2022-05-14, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Det behövs ingen forskning säger du och S är inget pedofil parti med rötter till Karl 16:e Gustav?
Peddot själv är det tyst om.

Men alltså, jag har inte läst det du har grävt ner dig i. Jag bara reagerar på att du säger att Islam skulle ha pedofili som är mer frisk..
Citera
2022-05-14, 14:35
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Men alltså, jag har inte läst det du har grävt ner dig i. Jag bara reagerar på att du säger att Islam skulle ha pedofili som är mer frisk..

Icest är ingen ursäkt.
Citera
2022-05-14, 14:42
Bannlyst
Citat:
Icest är ingen ursäkt.

Nu försöker du byta ämne igen. Islam är ingen ursäkt.
Citera
2022-05-14, 14:45
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Nu försöker du byta ämne igen. Islam är ingen ursäkt.

Homosexualitet och pedofili är två skilda saker!
Islam kanske tillåter våld.
Men inte två vuxna män som turas om och köra varandra i röven. Med sömmar i kläderna gjorda för det!?
Citera
2022-05-14, 14:47
Bannlyst
Citat:
Homosexualitet och pedofili är två skilda saker!
Islam kanske tillåter våld.
Men inte två vuxna män som turas om och köra varandra i röven. Med sömmar i kläderna gjorda för det!?

Vad babblar du om nu? Diskussionen vi påbörjade var alltså att du tyckte svenska pedofiler skulle vara värre. Vilket jag förklarade för dig, o du höll med om sen att det faktiskt inte stämmer.

Och nej, islam påstår att dom inte tillåter homofili, men sanningen är något annat än det du säger. I Afghanistan knullar dom pojkar i röven utav bara helvete.. Även varandra.. Men om någon kommer på dem så stenar man dom för att det "ska se bra ut". Finns nog ingen religion som sugit så mycket kuk som ni.
Citera
2022-05-14, 14:50
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Vad babblar du om nu? Diskussionen vi påbörjade var alltså att du tyckte svenska pedofiler skulle vara värre. Vilket jag förklarade för dig, o du höll med om sen att det faktiskt inte stämmer.

Och nej, islam påstår att dom inte tillåter homofili, men sanningen är något annat än det du säger. I Afghanistan knullar dom pojkar i röven utav helvete..

De kanske delar en förvrängd världsbild som många som behandlar hbtq och pedofili.
Citera
2022-05-14, 14:55
Bannlyst
Citat:
De kanske delar en förvrängd världsbild som många som behandlar hbtq och pedofili.

Det kanske de gör. Och det gör ju det hela mycket värre. Då dom i Sverige är en klar minoritet medans man utomlands är en kulturell majoritet i hela landet.

Så Svenskar är fortfarande inte sämst.. Vilket var det du ville komma fram till.
Citera
2022-05-14, 15:12
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Till frågan: Det gör dom väl, men ja har själv mött många muslimer/araber/MENA som har bögsex.

Ja tror de e lika mycket en fördom som en kulturell grej att man ska tro att alla muslimer e emot homosexualitet, precis som att de säkert finns kristna människor som har en mer sekular, medelvägs syn på homosexualitet och gayäktenskap. Även om inte islam är för att va bög så finns de hur många MENA somhelst som e bögar, de e inte bara etniska svenskar som e det. prova använd grindr, fullt av blattar där.
Citera
2022-05-14, 15:55
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Till frågan: Det gör dom väl, men ja har själv mött många muslimer/araber/MENA som har bögsex.

Ja tror de e lika mycket en fördom som en kulturell grej att man ska tro att alla muslimer e emot homosexualitet, precis som att de säkert finns kristna människor som har en mer sekular, medelvägs syn på homosexualitet och gayäktenskap. Även om inte islam är för att va bög så finns de hur många MENA somhelst som e bögar, de e inte bara etniska svenskar som e det. prova använd grindr, fullt av blattar där.

De flesta ungdomar som rör sig i kretsar med araber och colombianska typer är antingen bögar eller pedofiler.
Citera
2022-05-14, 16:17
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
De flesta ungdomar som rör sig i kretsar med araber och colombianska typer är antingen bögar eller pedofiler.

Vad fan har det med saken att göra ? Låter bara som en fördom.
Citera
2022-05-14, 16:23
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Vad fan har det med saken att göra ? Låter bara som en fördom.

Då tankeverksamhet är ett hett ämne precis som hbtq personer. Så är det lite extra hett att köra varandra i röven över rasgränserna.
De som lyckas bäst ja de får hall of fame I vänster gäng.
Rasblandade ungar löper större risk för rövknull.
Antifa är det.
Citera
2022-05-14, 20:38
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Då tankeverksamhet är ett hett ämne precis som hbtq personer. Så är det lite extra hett att köra varandra i röven över rasgränserna.
De som lyckas bäst ja de får hall of fame I vänster gäng.
Rasblandade ungar löper större risk för rövknull.
Antifa är det.
Ja har knullat mycket interracial ska du veta.
När får ja min pokal och mina prispengar?
Muslimer kan mycket väl ha bögsex, de finns inget som säger
att muslimer ska inte va bögar ba pga. religion.
Vi e hardcodade att gilla bögsex.
5% chansen att din son blir bög finns där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in