2019-11-21, 19:25
Medlem
Finns det någon härinne som vet hur Ayma* aka E*il har golat på sina 'bröder'. Skulle vara intressant att höra vad den lille veka fegisen har sagt. Men jisses vilket föredöme han skulle vara för sina eventuella barn!Misslyckad kriminell...Misslyckad som familjeförsörjare "Socfall" En sådan person kan ju verkligen inte kunna se sig i spegeln och vara stolt över sig själv.Jag undrar hur en sådan misslyckad gangster skulle kunna vara ett föredöme för sina eventuella barn .Dessutom slår jag vad om att denna person har "Tony Montana" på bild någonstans hemma....hehe misslyckad gangster som har en fiktiv gangster som förebild. Men men det är bara min reflektion på saken. Jag hoppas någon kan komma in och förklara vad och vem han golat på. Det var allt för ikväll folks .
Senast redigerad av 404filenotfound 2019-11-21 kl. 19:27. Anledning: Felskrivning
Citera
2019-11-22, 02:13
Medlem
brazilians avatar
Ayman och resten av gänget han golade ner förtjänar all skit.

https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/avhoppare-fruktar-f%C3%B6r-sitt-liv-3940286

Självsanering is good.
Citera
2019-11-22, 09:02
Medlem
GamleJans avatar
Har denne A*man något med Bandidos att göra? Är det Bandidos han golat på?
Var han prospect? Eller är det bara nån random kriminell? Den här tråden har ju ballat ur.
Citera
2019-11-22, 15:13
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Shit vilken pissluffare den där Ayhoran. Gola o gråta, leka värsting.
Det blir inte mycket lägre än så.
Ingen sympati härifrån, karma kommer din fitta
Citera
2019-11-23, 00:11
Medlem
Vad är erat problem?
Har ni inget bättre för er? Någon fru?. Man? Eller barn att ta hand om? Har ni så sinnessjukt jävla mycket fritid? Skaffa er ett jobb eller något att göra. Och lämna oss ifred.
Citera
2019-11-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Finns det någon härinne som vet hur Ayma* aka E*il har golat på sina 'bröder'. Skulle vara intressant att höra vad den lille veka fegisen har sagt. Men jisses vilket föredöme han skulle vara för sina eventuella barn!Misslyckad kriminell...Misslyckad som familjeförsörjare "Socfall" En sådan person kan ju verkligen inte kunna se sig i spegeln och vara stolt över sig själv.Jag undrar hur en sådan misslyckad gangster skulle kunna vara ett föredöme för sina eventuella barn .Dessutom slår jag vad om att denna person har "Tony Montana" på bild någonstans hemma....hehe misslyckad gangster som har en fiktiv gangster som förebild. Men men det är bara min reflektion på saken. Jag hoppas någon kan komma in och förklara vad och vem han golat på. Det var allt för ikväll folks .

Kan ta och informera dig om att han inte hade någon Tony Montana bild, men det verkar ju du ha. Socfall är han inte heller då han har ett välbetalt jobb, mer än man kan säga om dig
Väldigt fin förebild är han dessutom också, något ni kanske borde ta efter. Ni som snackar utan att läsa papper, det kallar jag att vara JÄVLIGT misslyckad som kriminell, men man kan ju inte förvänta sig något annat från er som skriver här inne. Fortsätt ni, vi njuter av det. Och ni som känner A påtiktigt, vet att han inte låter detta passera.

Ha ett bra liv allihopa, eller ah försök iaf. Vuxna människor, ni kan ju inte må bra.
Vänligen uppsök denna adress anska vägen 62, 521 37 Falköping

Kram på er, ni behöver tydligen en.
Citera
2019-11-23, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelinaschratz
Kan ta och informera dig om att han inte hade någon Tony Montana bild, men det verkar ju du ha. Socfall är han inte heller då han har ett välbetalt jobb, mer än man kan säga om dig
Väldigt fin förebild är han dessutom också, något ni kanske borde ta efter. Ni som snackar utan att läsa papper, det kallar jag att vara JÄVLIGT misslyckad som kriminell, men man kan ju inte förvänta sig något annat från er som skriver här inne. Fortsätt ni, vi njuter av det. Och ni som känner A påtiktigt, vet att han inte låter detta passera.

Ha ett bra liv allihopa, eller ah försök iaf. Vuxna människor, ni kan ju inte må bra.
Vänligen uppsök denna adress anska vägen 62, 521 37 Falköping

Kram på er, ni behöver tydligen en.
Vadå kolla papper ? Kolla filmsnutt en när Ay sitter och sägere lovade att skydda mig. Jävla lipsill.Tvingad att göra kriminella saker......ja tjena.När du ändå var inne i programmet hade du bara behövt lyfta luren eller hur?? Välbetalt jobb...nu kommer det igen Jo tjena. Jävla ynkrygg är du och är man så jävla dum så man vill leka Tony Montana när man är i Vittbesskyddsprogrammet då är man fanimig inte intelligent.Du ville skydda ditt ofödda barn? Du misslyckades totalt.Som jag sa innan...misslyckad kriminell och misslyckad familjefader.... Jävla idiot.
Senast redigerad av 404filenotfound 2019-11-23 kl. 14:52. Anledning: Felstavning
Citera
2019-11-25, 07:50
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Har denne A*man något med Bandidos att göra? Är det Bandidos han golat på?
Var han prospect? Eller är det bara nån random kriminell? Den här tråden har ju ballat ur.

Tror han var propp i Romano som vid tidpunkten var en supportklubb.
Citera
2019-12-03, 11:11
Avstängd
Artikel från i dag.
https://www.expressen.se/gt/krim/domda-bogere-broderna-vagrar-acceptera-straffar/

Citat:
Den tidigare OS-meriterade boxaren Patrick Bogere och hans lillebror, Bandidos-höjdaren Johnson Bogere, dömdes tillsammans med flera andra personer för inblandning i en tortyrkidnappning där offren spärrades in och hölls fångna i ett hus i Västsverige.

Patrick Bogere dömdes till fem års fängelse och Johnson Bogere till två år.

Nu har båda överklagat sina domar – något även åklagaren gjort.
Citera
2019-12-05, 06:07
Avstängd
https://www.expressen.se/gt/polis-slog-till-i-gryningen-fem-frihetsberovade/

Citat:
Tidig på onsdagsmorgonen slog polisen till mot flera adresser, bland annat i Västsverige.

Fem personer med kopplingar till mc-miljön frihetsberövades, misstänkta för bedrägeri och penningtvättbrott.

Fyra av dem anhölls senare.

Enligt uppgifter till GT har personerna kopplingar till Bandidos.
Citera
2019-12-05, 16:35
Medlem
kungarolfs avatar
Då var det krig igen då.
BMC VS HA 1994-1997

BMC VS OG 2002-2004

BMC VS Södertäljenätverket 2009

BMC VS No Surrenders. 2019
Senast redigerad av kungarolf 2019-12-05 kl. 16:38.
Citera
2019-12-06, 05:51
Medlem
Hur fungerar det här, är HA också inblandat i den hävdade konflikten och vad bottnar det i - droghandelns marknadsandelar som så ofta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in