2022-05-17, 10:31
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är inget jag känner till men det kanske stämmer. Du kanske vet?
Kan va så att jag vet... Skriven - ja, bor - nej.
Citera
2022-05-17, 10:35
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Det väsentliga med det?
Inget. Men Dumpen tillhandahåller ju familjedrama i realtid och då är det väl inget konstigt att folk rycks med när bollen satts i rullning? Folk älskar att snoka och kan man sen hävda att man gör det av omtanke om barn så blir det bingo.

Dumpens egna företagsevent innehåller ju "skvaller och information" (i den ordningen).
Citera
2022-05-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Men det betyder inte att han bor där...
Bra där :-)
Citera
2022-05-17, 10:57
Medlem
BeachBobs avatar
Det handlar inte om att snoka. Det här är grisar som med berått mod och utan empati är villiga att förstöra ett barn för att tillfredsställa sig själva sexuellt. Dom är beredda att penetrera en tvååring i annalen, köra in en Buttplugg i en fyraåring. Kan fortsätta med vidrigheter vad dessa män vill göra med barn. Därför vill man se dessa monster falla riktigt djupt och hårt. Kan villigt erkänna att jag njuter enormt av att se hur dessa monster förlorar allt.
Citera
2022-05-17, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är bara fakta. Det är gamla horor, ofta med 2-3 barn som kommer hit med svenska gubbar. Gubbar som inte går något annat. Konstiga och asociala jävlar.
Du postar dagligen inlägg om hur andra än gäddorna drabbas av dumpen och sen gör du samma sak själv?

Men då vet vi iaf att det jobbiga med Dumpen är att de hänger ut såna som dig…
Citera
2022-05-17, 12:05
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeJ
Du postar dagligen inlägg om hur andra än gäddorna drabbas av dumpen och sen gör du samma sak själv?

Men då vet vi iaf att det jobbiga med Dumpen är att de hänger ut såna som dig…

Nej det gör jag inte. Jag har inte postat ett enda sånt inlägg.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=374696&threadid=3350 568

Du bor med en thaihora alltså. Inte oväntat.
Senast redigerad av Goodinbed 2022-05-17 kl. 12:13.
Citera
2022-05-17, 12:38
Medlem
nivea2022s avatar
Citat:
Dom två som bytt adress och inte står skriven på samma som deras fru är. MrX och Hissmannen, Masen. Båda dom står skrivna hemma hos deras föräldrar.
Det var någon som skrev ett argt inlägg i fb-gruppen att en av gäddorna har flyttat hem till sina föräldrar. Hon skrev något om tre barn och securitas har jag för mig. Kanske tjockisen som står o posar framför spegeln i omklädningsrummet?
Citera
2022-05-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Keso-kuken var klart värst pga bristande hygien.

Mackan i hissen hade väldigt rödfnasig förhud, möjligen som resultat av långa runksessioner. Tycker det ser riktigt fult ut.

Lennart (med Mimmi Pigg-rösten) tror jag har en ful kuk men det är svårt att avgöra då den är väldigt liten och ligger gömd i en rejäl tuva med könshår.

Just det ja, hur kunde jag glömma ostmongot. Ostmongot är nog snäppet värre än Candyman. Mackan får jag kolla igen, har glömt hur den såg ut.
Citera
2022-05-17, 13:21
Medlem
Citat:
Tycker inte alls det är ointressant. Dom har en dotter ihop och han dras till småtjejer, varning! Är hon normal så lämnar hon han omgående, men det tvivlar jag på. Än så länge har jag inte funnit att någon kvinna lämnat sin gädda. Enbart försäljning av hus som lika väl kan vara att dom vill byta miljö och slippa grannarnas blickar.
Många av gäddorna har säkert valt fruar eller sambos som är eller har blivit beroende av dessa gäddor för det mesta i sin tillvaro ,
.Åtminstone om man tittar i domar bland de som blivit dömda för övergrepp på barn så är det många av kvinnorna som varit i ordentligt underläge i relationen och trots att de haft misstankar har de av rädsla och osäkerhet aldrig försökt få bekräftelse
Somliga har valt att intala sig att det är inbillning och bara accepterat att männen när de är hemma sitter med stängd dörr i timmar och inte får störas och där ingen annan får använda hans dator
Citera
2022-05-17, 13:42
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Testat att ”grooma” nu. Inte för att jag vill ha någon teen, utan som ett litet studieexperiment. Ingen olovlig dock, utan en 17-åring som först ljög att hon var 18. Hur lätt som helst. Det var hon som var mest på. Oklart dock om hon verkligen ville träffas irl eller bara retas. Så nog fan borde det existera även fjortisar där ute som kan tänkas låta sig fångas. Tonårstjejer är ju så klart som tonårskillar, nyfikna och helt jävla puckade.

Du måste träffa henne så du vet att hon inte skojar. Återkom sedan med rapport. Skickade du dig pics direkt som man tydligen ska göra ? Friserade du din ålder neråt ? Hur gammal är du och hur gammal sa du att du är ? Hade du varselväst på dig ? Berätta 😁
Citera
2022-05-17, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Testat att ”grooma” nu. Inte för att jag vill ha någon teen, utan som ett litet studieexperiment. Ingen olovlig dock, utan en 17-åring som först ljög att hon var 18. Hur lätt som helst. Det var hon som var mest på. Oklart dock om hon verkligen ville träffas irl eller bara retas. Så nog fan borde det existera även fjortisar där ute som kan tänkas låta sig fångas. Tonårstjejer är ju så klart som tonårskillar, nyfikna och helt jävla puckade.

De är bara lätt få deras intresse om man ser bra ut. Tonårs tjejer är väldigt kräsna. Att dessa ”Gäddor” i Dumpen skulle ha en chans på en vacker tonårs tjej finns inte. Möjligt vid en vältränad framgångs rik äldre man.
Citera
2022-05-17, 14:45
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Husbilens ägare är nu identifierad.
Har man adressen kan man se husbilen parkerad på tomten på Google Maps, Street Viev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in