Citat:
Ursprungligen postat av
KallaKarar
Det var du som skrev om dina Kina-barn som skulle ta över fastigheter där. Kul att höra att dina övriga fd fruar mår bra. Och att det blir ännu en asiatbaby nästa gång. Oavsett om mamman öppnar sin breda mun. Så en cockney-talande asiat alltså som inte alls kommer att se ut som du (som sagt, jag vet inte, du är kanske själv asiat?). Jag vet inte, det kanske är jättefint för män att få barn som inte alls ser ut som dem själva?
Orkar du inte läsa inläggen? Jag skrev ju nyss att jag är en helt ordinär svennebanan. Kraftigt bygg, lite småfet, skallig och med skägg, ja du vet säker hur en typisk boomer ser ut.Och nej jag kommer inte få några barn med min engelska flickvän. Hon är nämligen gift liksom jag.
Ja vet, det där kan vara svårt att förstå för de som inte växte upp på sexio och sjuttiotalet som jag men vi har en betydligt friare inställning till det mest än som är gänse idag.
Så inget moraliserande tack. Vi boomers är produkter av en annan tid.
Nu har jag ju barn från fyra äktenskap vara tre med svenska fruar plus barnbarn från det första. Personligen tycker jag det är alra bäst om de tar efter sina mödrar då de samtliga var varit så otroligt mycket attraktivare än jag