Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-05-07, 07:58
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Det gick bra för honom så kan det handla om avundsjuka? Jag tror det. Vore jag Paolo skulle jag göra en Emilio dvs flytta utomlands. Han verkar ju rätt körd här. Italien är fint.

Problemet för honom är hur han ska försörja sig. Alla hans företag visade sig inte vara hans. Han var bara en posterboy. Vi får se hur hans nya företag går som han passadande nog driver med en sopgubbe.
Citera
2022-05-07, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottarnaskonung
Vad hände med Baltazar sen?

Han blev professor och blandade en massa märkliga mixturer
Citera
2022-05-07, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Om han säger att han inte är det får man ju utgå från det. Varför tror du att han är för legalisering av sexköp? För att han har köpt sex tidigare och nu gått med i Medborglig samling? Lite komiskt om det är det du grundar det på. Vill han skynda på processen för att han är sugen på hora? Partiet driver många frågor och du fastnar för en gemensam nämnare.

Han kommer aldrig säga offentligt att han vill legalisera sexköp, oavsett om han vill det eller inte.

Jag tror att han är för sexköp först och främst för att han bevisligen köpt sex minst en gång sen att han är med i MED är ytterligare en indikation. Sen hans kvinnosyn generellt.
Citera
2022-05-07, 11:15
Medlem
Citat:
Det gick bra för honom så kan det handla om avundsjuka? Jag tror det. Vore jag Paolo skulle jag göra en Emilio dvs flytta utomlands. Han verkar ju rätt körd här. Italien är fint.

Tror inte Paolo vill flytta från sina gamla föräldrar eller sina barn.
Citera
2022-05-14, 10:35
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Herregud kan man vara icke mindre informerad idag? INFOLINA är Sara, ingen hemlighet.

Några skribenter roade sig med att ringa Skatteverket och tog reda på hens inkomst vilken var låg. Offentlighetsprincipen. Därav Flashback-tolkningen "städarare"

Sara gick nyligen ut i en ny publicerad artikel i Expressen (låst) där hen beskrev sitt fd icke hälsosamma liv.

Jag har gett min kärleksförklaring men Sara bara viftade bort den. Jag swishar Dumpen ändå.

Har swishat fyrsiffrigt till Dumpen. Går till diesel och hamburgare mm ute på vägarna.
Var "städare" kommer ifrån vet jag inte, men att INFOLINA hellre säljer sex än delar ut tidningar skrev hon ju i samband med att hon försvarade Paulo Roberto.

(FB) Skvaller om Paolo Roberto - "Kungen av Kungsan"

Sen är väl det inget häpnadsväckande i sig? Många här (i tråden) verkar tro att Dumpen är nån bred publikation kring sexualmoral i största allmänhet. Vad jag känner till arbetar Dumpen enbart mot (sexuella) övergrepp på barn under 15.

Inom övriga frågor som exempelvis sexköp (mellan vuxna) så utgår jag från att det inte finns nån officiell ståndpunkt och att medarbetare får tycka precis vad de vill.
Citera
2022-05-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Paolo blir hatad, alla hans produkter slängs i butikerna. För att han köpte sex av en hora som valt detta som sitt yrke. Det är för mig obegripligt.

Folk med företag vill oftast tjäna pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Var kvinnan som P gick till en svensk läkarstuderande som ville dryga ut sitt studielån? Eller var hon en från början marginaliserad romsk tjej från Östeuropa som lurats hit av en hallick?

PR sa ju själv att hon kanske inte sålde sex frivilligt.

Citat:

Vad tror du han kan försörja sig på i Italien?
Citera
2022-05-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Vad tror du han kan försörja sig på i Italien?
Vad försörjer sig Emilio på i Spanien?
Citera
2022-05-27, 16:53
Medlem
Handknutens avatar
Paolo tycks inte ha lärt sig något av sina tidigare många misstag. Att han gjorde en pudel i samband med att han åkte dit för sexköp var ju ett totalt mentalt meltdown. Nu är han på banan igen tror han och går med i medborgelig samling och vill legalisera sexköp och samtidigt boosta sin webshop. Det bästa kaffet, den bästa olivoljan, den bästa träningen. "Om du bara kan bortse från att jag är paria"
Senast redigerad av Handknuten 2022-05-27 kl. 17:27.
Citera
2022-06-21, 21:28
Medlem
Tycker nog att han blev hårt straffad för att ha köpt en hora.

Förlorade mycket pengar och blev mer eller mindre driven i landsflykt.

Finns andra som gjort mycket värre saker och blivit skyddade.

Typ "kaffeflickor" och "nu vänder vi bladet".
Citera
2022-07-12, 10:39
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nu har Paolo blivit politiskt aktiv. Han har gått med i Medborgerlig samling, fast han håller inte med partiet när det gäller att legalisera sexköp.
Ett litet parti som inte gör någon skillnad. Min bild av MED är att det är akademiker som träffas, har det trevligt och pillar sig i naveln medan de funderar kring sin utopivärld. De vet ingenting om hur man åstadkommer förändring i praktiken. Och vad gör det så länge man kan peka på sig själv och säga att man har de bästa idéerna?

Paolo skulle gå med i SD.
Citera
2022-07-12, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Ett litet parti som inte gör någon skillnad. Min bild av MED är att det är akademiker som träffas, har det trevligt och pillar sig i naveln medan de funderar kring sin utopivärld. De vet ingenting om hur man åstadkommer förändring i praktiken. Och vad gör det så länge man kan peka på sig själv och säga att man har de bästa idéerna?

Paolo skulle gå med i SD.

Nja helt fel bild faktiskt. Dom är faktiskt rätt aktiva i deras partitopp. Sen att dom är clowner på annat sätt är en annan sak.
Citera
2022-07-12, 11:48
Medlem
Kungabloggens avatar
Kungen av Kungsan gjorde ju sig känd med bl.a. genom att överfalla helt oskyldiga bakifrån.

Gjorde han sak samma när det gäller köpet av prostituerad, dvs var det bara analsex?

Vad gör Paolos gamla prostituerade knullkompis idag då? Någon som har koll på hennes färder och eventuella irrfärder?

Finns det planer på en återförening mellan Paolo och hans knullkompis? Kanske ett studiosamtal där de bägge två kan tala ut om sina pedagogiska drivkrafter till mötet som kom att bli så omtalat?

SVT kanske behöver ett dragplåster som slår ner folk bakifrån och berättar om sitt hjärtas röst: Därför köpte jag fitta och knullade stjärt? (samtidigt som han kritiserar de flesta andra och tryggt kallar dem syltryggar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in