Citat:
Jelly var upprörd och talade m polisen mitt i natten då han ifrågasatte varför man inte sökte "kroppen" hemma hos Hax när L var försvunnen. Han ringde flera ggr o tjatade sig in på ett första förhör o blev hörd fm den dagen L hittades. Fhl var Ann* Mor*n som skrev en sammanfattning o att han var orolig, men inte ord om att han bett polisen söka efter L hemma hos Hax.
Kanske berodde på att Fhl hade gamla kopplingar till Hax familj genom simningen?
Förhör m Jelly ses i aktbil 150 någonstans runt 220 sidor.
Kollade i tråden och hann knappt se namnet. Är hon helt inkompetent?
Jelly var så rädd att han blev skitnödig när han smög i mörkret i Steffes hus för att hämta grejer bl a en mutterknackare som han sen påstår att han glömde utanför källardörren.
Om jag vore Steffes släkting skulle jag begära att nedlagda fu öppnas gällande Hax eventuella medverkan i mordet på L samt den personen som var på gården när S påstås ha tagit sitt liv.
Varför var ex svärfar med som åskådare i HR istället S anhöriga? Bevaka så att inte S ställde till det med att avslöja att han inte var ensam vid mordet?
Om jag vore Steffes släkting skulle jag begära att nedlagda fu öppnas gällande Hax eventuella medverkan i mordet på L samt den personen som var på gården när S påstås ha tagit sitt liv.
Varför var ex svärfar med som åskådare i HR istället S anhöriga? Bevaka så att inte S ställde till det med att avslöja att han inte var ensam vid mordet?
Kanske berodde på att Fhl hade gamla kopplingar till Hax familj genom simningen?
Förhör m Jelly ses i aktbil 150 någonstans runt 220 sidor.
Omtag på Fu, nya förhör m Jelly o Fiskegubben. Han kanske har sparat sin mobil med det taskiga batteriet och som man hoppade över att extrahera.
Hon har en ÅK ett ögonblink bort men överlämnar detta juridiska dilemma till UW.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Sen kan man väl undra över annat. Var resten bara brus?
Det hade väl varit på plats att motivera 5 min vs 46.27 totalt.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Får nog titta mer fokuserat vid tillfälle, har dålig koll.