2022-05-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du får kanske be din säljare att aktivera adult kategorin om du inte hittar den.

Nu vet jag inte vilken app du kör med men adult ska synas bland kategorierna om dom är aktiverade.
Appen heter iPlayTV
Citera
2022-05-15, 16:07
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Özkan
Någon som vet hur man hittar vuxenutbudet i toucan iptv? Jag använder apple tv.

Du måste ha kryssat i det när du beställde.
Om inte, går det bra att skicka ett mail och be de aktivera.
Citera
2022-05-15, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Du måste ha kryssat i det när du beställde.
Om inte, går det bra att skicka ett mail och be de aktivera.
Ja jag hade det ikryssat. Kan man gömma det för barnen eller ligger det bland det vanliga?
Citera
2022-05-15, 17:41
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Özkan
Ja jag hade det ikryssat. Kan man gömma det för barnen eller ligger det bland det vanliga?

Ligger längst ned i menyn.
Beroende på vilken app du har, kan man lägga till lösenord.
Jag valde det också. Men de glömde att lägga det till. Så jag skickade ett mail.
Citera
2022-05-15, 17:50
Medlem
Citat:
Ligger längst ned i menyn.
Beroende på vilken app du har, kan man lägga till lösenord.
Jag valde det också. Men de glömde att lägga det till. Så jag skickade ett mail.

Lösenord är styrt av appen/boxen.
Inget säljaren påverkar.
Citera
2022-05-15, 19:03
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Lösenord är styrt av appen/boxen.
Inget säljaren påverkar.

Om du hade läst och förstått det jag skrev, hade du förstått att jag skrev ”app” och inte återförsäljare.
Citera
2022-05-15, 20:22
Medlem
eribabsis avatar
Jag behövde för första gången idag försöka använda våran MacBook till att se IPTV men det verkar vara helt jävla omöjligt. Gissar att GSE PRO fungerar men vill inte behöva handla en app för att se på TV i 3 timmar.

VLC laddar inte listan. Kan inte installera Simple IPTV Client i Kodi. IPTV Smarters vill inte starta. My Smart IPTV Player hittar inte kanalerna... Någon med tips på app som fungerar?
Citera
2022-05-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Jag behövde för första gången idag försöka använda våran MacBook till att se IPTV men det verkar vara helt jävla omöjligt. Gissar att GSE PRO fungerar men vill inte behöva handla en app för att se på TV i 3 timmar.

VLC laddar inte listan. Kan inte installera Simple IPTV Client i Kodi. IPTV Smarters vill inte starta. My Smart IPTV Player hittar inte kanalerna... Någon med tips på app som fungerar?

Acestream
Citera
2022-05-15, 21:08
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Acestream
Ska prova strax. Tack för tipset!

Edit: Är det Soda Player vi pratar om? Fungerar inte utan får felmeddelande "youtube-dl exited with code 127" när jag lägger till url.

Nu är det ändå skitsamma då helgens PGA är slut strax. Hoppas jag aldrig ska behöva sätta på våran MacBook igen.
Senast redigerad av eribabsi 2022-05-15 kl. 21:57.
Citera
2022-05-15, 21:58
Medlem
Citat:
Om du hade läst och förstått det jag skrev, hade du förstått att jag skrev ”app” och inte återförsäljare.

Ätit taggtråd idag?
Eller bara på dåligt humör?

Tolkade din mening som att du mailat säljaren om lösenord.
Citera
2022-05-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatCrackHo
Det har nu gått en månad sedan jag slopade N1, lämnade på grund av konstanta störningar vid livesport, främst fotboll, F1 och UFC.

Tycker att det förekommer en hel del partisk info här, men jag har inga egna intressen i frågan och kommer med en ärlig feedback till er som vill jämföra tjänsterna.

Ne*t har en hel del fördelar:
Snabb bläddring, stabilt (NOLL issues på en månad), enkel köpprocess med direktkontakt till leverantören.

N1 har dock också fördelar. De har ett större utbud av 4K VOD, fler serier och snabbare på att lägga upp nytt material. Ofta la de upp UFC events bara ett par timmar efter en fajt.

JAG stannar på Ne*t för att livesporten är det jag uppskattar mest. Hade jag mest velat ha nya 4k filmer så fort som möjligt så hade jag mest troligt gått tillbaks till N1.

Ännu en fördel men den du (o jag) bytt till är dashen där man enkelt kan ändra vad man vill ha i listan och inte.
Saknades på min N1 prenumeration...
Citera
2022-05-15, 22:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ätit taggtråd idag?
Eller bara på dåligt humör?

Tolkade din mening som att du mailat säljaren om lösenord.

Jag ber om ursäkt för att jag lät irriterad.
Det jag menade, är att t.ex. FlixIPTV-appen har lösenord när man ska se på vuxenmaterial. Och detta går inte att ta bort. Medan t.ex. Nanomid inte har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in