Citat:
Ursprungligen postat av
MachDiamonds
Oj, du tror på vad media säger till dig?
Oj, du är en sån där konspirationstönt? En sån där som slentrianmässigt säger att allt som större, någorlunda trovärdiga medier säger är definitionsmässigt lögn, för du läser minsann i djurben och aska samt följer en snubbe som kallar sig Konspirationsklas och återfinns på sidan 300 över de mest relevanta sökresultaten på större sökmotorer?
Det är så underligt att ni alltid misskrediterar alla källor, men ni har aldrig nån vettigare förklaring än "det fattar ju vem som helst". Samtidigt uppger ni nästan aldrig era egna källor. När ni nån gång gör det är det alltid diktaturpress, nån obskyr bloggare eller en publikation som ligger på en server i ett land där det inte krävs en ansvarig utgivare eller så gömmer de sig bakom att de är privatpersoner med åsikter.
Kom med nåt vettigt eller håll käft, pajas.