2022-04-07, 20:42
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Härlig vändning kapten...
Du känner hela brottsoffrets familj, till och med hans barn?

Vad får dig att tro att jag inte tycker om att prata om Es alkoholmissbruk?
Han jobbade med det, tyvärr tog sig Lydia in i hans liv och raserade det han byggt upp. Hon såg en snäll kille med sjysst hem, bil, jobb mm och tog för sig utan att tveka.

Återigen, du hyllar Lydia som tränar och mår bra i fängelset.
Jag tycker det är väldigt konstigt.

Du försöker flytta fokus från Lydia.

Läs det du själv har fetat: H*n känner MED Emils familj...inte att han känner hela familjen
2022-04-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Härlig vändning kapten...
Du känner hela brottsoffrets familj, till och med hans barn?

Vad får dig att tro att jag inte tycker om att prata om Es alkoholmissbruk?
Han jobbade med det, tyvärr tog sig Lydia in i hans liv och raserade det han byggt upp. Hon såg en snäll kille med sjysst hem, bil, jobb mm och tog för sig utan att tveka.

Återigen, du hyllar Lydia som tränar och mår bra i fängelset.
Jag tycker det är väldigt konstigt.

Du försöker flytta fokus från Lydia.

asså mannen hur lässer du var å när har nån hylla bruden? jesus du få läsa bättre
2022-04-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du ska veta att jag känner massor med hans familj. Föräldrar, syskon samt barn. Den sorg och smärta de måste leva med.

Och visst är det för jävligt, att det slutade så här. Tro inte jag tycker annat.

Men du får ta dig samman och få in i ditt huvud att jag samt de som vill få fram varför detta överhuvudtaget kunde ske, inte är lika med att vi försvarar henne eller det brott hon sitter inlåst för. Kan du ta till dig detta tro?? Eller hur ska man kunna förklara för er om ni inte är mottagliga för att förstå detta? Tror du verkligen att jag tycker detta var bra gjort? Att andra tycker så?

Min jakt efter svar är lika mkt för vad Emil utsattes för, vilka påtryckningar etc.... Hur kan sånt här förhindras? Varför agerade ingen tidigare om alla såg det komma för flera har ju vittnat i tråden att det var en tidsfråga då hon var si o så, ändå har ingen utav dessa tydligen agerat? Hur kommer det sig? Och de som skrivit detta som de fått höra, fråga de aldrig den personen varför den inte agerade då?

Och du tycker inte om att man tar upp att Emil var alkoholist, eller hade andra problem.

Men, du vet inte vad som föranledde till att det slutade så här tragiskt.

Om du ser en film som börjar med att ngn skjuts, är då filmen avklarad för din del? Du undrar aldrig varför?
Köper du allt du hör och ser? Ifrågasätter du aldrig ngt?

Om du på fullaste allvar tror att den dagen aldrig kommer då anhöriga vill förstå VARFÖR så tycker jag uppriktigt synd om dig för den dagen kommer. Att leva i en sådan stor sorg utan en förklaring gör det mkt svårt ska jag tala om för dig.

Jag beklagar detta och förstår att detta är tufft för många nära och kära!
Vem tror du kan berätta mer än vad som redan kommit fram? Ingen har varit med när mordet skedde.
Ingen tror att denna relation bara var harmonisk utan att den var destruktiv med fylla och bråk från båda håll.
Vad är det du vill få fram som inte redan kommit fram? Och vem tror du har svar på detta?
Jag förstår att detta är tufft för dig men det bästa vore nog att lägga ner nu.
2022-04-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag beklagar detta och förstår att detta är tufft för många nära och kära!
Vem tror du kan berätta mer än vad som redan kommit fram? Ingen har varit med när mordet skedde.
Ingen tror att denna relation bara var harmonisk utan att den var destruktiv med fylla och bråk från båda håll.
Vad är det du vill få fram som inte redan kommit fram? Och vem tror du har svar på detta?
Jag förstår att detta är tufft för dig men det bästa vore nog att lägga ner nu.

du mannen lillen och den brudens föhållande var både bra å dållit de hade mycke kul ihop men bråka ibland osså
2022-04-13, 16:03
Medlem
hörde lillens hus e sålt nu
saknar mannen asså
2022-04-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillebananas
du mannen lillen och den brudens föhållande var både bra å dållit de hade mycke kul ihop men bråka ibland osså

Vad tror du gjorde att detta slutade så hemskt tragiskt?
2022-04-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne193
Vad tror du gjorde att detta slutade så hemskt tragiskt?

för mycke fylla e va ja tror å sen kanske nått utomstående ellement
2022-04-16, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillebananas
för mycke fylla e va ja tror å sen kanske nått utomstående ellement

Å vad tänker du med något utomstående element?
2022-04-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne193
Å vad tänker du med något utomstående element?

Ja de hade båda störia ex som de bråka me, spesielt lillen då asså så fan vet va de har hittatt på för skit
2022-04-19, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Nej hon blev inte det, gåvor blir du inte beskattad, Det borde du och ditt gäng veta eller åtminstone dina så kallade juridiska släktingar. Lydia mår förhållandevis bra idag och hör och häpna carinah hon blev jätteglad att hennes familj stöttade henne under 2 förhandlingar, Jag ska besöka henne i påsk så jag undrar om det är någonting du vill att jag ska hälsa henne. Nej carinah hälsa ingenting är du snäll, jag vill inte störa Lydias rehabilitering.

hallå mannen, hur gick besöket hur mår bruden du hälsa henne va?
2022-05-16, 08:57
Medlem
Kan berätta att Lydia under omständigheterna mår väldigt bra.
2022-05-16, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Kan berätta att Lydia under omständigheterna mår väldigt bra.
Emils familj sörjer varje dag.
Att Lida mår "väldigt bra", beror väl på hennes vrickade psyke.
Högaktuellt är rättegången Depp vs Heard
Lida/Lydia är lika kall och beräknande som henne. Stöpta i samma form, för er som inte kunde närvara vid rättegången gällande mordet på Emil, utfört av Lydia Barth.
18 år, fick hon.
Livstid hade varit det enda rätta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in