2022-05-14, 21:32
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Okej! Om jag ska ge han den största öppningen i hans nuvarande sorgliga liv att han BARA.
DELAR BARNPORR
ÄR OTROGEN SÅFORT HAN KAN
HAR FÖRHUDSFÖRTRÄGNING
VILL BLI KISSAD PÅ
VILL SLIXKA SMUTSIG RUMPA EFTER TVÅAN

Samtidigt sitter han säkert o vill se eurovision med sina tonårsbarn.

Bara ovanstående trumfar random efterlyst eller lyxfällan delegater

Ger man dessutom i hand att han går igång på 44 årings pdo böjelser.

Uppenbart kräk för omgivningen att känna till

Vill bli kissad på är inte sorgligt. Testa själv! Resten kan han fara åt helvete med!
Citera
2022-05-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Okej! Om jag ska ge han den största öppningen i hans nuvarande sorgliga liv att han BARA.
DELAR BARNPORR
ÄR OTROGEN SÅFORT HAN KAN
HAR FÖRHUDSFÖRTRÄGNING
VILL BLI KISSAD PÅ
VILL SLIXKA SMUTSIG RUMPA EFTER TVÅAN

Samtidigt sitter han säkert o vill se eurovision med sina tonårsbarn.

Bara ovanstående trumfar random efterlyst eller lyxfällan delegater

Ger man dessutom i hand att han går igång på 44 årings pdo böjelser.

Uppenbart kräk för omgivningen att känna till

Förutom första delen så är de andra grejerna alltså värd att bli uthängd för. Ni som tycker att en person som har FÖRHUDSFÖRTRÄNGNING och gillar förnedringssex osv är kräk och förtjänar att förlora allt borde se sig i spegeln. Helt plötsligt händer den här uthängningsivern och gottandet åt andra människors misär nära och någon man känner råkar ut för samma grej. Det finns gott om otrogna kräk, folk med diverse böjelser, folk som har gjort perversa grejer. Härlig värld om allt ska ut till beskådan. Kul tills det drabbar en själv eller någon man känner kan jag tänka.

Vi kan väl ta det steget längre och införa ett angivarsamhälle där vi rapporterar och hänger ut alla som är otrogna, alla som avviker, alla som snackat illa om chefen, alla som sagt att de fantiserar om att råna en bank för att betala räkningarna... Var går gränsen? Eller egentligen bara införa en stor anslagstavla mitt i alla samhällen där vi kan gå och skratta åt folk som fredagsnöje.
Citera
2022-05-14, 21:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Det var en helt normal laddning, herregud. Det ovanliga med den var väl att den såg liksom ut som hälften säd hälften piss.
Wow, kanske du borde byta bransch? Få kollegor som Samson Biceps och Peter North?
Citera
2022-05-14, 21:38
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Förutom första delen så är de andra grejerna alltså värd att bli uthängd för. Ni som tycker att en person som har FÖRHUDSFÖRTRÄNGNING och gillar förnedringssex osv är kräk och förtjänar att förlora allt borde se sig i spegeln. Helt plötsligt händer den här uthängningsivern och gottandet åt andra människors misär nära och någon man känner råkar ut för samma grej. Det finns gott om otrogna kräk, folk med diverse böjelser, folk som har gjort perversa grejer. Härlig värld om allt ska ut till beskådan. Kul tills det drabbar en själv eller någon man känner kan jag tänka.

Vi kan väl ta det steget längre och införa ett angivarsamhälle där vi rapporterar och hänger ut alla som är otrogna, alla som avviker, alla som snackat illa om chefen, alla som sagt att de fantiserar om att råna en bank för att betala räkningarna... Var går gränsen? Eller egentligen bara införa en stor anslagstavla mitt i alla samhällen där vi kan gå och skratta åt folk som fredagsnöje.
Han vill att en 1 åring ska dricka upp hans sperma?
Jävlar va normalt?
Citera
2022-05-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Då skulle det inte förvåna mig om han vill ha bajskorvar på grillen. Det är exempel på hur gränserna bryts bakom skärmens stålblå sken och kuken i handen. Då Dumpen dyker upp är sinnet redan totalt kontaminerat av kåtruset så omdömet sätts ur spel. Jag tycker nästan synd om gäddorna, för vad Dumpen borde inse i sammanhanget att det är så att det i grunden handlar om missbukare?
Är säkert så att det bland vissa rör sig om ett missbruk likt diverse andra missbruk och inte som en del i tråden påstått , ensamma män som inte lyckas hitta en partner
Citera
2022-05-14, 21:42
Medlem
FreshPrincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jävlar va normalt?

Verkar som användaren har en skev syn över lag.
Och som tror det är hans förhud man hänger sig på.. Neh.. Det är vad han skriver och vad han vill. Svårt att förstå för vissa tydligen
Citera
2022-05-14, 21:50
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Tackar, bra rebus och då lätthittat.
😍 Tack
Citera
2022-05-14, 21:51
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Men bilderna stämmer inte riktigt tycker jag, är det gamla bilder på han kanske?
Ja, jag tror att bilderna är lite äldre.
Citera
2022-05-14, 21:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kanske stod under ett parasoll om altanen inte har lite tak
Mmmmaaaarcuuus hörde han sen. Ooh fuck. Vet hon nu att jag vill pedofila med andra
Citera
2022-05-14, 21:52
Medlem
BeachBobs avatar
Äcklig är bara förnamnet på den sista gäddan. Men det värsta tycker jag är att han har en dotter på 16 år. Hur kommer hon att reagera när hon läser och ser bilderna som han skrivit och skickat. Eller frugan läser att han är otrogen så fort han får möjlighet. Tycker så jävla synd om dom. Hur skall en tjej på 16 år kunna se sin far i ögonen efter detta.
Citera
2022-05-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jävlar va normalt?

Nej sjukt obehagligt. Kändes dock mest riktat mot kvinnan än barnet men ja sjukt osmaklig grej att skriva.
Citera
2022-05-14, 21:53
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Vill bli kissad på är inte sorgligt. Testa själv! Resten kan han fara åt helvete med!

Skrev faktiskt inte att kiss var sorgligt.

Bye bye Mackan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in