Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-05-06, 05:44
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ok, och ändå har jag redan sett flera feminizter länka om att PR gått med i MS just pga han är för legalisera sexköp . Helt otroligt.
När feminster arbetar för jämlikhet mellan män och kvinnor smutskastar de män med lögner.
Citera
2022-05-06, 05:50
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Såklart att han är för sexköp men det är känsligt.
Om han säger att han inte är det får man ju utgå från det. Varför tror du att han är för legalisering av sexköp? För att han har köpt sex tidigare och nu gått med i Medborglig samling? Lite komiskt om det är det du grundar det på. Vill han skynda på processen för att han är sugen på hora? Partiet driver många frågor och du fastnar för en gemensam nämnare.

Han kommer aldrig säga offentligt att han vill legalisera sexköp, oavsett om han vill det eller inte.
Senast redigerad av Sobrilbil 2022-05-06 kl. 06:06.
Citera
2022-05-06, 05:54
Bannlyst
Jag har inte hängt med i svängarna på sistone.

Jag trodde alltid Paolo skulle vara den som hade balls att gå upp mot invandringsdebatten och alla miljontals fejkflyktingar. Han hade varit perfekt för det.
Citera
2022-05-06, 05:56
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Eftersom ärkeofredaren lotta bromé fick jobba i media igen så borde även paolo få det, rätt ska vara rätt
Citera
2022-05-06, 06:10
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Jag har inte hängt med i svängarna på sistone.

Jag trodde alltid Paolo skulle vara den som hade balls att gå upp mot invandringsdebatten och alla miljontals fejkflyktingar. Han hade varit perfekt för det.
Vilka skulle han få med sig? Skulle han kunna påverka politiker?

Feminister skulle vända det till sin fördel. PR har köpt sex, alltså har han fel om allt. Det är feministisk logik.

Politiker skulle inte bry sig.

Det har gått så långt med invandringen att de enda som kan påverka är vi medborgare, i massiv samling.
Citera
2022-05-06, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Vilka skulle han få med sig? Skulle han kunna påverka politiker?

Feminister skulle vända det till sin fördel. PR har köpt sex, alltså har han fel om allt. Det är feministisk logik.

Politiker skulle inte bry sig.

Det har gått så långt med invandringen att de enda som kan påverka är vi medborgare, i massiv samling.

Nej men han är den typen som bara kan stampa sönder vem som helst med sina åsikter och ton, säger någon emot så ger han dem dödsblicken och de håller käften. Du förstår nog vilken typ jag pratar om, tänk dig ungefär en icke-PK-Robert Aschberg.

Att han köpte sex är ingen big deal dock jävligt surt att han är en "kändis", för det där är en riktig karriärdödare som aldrig släpper tag om en. Fan!
Citera
2022-05-06, 08:31
Medlem
Riktiga as som förstörde Paolos liv över en jävla eskort..Det är en affärsuppgörelse som strikt är mellan paolo och eskorten..Även om det är olagligt så är det en jävla skit lag som bara ser till efter eskorternas röv, lagligt att sälja men inte köpa, äcklig lag..Ja står med dig Paolo och ska fanne mig unna mig en eskort idag bara som protest
Citera
2022-05-06, 08:34
Medlem
Tervulls avatar
Paolo blir hatad, alla hans produkter slängs i butikerna. För att han köpte sex av en hora som valt detta som sitt yrke. Det är för mig obegripligt.
Citera
2022-05-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Paolo blir hatad, alla hans produkter slängs i butikerna. För att han köpte sex av en hora som valt detta som sitt yrke. Det är för mig obegripligt.
Var kvinnan som P gick till en svensk läkarstuderande som ville dryga ut sitt studielån? Eller var hon en från början marginaliserad romsk tjej från Östeuropa som lurats hit av en hallick?
Citera
2022-05-07, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Riktiga as som förstörde Paolos liv över en jävla eskort..Det är en affärsuppgörelse som strikt är mellan paolo och eskorten..Även om det är olagligt så är det en jävla skit lag som bara ser till efter eskorternas röv, lagligt att sälja men inte köpa, äcklig lag..Ja står med dig Paolo och ska fanne mig unna mig en eskort idag bara som protest

Skulle vilja säga att Paolo förstörde sitt liv själv.....ingen gjorde det åt honom. Affärsuppgörelsen var nog inte mellan Paolo och horan, utan mellan Paolo och horans hallick.
Citera
2022-05-07, 07:11
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Skulle vilja säga att Paolo förstörde sitt liv själv.....ingen gjorde det åt honom. Affärsuppgörelsen var nog inte mellan Paolo och horan, utan mellan Paolo och horans hallick.
Vilket jävla skitsnack
Ruska på huvet så allt ställs tillrätta
Citera
2022-05-07, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det gick bra för honom så kan det handla om avundsjuka? Jag tror det. Vore jag Paolo skulle jag göra en Emilio dvs flytta utomlands. Han verkar ju rätt körd här. Italien är fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in