Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Okej! Om jag ska ge han den största öppningen i hans nuvarande sorgliga liv att han BARA.
DELAR BARNPORR
ÄR OTROGEN SÅFORT HAN KAN
HAR FÖRHUDSFÖRTRÄGNING
VILL BLI KISSAD PÅ
VILL SLIXKA SMUTSIG RUMPA EFTER TVÅAN
Samtidigt sitter han säkert o vill se eurovision med sina tonårsbarn.
Bara ovanstående trumfar random efterlyst eller lyxfällan delegater
Ger man dessutom i hand att han går igång på 44 årings pdo böjelser.
Uppenbart kräk för omgivningen att känna till
Förutom första delen så är de andra grejerna alltså värd att bli uthängd för. Ni som tycker att en person som har FÖRHUDSFÖRTRÄNGNING och gillar förnedringssex osv är kräk och förtjänar att förlora allt borde se sig i spegeln. Helt plötsligt händer den här uthängningsivern och gottandet åt andra människors misär nära och någon man känner råkar ut för samma grej. Det finns gott om otrogna kräk, folk med diverse böjelser, folk som har gjort perversa grejer. Härlig värld om allt ska ut till beskådan. Kul tills det drabbar en själv eller någon man känner kan jag tänka.
Vi kan väl ta det steget längre och införa ett angivarsamhälle där vi rapporterar och hänger ut alla som är otrogna, alla som avviker, alla som snackat illa om chefen, alla som sagt att de fantiserar om att råna en bank för att betala räkningarna... Var går gränsen? Eller egentligen bara införa en stor anslagstavla mitt i alla samhällen där vi kan gå och skratta åt folk som fredagsnöje.