2022-05-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Gluggen, Hanna och Jessica är värst av alla i årets Robinson! Usch!
Jag gillar Jessica. Hon växte mycket ikväll.

Hanna är troligen den äckligaste deltagaren under alla år av Robinson.
2022-05-17, 20:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Peter, fysiskt ett praktexemplar men verkar lite mesig.
Henrik, riktigt sympatisk men verkar inte säga så mycket men också stark fysiskt.
Jessica, växer hos mig, vågar fatta lite obekväma beslut.
Joel, sympatiskt och klok men hans gälla röst och lite stressiga sätt att prata drar ner lite.
Hayes, blir inte klok på honom men magkänslan säger schas.
Filip, gnäller inte och kör på bara. Han kommer nog gå långt även om han inte är så spännande som person.
Tror det är ett flockbeteende att hata Hayes och avguda fjanten Joel. Provade att skriva på Facebook vilka jag gillade och blev genast borttagen. Verkar sitta gamla kärringar där och det är hjärtan rakt igenomom där det står Linn och Joel. Bättre här även om det finns liknelser.
2022-05-17, 20:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Haydes är en dryg jävel som bara går och gnäller.
Tittar vi på samma program?
2022-05-17, 20:08
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tack och lov! Hatar den där djävla självgoda golfbilfyllot. Såå trött på människan.

Ja han är duktigt dryg, tror nog att dom flesta sett sig mätt på honom nu.
2022-05-17, 20:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ååh vad jag hoppas det kommer hända. Men tyvärr tror jag inte Hanna skulle våga, hon är nog rädd för hayes.
Han vågar nog inte komma åt henne. Hon skulle gå av som en tändsticka om han ens skakade hand. Såg hennes bröstkorg igår då hon sköt slangbella. Inte ett gram fett och det såg ut som organen var på väg ut genom det gråvita skinnet.
2022-05-17, 20:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja han är duktigt dryg, tror nog att dom flesta sett sig mätt på honom nu.
Han går upp i falsett når han skriker och gapar. Verkar som han hela tiden vill gå tillbaka till flaskorna och supa ihop med redaktionen. Dessa djävla regler har dom nog hittat på när dom krökar loss då det inte finns något som är relevant. Att sitta med mat och dryck ideligen som om dom var på chartersemester hör inte hemma i den sortens program. Den fetlagda Linn gör inget annat än sitter på sitt stora arsle och tuggar. Kan inte bli sämre med den nya programledaren utan förhoppningsvis höjs ribban till vad det ska gå ut på. Djävla skitprogram och fast det är så kort som 22 minuter går halva programmet åt att visa klipp från dagen innan och höra dom djävlarna sitta och pladdra.
2022-05-17, 20:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag gillar Jessica. Hon växte mycket ikväll.

Hanna är troligen den äckligaste deltagaren under alla år av Robinson.
Hon delar plats med tönten Joel och brakskiten Linn. Hoppas alla 3 åker ut inom kort.
2022-05-17, 20:18
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Älskar Linn. Ärlig och härlig
Även kultingar tycker suggan är fin. Jag hade beskrivit tjockisen som Oärlig och Ohärlig.
2022-05-17, 20:21
Medlem
BeppoYapps avatar
Var är Raymond?
En av få som sagt vad han tycker rakt ut samt var vass på tävlingar.
2022-05-17, 20:21
Medlem
Citat:
Tror det är ett flockbeteende att hata Hayes och avguda fjanten Joel. Provade att skriva på Facebook vilka jag gillade och blev genast borttagen. Verkar sitta gamla kärringar där och det är hjärtan rakt igenomom där det står Linn och Joel. Bättre här även om det finns liknelser.

Ja, oj så konstigt att människor gillar sympatiska och snälla personer som Joel.
2022-05-17, 20:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Han vågar nog inte komma åt henne. Hon skulle gå av som en tändsticka om han ens skakade hand. Såg hennes bröstkorg igår då hon sköt slangbella. Inte ett gram fett och det såg ut som organen var på väg ut genom det gråvita skinnet.

Vad är det för fel på dig? Måste du sitta och tracka ner Hanna hela tiden om hennes utseende? Hon har varit sjuk i ätstörning men är friskförklarad och det INNAN hon anmälde sig och kom med i Robinson. Att vi har diskuterat hennes åsikter och vad hon sagt och gjort i Robinson är inget konstigt för det gör vi om alla deltagarna av vad vi har sett - men Hannas tidigare sjukdom är rätt illa att sitta och bli nerklassad för.
2022-05-17, 20:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Trodde fyran hade skippat det här och köpt in Survivor istället. Men det var visst bara Desirée som snackade svengelska.

Skönt att Hannas lilla försök till kvinnokamp fallerade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in