2022-05-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Oj men jag la ju spoiler? Tydligen inte rätt 👎🏻

Du kan redigera kommentaren ännu. Markera texten och tryck på spoiler-symbolen (pratbubblan med tre prickar).
2022-05-18, 11:44
Medlem
Obehgalig avgudning av Peter med från Jessicas sida.. han skulle kunna skriva på sin insta att man ska smeta in ansiktet med sitt egna bajs varje dag och hon skulle svara "ooh my captain alltid så vis och fina livsord från dig" . Hemskt! Han är en lat usling som legat och vilat och fått allt serverat under hela programmet... få har väll också glömt att han kom in senare än alla andra. Han har själv sagt att han fick dropp innan tävlingarna med, jooo men det är ju jätterättvist. Sedan skrek jessica att han måste få komma till högborgen då Tommie frågade vilka som behöver mat.. sedan tar jessica dit honom IGEN samtidigt som han själv bara ligger och vilar och flinar.
2022-05-18, 12:18
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag älskar den australienska och den är aldrig tråkig. Vet du om det kommer en ny säsong av denna? Har kollat febrilt men ser inget som visar på detta. USA har också bra programledare och program. Påminner om Australiens. Den svenska ser jag bara som någon slags komik och kan inte ta den på allvar.

Dom har spelat in/ spelar in ny säsong men vet inte om den kommer att visas i Sverige.
Men man får alltid hoppas 🙂
2022-05-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag fick halsbränna.. Inga sådana tankar om Azerbajdzjan-Shevin. Skräp till människa.
2022-05-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Obehgalig avgudning av Peter med från Jessicas sida.. han skulle kunna skriva på sin insta att man ska smeta in ansiktet med sitt egna bajs varje dag och hon skulle svara "ooh my captain alltid så vis och fina livsord från dig" . Hemskt! Han är en lat usling som legat och vilat och fått allt serverat under hela programmet... få har väll också glömt att han kom in senare än alla andra. Han har själv sagt att han fick dropp innan tävlingarna med, jooo men det är ju jätterättvist. Sedan skrek jessica att han måste få komma till högborgen då Tommie frågade vilka som behöver mat.. sedan tar jessica dit honom IGEN samtidigt som han själv bara ligger och vilar och flinar.
Så sant 🎯
2022-05-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Men varför i helvete har Håriga Hanna så mycket tid framför kameran, fruktansvärt irriterande människa.
Vart ju en riktig bajsmacka i dagens avsnitt, så roligt, och åt helt rätt person också.
Hoppas de röstar ut Linn i örådet som kommer, eller Hanna, ja faktiskt hellre Hanna, usch

Exakt!! Varför? ZombieHanna ska hållas från kameran och hennes åsikter allra mest.
2022-05-18, 13:00
Medlem
Ochotnyryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Du kan redigera kommentaren ännu. Markera texten och tryck på spoiler-symbolen (pratbubblan med tre prickar).

Tack🙏🏻
Men lyckas inte att lägga spelet nu i efterhand?
Jävla skit
Men det spoilar kanske inte supermkt inför kvällen ändå

Men tror jag fattar hur man gör i framtiden👍🏻
2022-05-18, 13:45
Medlem
Det var lätt att vara hövdingen av gränslandet för Hayes heh, stor i orden men liten på jorden och fruktansvärt osäker kille och kunde inte tvätta någon annans kläder på tv framför sina barn, han är ju i stort sett rambo.
Den här säsongen är riktigt hat-tittande för mig fy vilka människor altså, Hanna är fan elak... så!
Peter är en stor diva som bara vill bli ompysslad och jag fattar inte vad Jessika och Shevin ser där.
Dessi är också riktigt störig med sina engelska sägningar och det är inte några ord bara!
Känner egentligen inte att någon är värdig vinnare i år, skulle väl vara någon av Hendrik, Joel, Jessika eller Linn men dom killarna är så menlösa speciellt Hendrik har väl inte tyckt någonting under hela säsongen och Linn... kör säkert lastbil, snusar lös och hatar afrikaner.
Nästa säsong får dom ta bort att det kommer in ett nytt fräsht gäng efter flera veckor det blir aldrig bra och de får sluta lägga sig i och kasta in extranummer för att hjälpa vissa personer. Tillbaka till en enklare säsong då folk som åker, åker!
2022-05-18, 13:55
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaco.Jimenez
Det var lätt att vara hövdingen av gränslandet för Hayes heh, stor i orden men liten på jorden och fruktansvärt osäker kille och kunde inte tvätta någon annans kläder på tv framför sina barn, han är ju i stort sett rambo.
Den här säsongen är riktigt hat-tittande för mig fy vilka människor altså, Hanna är fan elak... så!
Peter är en stor diva som bara vill bli ompysslad och jag fattar inte vad Jessika och Shevin ser där.
Dessi är också riktigt störig med sina engelska sägningar och det är inte några ord bara!
Känner egentligen inte att någon är värdig vinnare i år, skulle väl vara någon av Hendrik, Joel, Jessika eller Linn men dom killarna är så menlösa speciellt Hendrik har väl inte tyckt någonting under hela säsongen och Linn... kör säkert lastbil, snusar lös och hatar afrikaner.
Nästa säsong får dom ta bort att det kommer in ett nytt fräsht gäng efter flera veckor det blir aldrig bra och de får sluta lägga sig i och kasta in extranummer för att hjälpa vissa personer. Tillbaka till en enklare säsong då folk som åker, åker!

Jag brukar inte bry mig men i år har det varit med personer som jag har irriterat mig på. Isabelle, Shevin, Hanna och till slut negern Hayes
2022-05-18, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror

Haha exakt så. Jag har sett många som är inne på samma spår om Peter på robinsons insta.. de tycker han ligger och latar sig samtidigt som tjejerna göder honom med mat och pysslar om honom. VIlket vansinne.
2022-05-18, 15:25
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han går upp i falsett når han skriker och gapar. Verkar som han hela tiden vill gå tillbaka till flaskorna och supa ihop med redaktionen. Dessa djävla regler har dom nog hittat på när dom krökar loss då det inte finns något som är relevant. Att sitta med mat och dryck ideligen som om dom var på chartersemester hör inte hemma i den sortens program. Den fetlagda Linn gör inget annat än sitter på sitt stora arsle och tuggar. Kan inte bli sämre med den nya programledaren utan förhoppningsvis höjs ribban till vad det ska gå ut på. Djävla skitprogram och fast det är så kort som 22 minuter går halva programmet åt att visa klipp från dagen innan och höra dom djävlarna sitta och pladdra.

Petra Malm är också programledare för Elitstyrkans hemligeter. Hoppas att hon tar med sig lite "hårdhet" till Robinson.
2022-05-18, 15:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Haha exakt så. Jag har sett många som är inne på samma spår om Peter på robinsons insta.. de tycker han ligger och latar sig samtidigt som tjejerna göder honom med mat och pysslar om honom. VIlket vansinne.

Vad ska man göra om man, som gulaschdyrkaren, svimmar hela tiden pga utmattning och hunger? Det är inte som att Peter själv valt att det ska hända.
Det var något klipp nu i veckan där Jessica förskräckt säger "svimma inte nu Peter", när han var på väg att resa sig upp - så uppenbarligen har det varit ett stort problem där han svimmat vid flertalet tillfällen.

De andra deltagarna göder väl honom (och visar medmänsklighet) för de vet hur pass illa han faktiskt mådde. Från tv-tittarnas perspektiv ser det bara ut som han latar sig, eftersom produktionen valt att inte ägna någon tv-tid till detta.

Alternativet hade väl isf varit att han hade lämnat Robinson självmant så de andra slapp passa upp på honom som ett litet barn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in