Citat:
Ursprungligen postat av
E.84
Det finns väl på er hemsida? Tror fler vill veta vad ni erbjuder för hjälp och vägledning. Folk verkar vilja veta.
Mina barns pappa fick inget råd/ tips/ vägledning från er. Men det är ju bra om ni ändrat det. Men man blir ju även nyfiken på hur många som faktiskt fått det du påstår.
Jag är klart glad över att fått veta det jag vet idag tack vare er men det måste finnas snyggare sätt att sköta det.
Håller med dig där. De kunde ha det på hemsidan hur pedofilerna och gäddorna kan f hjälp och även redovisa hur varje person de "haffat" fått hjälp. Då kanske återfallen skulle minska. Istället skrattar åt de åt gäddorna och hänger ut dom med deras kukbilder, videos där de sprutar och alla snaskiga detaljer. De ska ha företagsevent där de som festat till ska ja roligt också. Kanske i samma by, stad som där de hängt ut en gädda.
Jag vet att det är i stort sett omöjligt att bota pedofiler. Det lärde jag mig då jag läste juridik. Med Hebefiler är det nog lättare. Det var därför väldigt tragiskt att han som blev lurad att han skulle få träffa en 13 åring för sex hängdes ut och sedan tog livet av sig. Hans barn blev utan en far. Det hade räckt om de konfronterat honom och pratat med hans fru.