2022-05-11, 23:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Dags att försöka sova nu och jag hoppas jag slipper mardrömmar om gäddtänder och defekta gäddsnoppar 😳
Citera
2022-05-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Du glömmer bort att det är ett gammalt gäddgap vi har att göra med, förvänta dig inte att tänderna sitter där dom ska!
Som jag sa tidigare en ful version av dynamit harry!

Ja tyvärr är det väl så. Dynamit-Harry har man ändå växt upp med och gillat. Man vill inte se honom med huggtänder och ölmage liksom. Ok öl kanske men ragga på barn nej.

Var är INFOLINA? En del saker måste redas ut.
Citera
2022-05-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Att Sara skulle vara lämpad att ställa sådana diagnoser vore som att säga att du kommer upp till nivån: "Normalbegåvning".

Jag lämnade en kärleksförklaring men Sara bara sket i den. Har inte hört något från INFOLINA sen dess. Självklart blev man lite ledsen men livet går vidare.

Givetvis har flera gäddor diagnoser inget snack om saken. Tunga bokstavskombinationer och det är tveksamt om dessa bör hängas ut.
Citera
2022-05-12, 01:08
Medlem
Vad hände med kostymgäddan? Har han sprungit klart?
Citera
2022-05-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det kom med en bild på Candyman Kent också. Vad har hänt med hans snopp ? Ser ut som om han klämt den i något bakom ollonet som det går inåt där 😂

Du vet allt om blodgenomströmningar o testosteron för feta medelålders men har noll koll på trängd förhud som är ett normaltillstånd i unga år. Ja, vad ska man säga?!

Candyman följer nog kostcirkeln slaviskt, ser ju ut att vara hälsan själv på fler än ett sätt så inte undra på att han kan skicka så estetiskt tilltalande bilder på sin fläderspik. Mums!
Citera
2022-05-12, 01:14
Medlem
Kom på mig själv, har hängt på Dumpen hela kvällen, ingen kärring här. Några starköl, helt underbart. Nya favoriten är välklädda gäddan vid Kristianstad station.

Har sett den tidigare men han har verkligen "advokat-looken". Ingen bokstavskombination där.

Jag älskar Dumpen

Putte och jag drar kanske inte jämt när det gäller skatt men fasiken vad bra han är vid konfotrationerna. Tar tillbaks allt dumt jag skrivit. Sara är jag sur på dock.
Citera
2022-05-12, 04:53
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Du vet allt om blodgenomströmningar o testosteron för feta medelålders men har noll koll på trängd förhud som är ett normaltillstånd i unga år. Ja, vad ska man säga?!

Candyman följer nog kostcirkeln slaviskt, ser ju ut att vara hälsan själv på fler än ett sätt så inte undra på att han kan skicka så estetiskt tilltalande bilder på sin fläderspik. Mums!

Normaltillstånd ? För dig kanske.
Citera
2022-05-12, 04:57
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja tyvärr är det väl så. Dynamit-Harry har man ändå växt upp med och gillat. Man vill inte se honom med huggtänder och ölmage liksom. Ok öl kanske men ragga på barn nej.

Huggtänder skulle jag inte kalla det. Det för tankarna till ett trasigt cykelställ. Han är väldigt lik Dynamit Harry. Tragiskt att få hans minne nedsolkat på det där viset...

Infolina har nog mycket på G nu.
Senast redigerad av Goodinbed 2022-05-12 kl. 05:00.
Citera
2022-05-12, 05:41
Citat:

Vad behöver redas ut?
Citera
2022-05-12, 06:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Kom på mig själv, har hängt på Dumpen hela kvällen, ingen kärring här. Några starköl, helt underbart. Nya favoriten är välklädda gäddan vid Kristianstad station.

Har sett den tidigare men han har verkligen "advokat-looken". Ingen bokstavskombination där.

Jag älskar Dumpen

Putte och jag drar kanske inte jämt när det gäller skatt men fasiken vad bra han är vid konfotrationerna. Tar tillbaks allt dumt jag skrivit. Sara är jag sur på dock.

Jag är glad att höra att du börjat förstå den djupa mörka humorn dessa konfrontationer ger. Man får en inblick i en människas totala förfall. Det är många nivåer över lyxfällan. Vilken gädda är på Kristianstads station? De har blivit så många att man snart måste föra gäddotek över herrarna.
Citera
2022-05-12, 06:16
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Vad hände med kostymgäddan? Har han sprungit klart?

Sist sågs han mellan Gäddede o Vilhelmina
Citera
2022-05-12, 06:57
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Första invandraren som blir konfronterad och kommentarerna på dumpen exploderar, verkar som många smygrasister längtat efter att lätta på trycket.

98:an liknar en tidigare statsminister

Gör om gör rätt du är uppenbarligen ny på Dumpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in