2022-05-14, 18:53
Medlem
Det med tulpanerna (första mötet) som hon skrev i bloggen. När detta kom upp i bloggen skrevs det en hel här inne om Simons familj. Jag tänkte att hon skrev det därför... (har inte med Stockholms träffen)

Hon gjorde säkert det till en grej i vloggen att det var första mötet på 12 år för att fler skulle kolla..

Svårt att veta med Linn...

Sedan vad anledningen till att hon och Simon inte har setts på 12 år... men kanske enklare att ta någon form av kontakt när det skulle komma ett barnbarn.
Citera
2022-05-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Varför skulle Simons mamma inte träffa sin son på 12 år (!!) men samtidigt ha intresse av att träffa hans nya tjej som.han dejtat i några månader? I mina öron låter det extremt märkligt...vill jag inte träffa något av mina barn så kan jag inte se att jag skulle ha ngt intresse av deras nya partner (barnbarn är en annan sak men nu så hade ju Belle inte tittat ut i mars)..sen skriver hon att det är på pricken 2 nånsder kvar till bf när hon och flickorna träffar Simmes mamma för första gången i hemmet i Örebro (enligt bilder)..

Sen i vloggen där de har varit i Srockgolm skriver hon att den är inspelad "förra helgen" dvs kring 20 mars och då ska det vara" gravid v 33"...och det är Simon som berättar om mötet..om han tyckte det "kändes bra men lite konstigt" och han säger det är först gången jag träffar min mamma på 12 år..eller jag och Linn träffar min mamma men att han fick en positiv känsla...så börjar Linn att snacka om hur fräsch morsan ser ut "fräschaste 50 åringen" och snackar om vilka gener Simon har och han verkar bli lite obekväm av det.

Det är ju absolut inte orimligt att mamman velat träffa Simon under dessa 12 år men han inte velat träffa henne? Och då kan man ju också förstå hennes intresse i att träffa sitt barnbarn/flickvännen som är gravid med hennes barnbarn.
Nu går det ju uppenbarligen inte ihop när och hur Linn träffade mamman för första gången. Men jag ser det absolut inte som en självklar lögn eller konstigt att Linn nu skulle träffat mamman själv med Belle (och att mamman skulle haft med sig fyra presenter heller för den delen . Hon har ju några år att kompensera för…)
Citera
2022-05-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Det med tulpanerna (första mötet) som hon skrev i bloggen. När detta kom upp i bloggen skrevs det en hel här inne om Simons familj. Jag tänkte att hon skrev det därför... (har inte med Stockholms träffen)

Hon gjorde säkert det till en grej i vloggen att det var första mötet på 12 år för att fler skulle kolla..

Svårt att veta med Linn...

Sedan vad anledningen till att hon och Simon inte har setts på 12 år... men kanske enklare att ta någon form av kontakt när det skulle komma ett barnbarn.
Ja S verkade lite tagen av mötet med mamman men det kan väl vara ngt med vårdnadstvist eller dylikt och att det föranlett ngn splittring.. det var S som sa det med 12 år men L tog väl tillfället i akt att göra det till huvudrubriken för att generera fler klick.
Citera
2022-05-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Det kanske inte är bra mellan Simon och hans mamma. De kanske inte har någon kontakt alls, men han vill inte förvägra Belle sin farmor. Att Linn då vill överdriva för att få allt att verka så bra är inte så konstigt. Det är ju en jobbig situation och de kanske inte har sagt hur det är till barnen. Så ser det ut i min familj. Jag klarar inte av min pappa och har bara träffat honom en gång på två år. Jag pratar inte med honom och har blockat honom. Men min dotter älskar morfar och det är jag glad för. Jag vill underhålla deras relation, men det är maken som får vara den neutrala bron och kommunicera med min pappa. Det är maken som får skjutsa, som får hämta dottern hos morfar osv.

Att man sjölv hamnar i skymundan gällande presenter när man fått barn är också helt normalt
Nej, de har nog ingen bra relation om de inte har setts på 12 år.

Såklart mer självklart att barnen får fina och mer presenter. Tycker bara blomman var rätt trist jämfört med de piffiga tulpanerna/presenterna.
Citera
2022-05-14, 19:26
Medlem
Fast vi vet ju inte var mamman bor. Det är inte alls säkert att hon har samma efernamn som Simme.

Sedan tar jag Linns kommentar att hon och svärmor är så lika med en nypa salt. Fast för alla inblandade så hoppas jag att de kan få en fin relation mamma/svärmor/farmor samt Simme, Linn och de tre prinsessorna
Citera
2022-05-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Fast vi vet ju inte var mamman bor. Det är inte alls säkert att hon har samma efernamn som Simme.

Sedan tar jag Linns kommentar att hon och svärmor är så lika med en nypa salt. Fast för alla inblandade så hoppas jag att de kan få en fin relation mamma/svärmor/farmor samt Simme, Linn och de tre prinsessorna
Ja självklart är der bra med goda familjerelationer😊
Citera
2022-05-14, 20:50
Medlem
Oj, hon ser själv ut som ett litet barn på senaste familjebilden😮
Citera
2022-05-14, 20:51
Avslutad
Den senaste familjebilden är de mest skrämmande jag nånsin sett
Linn.ser.ut.som.ett.barn!!!! Bokstavligen. Och midsommar kransar året om 😍👍
Citera
2022-05-14, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Oj, hon ser själv ut som ett litet barn på senaste familjebilden😮

Men gud vi skrev och tänkte exakt samma sak samtidigt!!! Visst!! hon såg ut som tindras syster?!!!
Citera
2022-05-14, 21:36
Medlem
Varför fick inte Simon en blommig tröja??
Citera
2022-05-14, 21:45
Medlem
Scamps avatar
Eeh midsommarkrans året om verkar det som. Jösses, hennes världsbild är så skev…
Citera
2022-05-14, 21:56
Medlem
XtraXs avatar
Simon skulle nog hellre sitta och bärsa med hockeypolarna och se Nhl hockeyn 22.30 men är fast med Linn och Eurovision .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in