2022-05-14, 23:07
Medlem
LightFandangos avatar
Jag kan nog tycka att fru och barn kunde besparats de delar av loggen som inte har med saken (övergrepp på barn) att göra. De lär få tillräckligt av ett helvete utan att precis varenda perversion måste ligga ute till allmän beskådan.

Men jag vet standard motargument: Det var ju han som skrev det. Det skulle han tänkt på. Osv osv.

Dock känns det som fokus förskjutits från "uthängning av män som aktivt söker specifikt barn" till "maximal chock-effekt med män som söker precis vad f-n som helst bara det är tabu och utlösning ingår".

Det är rätt långt från Chris Hansen nu.
Citera
2022-05-14, 23:22
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Förutom första delen så är de andra grejerna alltså värd att bli uthängd för. Ni som tycker att en person som har FÖRHUDSFÖRTRÄNGNING och gillar förnedringssex osv är kräk och förtjänar att förlora allt borde se sig i spegeln. Helt plötsligt händer den här uthängningsivern och gottandet åt andra människors misär nära och någon man känner råkar ut för samma grej. Det finns gott om otrogna kräk, folk med diverse böjelser, folk som har gjort perversa grejer. Härlig värld om allt ska ut till beskådan. Kul tills det drabbar en själv eller någon man känner kan jag tänka.

Vi kan väl ta det steget längre och införa ett angivarsamhälle där vi rapporterar och hänger ut alla som är otrogna, alla som avviker, alla som snackat illa om chefen, alla som sagt att de fantiserar om att råna en bank för att betala räkningarna... Var går gränsen? Eller egentligen bara införa en stor anslagstavla mitt i alla samhällen där vi kan gå och skratta åt folk som fredagsnöje.
Så länge det enbart handlar om att efterfråga sex med samtyckande vuxen som ej är i beroendeställning (köpa sex=beroendeställning) får folk göra vad de vill och förtjänar absolut inte att hängas ut. Men här var ju inte det fallet.
Citera
2022-05-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Dumpen har precis avslöjat en gädda som ville att en 1-åring skulle ta hans sperma .

Om man är en seriös aktivist mot övergrepp på barn så tar man det till polisen,
utan att passera Profit.
När det blir bröd, flabb, Swish och skådespel av det hela börjar det äckla till sig.
Citera
2022-05-14, 23:23
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag kan nog tycka att fru och barn kunde besparats de delar av loggen som inte har med saken (övergrepp på barn) att göra. De lär få tillräckligt av ett helvete utan att precis varenda perversion måste ligga ute till allmän beskådan.

Men jag vet standard motargument: Det var ju han som skrev det. Det skulle han tänkt på. Osv osv.

Dock känns det som fokus förskjutits från "uthängning av män som aktivt söker specifikt barn" till "maximal chock-effekt med män som söker precis vad f-n som helst bara det är tabu och utlösning ingår".

Det är rätt långt från Chris Hansen nu.

Ja och när det är fiskaren som föreslår pervesioner även om gäddan är med på det så känns det fel tycker jag. Så långt ifrån Chris Hansen som det går.
Citera
2022-05-14, 23:23
Medlem
Det roligaste med den här tråden är att läsa alla kränkta pedofilers rants över att de inte kan sexchatta med barn riskfritt. Jag garvar högt varje gång jag läser en pedofil verkligen ta i från tårna över vilka hemska människor Patrik och Sara är och vilken fruktansvärd sajt dumpen är.
Citera
2022-05-14, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Även Dumpen skapar användarkonton, chattar, fotar/filmar och planerar vad som ska göras. Dessutom lotsar de över minderåriga från TikTok till sin hemsida, och det är direkt omoraliskt.

De skiter väl Dumpen i, så länge det kommer in swish och de får tittare. Knark är dyrt, lika så Patriks ”semestrar” till Thailand som någon sa.

Hade de brytt sig om barn på riktigt hade de inte hängt ut dom. Många av männen må vara äckliga as, håller me. Fast tycker inte uthängningen är de den rätt vägen. Tycker samhället borde lägga mer pengar och forskning på att bota Pedofileri.De är ju ett jätte problem vi har i samhället. Och med de menar ja en attraktion till dem under 13-14. Alltså barn och inte tonåringar.

Attraktion till tonårs tjejer behöver inte botas lol, det är naturligt och större delen av männen har denna attraktionen så länge personen i fråga ser ut som en ung kvinna. Moral är en annan sak.Männen i dumpen som skulle träffa 14 åringar förtjänade inte bli uthängda! För de första de hade aldrig haft en chans på någon tjej i den åldern eller någon kvinna oavsett ålder för den delen.

För det andra så är de rent biologiskt inte ens en störning att tända på tonårs tjejer oavsett hur gammal man är.
Citera
2022-05-14, 23:28
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Skrev faktiskt inte att kiss var sorgligt.

Bye bye Mackan

Bye bye vem?
Citera
2022-05-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Om man är en seriös aktivist mot övergrepp på barn så tar man det till polisen,
utan att passera Profit.
När det blir bröd, flabb, Swish och skådespel av det hela börjar det äckla till sig.

Du vet att du framstår som mer än lovligt korkad? Det är exakt det som dumpen gjorde ändå ska du gnälla.
Citera
2022-05-14, 23:36
Medlem
Citat:
Det är exakt det som dumpen gjorde ändå ska du gnälla.

Flabb, Swish och skådespel. Det är vad du får, och du gillar det. Fair game.
Men "Barnen"?
Citera
2022-05-14, 23:39
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Bra försök där peddosvin men du kommer att fortsättningsvis behöva oroa dig över om det är ett barn du raggar på eller är det en vuxen fiskare från Dumpen. Läskigt jag vet

Nja.. fast det han säger stämmer ju till viss del.
Att gubbar raggar på 14-åringar är såklart sjukt fel, men att blanda dessa sorgliga gubbar med riktiga pedofiler i uthängningar blir ju ändå...tvivelaktigt?
Citera
2022-05-14, 23:43
Medlem
Vad är det för äcklig jävla förhud den senaste gäddan har!!?? Kuken ser ju ut som någon slags parasitmask i en skräckfilm.
Citera
2022-05-14, 23:45
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Nja.. fast det han säger stämmer ju till viss del.
Att gubbar raggar på 14-åringar är såklart sjukt fel, men att blanda dessa sorgliga gubbar med riktiga pedofiler i uthängningar blir ju ändå...tvivelaktigt?

Han skrev väl inte heller något om att ragga på dom ? Han skrev att om de är 14 och ser ut som en snygg ung kvinna så är det naturligt att en man tittar. Men sedan är det bra med det om man har moral. Man går inte vidare även om tjejen är lite flörtig och utmanande. Det är många i den åldern. Man är inte hebefil för det och absolut inte pedofil.
Senast redigerad av Goodinbed 2022-05-15 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in