2022-04-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gt88
Hur kan en avhoppare från bandidos inte ha skyddad identitet leva ett normalt liv? Tror inte på den teorin att snubben bara kan gå fritt o leva normalt liv efter varit medlem hos dem många år. Och prata om vilka brott han har gjort med deras gäng i tv etc vad tror ni?
Vem tänker du på?
Citera
2022-04-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Vem tänker du på?
Tror du vet vilka väl som jag vem det kan handla om.
Citera
2022-04-26, 07:02
Medlem
Citat:
Tror du vet vilka väl som jag vem det kan handla om.
Nej det gör jag inte. Sluta krångla och skriv vem du menar.
Kan inte på rak arm minnas någon som inte har skyddad identitet som pratat om sina brott med Bandidos i tv.
Citera
2022-04-29, 23:25
Medlem
distanss avatar
Citat:
Hur kan en avhoppare från bandidos inte ha skyddad identitet leva ett normalt liv? Tror inte på den teorin att snubben bara kan gå fritt o leva normalt liv efter varit medlem hos dem många år. Och prata om vilka brott han har gjort med deras gäng i tv etc vad tror ni?

Avhoppat hur? Lämnat eller blivit utesluten? Skyddade personuppgifter får man inte hur som helst! Går man dessutom självmant ut i media vill jag påstå att det blir betydligt svårare att få någon form av skyddade uppgifter!

För att citera Humleburk: Nej det gör jag inte. Sluta krångla och skriv vem du menar.
Citera
2022-04-30, 14:51
Medlem
Osca* Thomsse* som åkte för antalet kg tjack.
Tjejen han gömde detta hos hennes syster är gift med en ledare inom Satudarah.
Hade nog blivit spänt vid familjedagen
Citera
2022-05-11, 20:28
Medlem
Kolla på gängkrigen och kvinnorna första avsnittet 0,44 där personen håller i en tjejs ben med fotboja kolla på killens hand o lek fbi så vet ni vem jag menar
Citera
2022-05-12, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Avhoppat hur? Lämnat eller blivit utesluten? Skyddade personuppgifter får man inte hur som helst! Går man dessutom självmant ut i media vill jag påstå att det blir betydligt svårare att få någon form av skyddade uppgifter!

För att citera Humleburk: Nej det gör jag inte. Sluta krångla och skriv vem du menar.
Vinn några miljoner på hästar och kontakta ryska maffian så kommer varenda knutte/förortare ligga vääääldigt lågt 🙂
Citera
2022-05-12, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saddlesniffer
Bandidos MC Stockholm kopplat till irländska maffian

Svenskar med koppling till organiserad brottslighet i Sverige har visat sig ha kopplingar till ett av Irlands och Europas våldsammaste maffiagäng, Kinahan-kartellen. Kopplingarna berör i första hand personer från Bandidos MC Stockholm, däribland den lokala organisationens president. Genom Bandidos MC har Kinahan-kartellen också kopplingar till Bredängsnätverket.

https://blog.zaramis.se/2022/04/17/b...ndska-maffian/
Irländska maffian. Dom som sket i brallan när serberna knackade på den stora dörren. Tror bikers och siggizar ska hålla en låg profil för deras egna hälsa 🙂 mvh G.L
Citera
2022-05-15, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tepper
Vinn några miljoner på hästar och kontakta ryska maffian så kommer varenda knutte/förortare ligga vääääldigt lågt 🙂
Samma ryssar som flydde Afghanistan som möss på 80-talet menar du? Och som verkar ha stora problem med att omringa Ukraina?

Läs om gårdstensalliansen.
Citera
2022-05-15, 07:46
Bannlyst
https://i.ibb.co/R6vH36P/242.jpg

Han fick ett bandidos tema på sina gravsten, hur jävla pinsamt är inte detta egentligen? Folk kommer ju skratta när dom går förbi sopan.

Det roliga är att det står "expect no mercy"
Citera
2022-05-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almedalsnegern

Han fick ett bandidos tema på sina gravsten, hur jävla pinsamt är inte detta egentligen? Folk kommer ju skratta när dom går förbi sopan.

Kom det fram hur han dog? Spekulerades en del när det hände. Överdos?
Citera
2022-05-15, 20:31
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almedalsnegern

Hahahaha ja så jävla roligt , riktig j*vla samhall klubb detta! Tänk att vuxna människor går runt i dessa broderade västar och bär runt huvet under armen. Man kan bara asgarva åt nivån av icke iq.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in