlem
Citat:
Ganska enkelt. Deras liv förstörs om de jagat barn. Annars inte. Gäddan kan ju bara vifta bort det. Jag tror risken är minimal så jag tycker det e okej men förstår även din åsikt
Det är såklart de som begår brotten som förstör sina egna liv. Historien har dock visat att människor är idioter. Exempelvis så sitter ju 4% av de som ska avrättas i USA och är oskyldiga och då har de ju gått igenom en rättsprocess. Här har vi ingen rättsprocess och då om detta är bevisnivån så får man ju i princip godkänna att av de 100 som är uthängda så är säkert ett par oskyldiga. Man offrar helt enkelt några för "the greater good". Det lägger jag ingen värdering i, för det får man tycka att är okej men jag vill bara att ingen ska bli överraskad av att det antagligen är såhär.
Citera
2022-05-19, 11:59
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Det stämmer. Han flyttade från föräldrarna till sin flickväns föräldrar. Fin pojke, svärföräldrarna är säkert stolta.

Svärmors bil blev även föremål för potentiell våldtäkt av ett barn. Helt rimligt beteende av svärsonen. Mäkta stolt
EDIT
Jag läste för fort. Det var flickvännens kärra. Vilken trevlig kille o hänga med
END_EDIT

Då kan han öppna ett fjärde Facebookkonto kanske o börja om sitt liv igen
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-05-19 kl. 12:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in