Citat:
Ursprungligen postat av
WatchItNow
Det var för att du cherrypickade datum. Alla uppvisade resultat som tar med bitcoins värde under de första okända åren är cherrypicking. Den som tror han kan få 150% i utveckling på någonting alls på denna jord är en papphatt. Du ska vara glad om du får 10% om vi talar om flera år på raken. 10% per år i 10 år ger just 150% i värdeökning vilket är fantastiskt om du klarar. Enbart en oerfaren newbie tycker det är för lite.
Really?
Jag har gjort över 100% fler gånger än jag kan komma ihåg vid det här laget, oftast under ett tidspann som är under 24h. Givetvis inte med hela mitt kapital som insats och hävstång har varit inblandat, men ändå. Självklart kan man göra sådana procentökningar, även i tusentals procent, på ett par dagar eller mindre om det vill sig väl.
Ja, dom flesta torskar som försöker sig på sådant i längden, men, det är fullt möjligt och det finns fullt legitima strategier för att lyckas med återkommande procentavkastning i 100%+ klassen. Jag tycker inte ens det är något märkvärdigt
Det är inget gemene man borde försöka sig på dock. Det är väldigt mycket huvudbry inblandat och man måste verkligen veta vad man gör