2022-05-17, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
De är bara lätt få deras intresse om man ser bra ut. Tonårs tjejer är väldigt kräsna. Att dessa ”Gäddor” i Dumpen skulle ha en chans på en vacker tonårs tjej finns inte. Möjligt vid en vältränad framgångs rik äldre man.
Ett flertal av dessa flickor som ska möta männen säger att de bor på HBV-hem vilket betyder att de har tämligen stora bekymmer och inte är några vanliga välmående tonårstjejer. Bor man på den typen av ställen innebär det dessutom att det kan befinna sig väldigt långt från sin hemort och sitt tidigare sociala sammanhang och därför är väldigt ensamma
Citera
2022-05-17, 15:10
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Många av gäddorna har säkert valt fruar eller sambos som är eller har blivit beroende av dessa gäddor för det mesta i sin tillvaro ,
.Åtminstone om man tittar i domar bland de som blivit dömda för övergrepp på barn så är det många av kvinnorna som varit i ordentligt underläge i relationen och trots att de haft misstankar har de av rädsla och osäkerhet aldrig försökt få bekräftelse
Somliga har valt att intala sig att det är inbillning och bara accepterat att männen när de är hemma sitter med stängd dörr i timmar och inte får störas och där ingen annan får använda hans dator

Dom får inte annat. Måste man åka till Thailand för att få knulla och ta med en kvinna hem som är för gammal för barerna eller tröttnat på det så är det så.
Citera
2022-05-17, 15:11
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Har man adressen kan man se husbilen parkerad på tomten på Google Maps, Street Viev.

Hans Shagmobile 😂👏
Citera
2022-05-17, 15:50
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ett flertal av dessa flickor som ska möta männen säger att de bor på HBV-hem vilket betyder att de har tämligen stora bekymmer och inte är några vanliga välmående tonårstjejer. Bor man på den typen av ställen innebär det dessutom att det kan befinna sig väldigt långt från sin hemort och sitt tidigare sociala sammanhang och därför är väldigt ensamma

Du menar att fiskaren säger det ? Det gör det extra allvarligt för de är lätta att lura eller få köpa sex av billigt. De utnyttjar flickans situation och mående.
Citera
2022-05-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det blir ju psykiska och alla möjliga. Undra om hur många varv hamburgerkiosken han drog med sin lilla juckazukibil

4 varv åtminstone, men han "åker runt lite bara"
Citera
2022-05-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker inte alls det är ointressant. Dom har en dotter ihop och han dras till småtjejer, varning! Är hon normal så lämnar hon han omgående, men det tvivlar jag på. Än så länge har jag inte funnit att någon kvinna lämnat sin gädda. Enbart försäljning av hus som lika väl kan vara att dom vill byta miljö och slippa grannarnas blickar.

Nicole Morand har lagt upp huset till försäljning och länkar till en artikel om dumpen i ett inlägget där hon skriver saker som indikerar att hon inte är så förtjust i sin man längre. Så jag drar slutsatsen att Ernst Rohm och hans fula frenulum är historia. Nicole borde ju kunna hitta en bättre. I mina ögon är hon fortfarande dumpens okrönta drottning. Currymongot har en riktigt snygg syster också som förtjänar ett omnämnande.
Citera
2022-05-17, 16:56
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Du måste träffa henne så du vet att hon inte skojar. Återkom sedan med rapport. Skickade du dig pics direkt som man tydligen ska göra ? Friserade du din ålder neråt ? Hur gammal är du och hur gammal sa du att du är ? Hade du varselväst på dig ? Berätta 😁

Lite svårt nu, bad henne bli torr bakom öronen och dra åt Skövde när jag kom på att hon var 17. Även raderat min Kik, vilket jävla ställe att hänga på.

Jag var rak med min ålder, 41 somrar. Vi hann sexchatta lite. Hon var inte helt fantasilös och verkade inte heller vara en trasig tjej, även om hon beskrev sig själv som familjens svarta får.

Dick pic skickade jag inga. Hon ville byta nakenbilder - propsade själv på det rent av - men just när det kom på tal var jag tvungen och kolla upp hennes ålder. Kan säga att jag pustade ut att vi inte kom så långt till att hon poserade. Herrejävlar!

Varselvästen har jag lagt på hyllan sedan ett bra antal år.
Citera
2022-05-17, 17:03
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Det var någon som skrev ett argt inlägg i fb-gruppen att en av gäddorna har flyttat hem till sina föräldrar. Hon skrev något om tre barn och securitas har jag för mig. Kanske tjockisen som står o posar framför spegeln i omklädningsrummet?
Låter kanske mer som "Ganska känd och ganska död homosexuell SA-ledare"?

Om man nu ska köra en dubbel-rebus ...
Citera
2022-05-17, 17:30
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Är du riktigt säker på att ett fd barluder som hon säkert är lämnar honom för det där ?
Jag tror inte att hon kommer att lämna honom. Hon förlorar mer på att lämna honom än att stanna kvar. Jag tror även att pga ev språkförbistring kommer han att lätt övertyga henne om att allt bara är ett påhitt.
Citera
2022-05-17, 17:34
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Jag tror inte att hon kommer att lämna honom. Hon förlorar mer på att lämna honom än att stanna kvar. Jag tror även att pga ev språkförbistring kommer han att lätt övertyga henne om att allt bara är ett påhitt.

Precis. Det kan hända att hon bara umgås med thailändskor och inte kan bra svenska. Eller inte...Men hur som helst stannar hon säkert kvar hos honom
Citera
2022-05-17, 17:37
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Lite svårt nu, bad henne bli torr bakom öronen och dra åt Skövde när jag kom på att hon var 17. Även raderat min Kik, vilket jävla ställe att hänga på.

Jag var rak med min ålder, 41 somrar. Vi hann sexchatta lite. Hon var inte helt fantasilös och verkade inte heller vara en trasig tjej, även om hon beskrev sig själv som familjens svarta får.

Dick pic skickade jag inga. Hon ville byta nakenbilder - propsade själv på det rent av - men just när det kom på tal var jag tvungen och kolla upp hennes ålder. Kan säga att jag pustade ut att vi inte kom så långt till att hon poserade. Herrejävlar!

Varselvästen har jag lagt på hyllan sedan ett bra antal år.

Ok. Skövde är ju en trevlig liten stad. Såg du henne i cam ? Kan ju ha varit en karl också. Bra i alla fall att du höll stilen 👏
Citera
2022-05-17, 17:40
Bannlyst
Citat:

Jo och detta kanske gör att deras kräsenhet minskar något inte märkbart det vill säga de kanske går ifrån att vilja en snygg kille i egen ålder till att vilja ha en alldaglig fast häftig kille med bil som är 25-27 kanske.

De skulle ju inte helt plötsligt vilja ha frivilligt sex med dessa ”Gäddor” inte en chans i hela världen.De som hängs ut i dumpen kan inte en ens få någon kvinna, i alla fall inte som ser bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in