Citat:
Ursprungligen postat av
staticage
Såg precis att PKK firat ned en stor jävla banderoll och tänt bengaler i centrala Sthlm.
Allt för att sätta käppar i hjulet för svenskt medlemskap. Hej och hå, ska vi få en ny etnisk konflikt i Sverige nu?
Ska väl tillägga att jag inte tycker vi ska förhandla med diktatorn Erdogan, lika lite som vi ska förhandla med hans polare Putin. Men jävlar, vilket svårt läge vi står i nu.