2022-05-15, 22:53
  #4477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Ännu en fördel men den du (o jag) bytt till är dashen där man enkelt kan ändra vad man vill ha i listan och inte.
Saknades på min N1 prenumeration...
You can EASY do it with ANY provider if you are using the right equipment. Many apps can do it, and also boxes like Formuler can do it.
Here with formuler:
https://youtu.be/lTRzcD3nHN0
__________________
Senast redigerad av Bogdan79 2022-05-15 kl. 22:57.
Citera
2022-05-15, 23:01
  #4478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Ännu en fördel men den du (o jag) bytt till är dashen där man enkelt kan ändra vad man vill ha i listan och inte.
Saknades på min N1 prenumeration...

Tycker du inte det hade varit bättre att deras lista hade varit lite mer logisk upplagd?

Ordningen på kategorierna är lite märklig.
Citera
2022-05-15, 23:13
  #4479
Medlem
Haloumis avatar
Ändra ordningen, ta bort kategorier (länder osv), till och med ta bort enskilda kanaler, allt det går ju göra direkt i Tivimate.

Det var förr i tiden man behövde maila sin säljare om sånt. Tivimate har gjort det mycket enklare. Går säkert i andra appar också.
Citera
2022-05-15, 23:14
  #4480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Ska prova strax. Tack för tipset!

Edit: Är det Soda Player vi pratar om? Fungerar inte utan får felmeddelande "youtube-dl exited with code 127" när jag lägger till url.

Nu är det ändå skitsamma då helgens PGA är slut strax. Hoppas jag aldrig ska behöva sätta på våran MacBook igen.

Nej den heter aceplayer eller airstream.
Den ser ut precis som VLC men du kan streama M3u och sånt
Citera
2022-05-16, 06:42
  #4481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tycker du inte det hade varit bättre att deras lista hade varit lite mer logisk upplagd?

Ordningen på kategorierna är lite märklig.

Må så vara till viss del, jag har bockat ur det mesta och har mina sparade kanaler i en egen lista i en vettig ordning, således bryr jag mig inte
Citera
2022-05-16, 19:27
  #4482
Bannlyst
Hade det inte varit nice om man kunde köra tivimate till PC?

i och för sig plex och kodi finns, men det hade varit nice.

På vilka mer enheter kan man installera tivimate? Har forumeler android eller? Måste inte dom flesta boxarna ha det, för tivimate är ju en app.
Citera
2022-05-16, 20:22
  #4483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsnegern
Hade det inte varit nice om man kunde köra tivimate till PC?

i och för sig plex och kodi finns, men det hade varit nice.

På vilka mer enheter kan man installera tivimate? Har forumeler android eller? Måste inte dom flesta boxarna ha det, för tivimate är ju en app.
If you are running windows 11 you can sideload android apks and run them on a pc.

And yes Formuler is android based so you can install it there. But they got their own popular app Mytvonline 2.
__________________
Senast redigerad av Bogdan79 2022-05-16 kl. 20:24.
Citera
2022-05-17, 22:34
  #4484
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdan79
If you are running windows 11 you can sideload android apks and run them on a pc.

And yes Formuler is android based so you can install it there. But they got their own popular app Mytvonline 2.
Nice man !
I also found iptv smarters pro, its available for Windows.
Citera
2022-05-18, 23:17
  #4485
Bannlyst
Jag har en Vu + zero sen några år tillbaka, 2015.
Den har USB 2.0 ingång samt internet och HDMI, Vad kan jag installera till den? Den har en riktig fjärkontroll också, men det går intallera appar på den eller? Har den en egen live spelare för live tv? Jag minns att en som kopplade upp den, gjorde det via parabol och då kunde jag fixa text tv osv.

Kan jag fixa texttv till den genom iptv?

De som har iptv i vanliga fall kan ju få det och det var ju inga problem med parabolen.

Skulle en den fungera bättre btw, alltså om man har en sån box?
Citera
2022-05-19, 00:24
  #4486
Medlem
polaren kör en formuler z8pro box. den fungerar jäkligt bra. nu ska ännu en polare skaffa en ny box. är det värt att slänga på dom extra 100ingar det kostar att köpa en nyare formuler box? det är en jäkla djungel att ta sig lärdom av. tips uppskattas, gillar upplägget på formula boxen. wså är en uppgradering till en nyare box värt det?
Citera
2022-05-19, 00:32
  #4487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
polaren kör en formuler z8pro box. den fungerar jäkligt bra. nu ska ännu en polare skaffa en ny box. är det värt att slänga på dom extra 100ingar det kostar att köpa en nyare formuler box? det är en jäkla djungel att ta sig lärdom av. tips uppskattas, gillar upplägget på formula boxen. wså är en uppgradering till en nyare box värt det?
Z8 Pro is the most stable formuler box. Don't put 1000 sek extra and buy z10 series. Not worth it.
Citera
2022-05-19, 01:05
  #4488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
polaren kör en formuler z8pro box. den fungerar jäkligt bra. nu ska ännu en polare skaffa en ny box. är det värt att slänga på dom extra 100ingar det kostar att köpa en nyare formuler box? det är en jäkla djungel att ta sig lärdom av. tips uppskattas, gillar upplägget på formula boxen. wså är en uppgradering till en nyare box värt det?

Hittar du någon återförsäljare som har en Z8 Pro på lager så slå till för dom tillverkas inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in