Citat:
Ursprungligen postat av
404filenotfound
Finns det någon härinne som vet hur Ayma* aka E*il har golat på sina 'bröder'. Skulle vara intressant att höra vad den lille veka fegisen har sagt. Men jisses vilket föredöme han skulle vara för sina eventuella barn!Misslyckad kriminell...Misslyckad som familjeförsörjare "Socfall" En sådan person kan ju verkligen inte kunna se sig i spegeln och vara stolt över sig själv.Jag undrar hur en sådan misslyckad gangster skulle kunna vara ett föredöme för sina eventuella barn .Dessutom slår jag vad om att denna person har "Tony Montana" på bild någonstans hemma....hehe misslyckad gangster som har en fiktiv gangster som förebild. Men men det är bara min reflektion på saken. Jag hoppas någon kan komma in och förklara vad och vem han golat på. Det var allt för ikväll folks .
Kan ta och informera dig om att han inte hade någon Tony Montana bild, men det verkar ju du ha. Socfall är han inte heller då han har ett välbetalt jobb, mer än man kan säga om dig

Väldigt fin förebild är han dessutom också, något ni kanske borde ta efter. Ni som snackar utan att läsa papper, det kallar jag att vara JÄVLIGT misslyckad som kriminell, men man kan ju inte förvänta sig något annat från er som skriver här inne. Fortsätt ni, vi njuter av det. Och ni som känner A påtiktigt, vet att han inte låter detta passera.
Ha ett bra liv allihopa, eller ah försök iaf. Vuxna människor, ni kan ju inte må bra.
Vänligen uppsök denna adress

anska vägen 62, 521 37 Falköping
Kram på er, ni behöver tydligen en.