2022-05-17, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Jag tror inte att hon kommer att lämna honom. Hon förlorar mer på att lämna honom än att stanna kvar. Jag tror även att pga ev språkförbistring kommer han att lätt övertyga henne om att allt bara är ett påhitt.

Att ni tror att en importerad thailändska i smålandsskogen sitter och läser på flashback eller en suspekt skitsida som Dumpen är lite gulligt.
Citera
2022-05-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Du menar att fiskaren säger det ? Det gör det extra allvarligt för de är lätta att lura eller få köpa sex av billigt. De utnyttjar flickans situation och mående.
Självklart är det pga den typen av omständigheter som dessa män sätter sig i bilen och ger sig av för att möta flickor .Kan också vara därför de är så frikostiga med bilder och målande beskrivningar eftersom det inte finns så många som skulle lyssna på dem om de berättade
Citera
2022-05-17, 17:46
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Att ni tror att en importerad thailändska i smålandsskogen sitter och läser på flashback eller en suspekt skitsida som Dumpen är lite gulligt.
Det handlar inte om huruvida hon läser Flashback/Dumpen eller inte.
Citera
2022-05-17, 17:47
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Vi är gulliga. I alla fall jag. 😁 Hon kan ha svenska kompisar eller arbetskamrater. Han kan mycket väl bli avslöjad med
Citera
2022-05-17, 17:48
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Självklart är det pga den typen av omständigheter som dessa män sätter sig i bilen och ger sig av för att möta flickor .Kan också vara därför de är så frikostiga med bilder och målande beskrivningar eftersom det inte finns så många som skulle lyssna på dem om de berättade

Inte enbart men då nappar dom garanterat.
Citera
2022-05-17, 17:50
Avslutad
Citat:
Vi är gulliga. I alla fall jag. 😁 Hon kan ha svenska kompisar eller arbetskamrater. Han kan mycket väl bli avslöjad med

Hmm var det inte avslöjad han just blev?
Citera
2022-05-17, 17:56
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Hmm var det inte avslöjad han just blev?

Jag menar lite gulligt att han blir avslöjad inför henne 😁
Citera
2022-05-17, 17:59
Medlem
Citat:
Inte enbart men då nappar dom garanterat.
Kan inverka på att de verkligen tror att en 14-åring vill träffa en äldre man för en tur i bilen eller ett möte i en bastu
Citera
2022-05-17, 18:01
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Det var någon som skrev ett argt inlägg i fb-gruppen att en av gäddorna har flyttat hem till sina föräldrar. Hon skrev något om tre barn och securitas har jag för mig. Kanske tjockisen som står o posar framför spegeln i omklädningsrummet?
Längre ner i tråden så skriver hon följande;
Japp .. äckliga chattar och bilder och svinet träffade er .. drog på sig kapuschongen och gick ifrån ert ställe när ni filmade honom. Det var i Helsingborg men han lär komma undan.
Nån som kan alla gäddorna utantill kan nog hjälpa till med vilken i ordningen det handlar om.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag menar lite gulligt att han blir avslöjad inför henne 😁

Ok. Jag tror helt lekmannamässigt inte att den genomsnittliga importThaian ser så allvarligt på att en man vill ligga med en 14åring. Inte var han otrevlig i chatten heller.

Kul dock att nån tror att tonåringar 2022 pratar så där som dumpens muppar chattar. Fett nice liksom
Citera
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan inverka på att de verkligen tror att en 14-åring vill träffa en äldre man för en tur i bilen eller ett möte i en bastu

Exakt. Och då föreslår svinen droger, cigg och sprit.
Citera
2022-05-17, 18:03
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ok. Jag tror helt lekmannamässigt inte att den genomsnittliga importThaian ser så allvarligt på att en man vill ligga med en 14åring. Inte var han otrevlig i chatten heller.

Kul dock att nån tror att tonåringar 2022 pratar så där som dumpens muppar chattar. Fett nice liksom

Jag håller med dig där. Vi tror ju också att han stannar. Han var nästan lite gullig kanske ? 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in