2022-05-18, 15:28
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Trodde fyran hade skippat det här och köpt in Survivor istället. Men det var visst bara Desirée som snackade svengelska.

Skönt att Hannas lilla försök till kvinnokamp fallerade.

Det är så drygt när nästan alla svänger med engelska meningar i årets Robinson.

Borde vara ett krav att man pratar svenska ett svenskt program.
2022-05-18, 15:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Obehgalig avgudning av Peter med från Jessicas sida.. han skulle kunna skriva på sin insta att man ska smeta in ansiktet med sitt egna bajs varje dag och hon skulle svara "ooh my captain alltid så vis och fina livsord från dig" . Hemskt! Han är en lat usling som legat och vilat och fått allt serverat under hela programmet... få har väll också glömt att han kom in senare än alla andra. Han har själv sagt att han fick dropp innan tävlingarna med, jooo men det är ju jätterättvist. Sedan skrek jessica att han måste få komma till högborgen då Tommie frågade vilka som behöver mat.. sedan tar jessica dit honom IGEN samtidigt som han själv bara ligger och vilar och flinar.

Det har jag glömt bort: Varför kom Peter in senare i Robinson?
2022-05-18, 15:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det har jag glömt bort: Varför kom Peter in senare i Robinson?

Runt dag 2-3 var det speed dating där fyra deltagare satt i ett biktbås - Gluggen, tjejen med hjärntumör som var grym på att göra upp eld, proffsbasketspelaren i div 4 och blondie med sillisarna.
2022-05-18, 15:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Runt dag 2-3 var det speed dating där fyra deltagare satt i ett biktbås - Gluggen, tjejen med hjärntumör som var grym på att göra upp eld, proffsbasketspelaren i div 4 och blondie med sillisarna.

Just ja - tack för påminnelsen. Det hände rätt mkt i början med avhopp samt covid etc och då fick de ha denna speed-date mitt i röran

Fast 2-3 dagars skillnad kan inte göra så mycket tycker jag. Skillnad är det väl mer allt efter 10-15 dagar och framåt.
2022-05-18, 15:45
Medlem
CS128s avatar
Kan någon förklara fenomenet om varför inte Henrik och Desi blir utsatta för pratet om att vara Nykomlingar? De kom ju in samtidigt som Tommie och Elin som hela tiden fick höra att de var "nya och utsatta" pga av det.
2022-05-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Det är så drygt när nästan alla svänger med engelska meningar i årets Robinson.

Borde vara ett krav att man pratar svenska ett svenskt program.
Ryser till när Wannabenlatten-Désirée pratar. Så jävla töntigt.
2022-05-18, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Kan någon förklara fenomenet om varför inte Henrik och Desi blir utsatta för pratet om att vara Nykomlingar? De kom ju in samtidigt som Tommie och Elin som hela tiden fick höra att de var "nya och utsatta" pga av det.
Mmm konstigt, jag tror..
Wannabeblatten-Désirée fjäskar och slickar röv och är framme direkt och håller med den som talar i gamlingarna grupp.
Henrik är fööööööljsam som vatten. Samt trevlig och väluppfostrad.
2022-05-18, 17:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Mmm konstigt, jag tror..
Wannabeblatten-Désirée fjäskar och slickar röv och är framme direkt och håller med den som talar i gamlingarna grupp.
Henrik är fööööööljsam som vatten. Samt trevlig och väluppfostrad.

Du prickade nog rätt där tror jag det kanske är pga av det faktiskt. Märkligt är det iaf och jag har funderat den sista tiden på just det fenomenet.
2022-05-18, 17:24
Medlem
Citat:
Petra Malm är också programledare för Elitstyrkans hemligeter. Hoppas att hon tar med sig lite "hårdhet" till Robinson.
Verkligen..
När någon gnäller och vill ha en värld som bara passar deras åsikter.
ZombieHanna och AzerbajdzjanShevin skulle få det jobbigt i diskussioner med henne tror jag.
Svaga människor viker sig omgående vid rasism och könsfrågor.
2022-05-18, 17:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vad ska man göra om man, som gulaschdyrkaren, svimmar hela tiden pga utmattning och hunger? Det är inte som att Peter själv valt att det ska hända.
Det var något klipp nu i veckan där Jessica förskräckt säger "svimma inte nu Peter", när han var på väg att resa sig upp - så uppenbarligen har det varit ett stort problem där han svimmat vid flertalet tillfällen.

De andra deltagarna göder väl honom (och visar medmänsklighet) för de vet hur pass illa han faktiskt mådde. Från tv-tittarnas perspektiv ser det bara ut som han latar sig, eftersom produktionen valt att inte ägna någon tv-tid till detta.

Alternativet hade väl isf varit att han hade lämnat Robinson självmant så de andra slapp passa upp på honom som ett litet barn.

Klen grabb den där Peter - han borde ha åkt hem för länge sedan pga av detta.
2022-05-18, 17:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Petra Malm är också programledare för Elitstyrkans hemligeter. Hoppas att hon tar med sig lite "hårdhet" till Robinson.
Jag tänkte också så men TV4 är TV4. Dom klarar inte av att göra någonting bra och det är bara att jämföra t,ex Farmen med den norska. Tyvärr är jag inte hoppfull men det skulle vara väldigt bra om hon har rätt att styra och ställa.

Angående denna såpa så finns ingen jag önskar en vinst. Vilken av dom som helst kan ta bucklan men jag hoppas ändå lite grann att det blir den urtriste Henrik. Har han sagt någonting under hela tiden?
2022-05-18, 18:56
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tänkte också så men TV4 är TV4. Dom klarar inte av att göra någonting bra och det är bara att jämföra t,ex Farmen med den norska. Tyvärr är jag inte hoppfull men det skulle vara väldigt bra om hon har rätt att styra och ställa.

Angående denna såpa så finns ingen jag önskar en vinst. Vilken av dom som helst kan ta bucklan men jag hoppas ändå lite grann att det blir den urtriste Henrik. Har han sagt någonting under hela tiden?
Så jävla tråkigt om en tråkmåns som Henrik skulle vinna. Har liksom inte gjort ett skit och inte vågat sagt ett skit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in