Citat:
Ursprungligen postat av
Globen5
Varför skulle Simons mamma inte träffa sin son på 12 år (!!) men samtidigt ha intresse av att träffa hans nya tjej som.han dejtat i några månader? I mina öron låter det extremt märkligt...vill jag inte träffa något av mina barn så kan jag inte se att jag skulle ha ngt intresse av deras nya partner (barnbarn är en annan sak men nu så hade ju Belle inte tittat ut i mars)..sen skriver hon att det är på pricken 2 nånsder kvar till bf när hon och flickorna träffar Simmes mamma för första gången i hemmet i Örebro (enligt bilder)..
Sen i vloggen där de har varit i Srockgolm skriver hon att den är inspelad "förra helgen" dvs kring 20 mars och då ska det vara" gravid v 33"...och det är Simon som berättar om mötet..om han tyckte det "kändes bra men lite konstigt" och han säger det är först gången jag träffar min mamma på 12 år..eller jag och Linn träffar min mamma men att han fick en positiv känsla...så börjar Linn att snacka om hur fräsch morsan ser ut "fräschaste 50 åringen" och snackar om vilka gener Simon har och han verkar bli lite obekväm av det.
Det är ju absolut inte orimligt att mamman velat träffa Simon under dessa 12 år men han inte velat träffa henne? Och då kan man ju också förstå hennes intresse i att träffa sitt barnbarn/flickvännen som är gravid med hennes barnbarn.
Nu går det ju uppenbarligen inte ihop när och hur Linn träffade mamman för första gången. Men jag ser det absolut inte som en självklar lögn eller konstigt att Linn nu skulle träffat mamman själv med Belle (och att mamman skulle haft med sig fyra presenter heller för den delen . Hon har ju några år att kompensera för…)