Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-05-14, 06:09
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
När tonårsflickor inte funkade började man köra pedofilmamma alltså. Undra hur de tänkte? Åh, han har en tvåårig dotter, vi kanske ska gå den vägen? Tjusigt.

Åter igen vill jag ta upp en sak till diskussion här: Det är olagligt att sexchatta med minderårig. Vad säger lagen om att sexchatta med en förälder som sitter med sitt barns och blanda in dess barn i sexchattandet? Blir inte tvååringen i detta fall ofrivilligt och passivt indragen i en sexchatt?

Du skulle ju kunna läsa chatten för det känns inte riktigt som du gjort det.
Citera
2022-05-14, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OodeeJacob
Tack
Äntligen fann vi tråden där vår grupp kan ge uttryck för åsikter utan att som personer bli misstänkliggjorda eller påhoppade, till skillnad från t.ex. Twitter och Facebook eller Google Hangouts.

Jag lär av 2forty2a pöbel. Alla dessa är offentliga personer då de inte gjort anspråk på anonymitet.
Det högst tjutande och hatiska avskrapet bör vara beredda på samma sak som gäddor,
d.v.s. att bli granskade både som privatpersoner och i formella sammanhang såsom bostad, familjeförhållanden, arbete och utbildningar.

För detta finns inga juridiska hinder även utan utgivningsbevis men att i alla avseenden sköta det legitimt är ändå att rekommendera. Skärmdumpar och fotografier tas konstant.

Det finns nog ganska många så här dags många som är beredda att gå till ytterligheter för att utbilda denna pöbel på det sätt som verkar vara den enda möjliga då deras intelligens inte tillåter andra metoder.

Jag har läst dina inlägg och det är fascinerande att du kan skriva så mycket helt utan substans. Du verkar inte gilla Dumpen men vad är det du vill egentligen?
Citera
2022-05-14, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
Jag vet och förstår hur återfalls frekvensen ser ut.
Men kan det inte var så att i rättsstat som vi ser oss att de som avtjänat straffet ska kunna gå kan vidare.
Sen så anser jag att det olämpligt eller skulle jag säga att det borde var utan möjlighet för tidigare dömda att få anställning inom verksamhet som innefattar barn.

Det är återigen tydligt att du inte förstår hur Dumpen fungerar. Tyvärr kan jag inte dumma ner mig till din nivå och få dig att förstå.
Citera
2022-05-14, 07:52
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag har läst dina inlägg och det är fascinerande att du kan skriva så mycket helt utan substans. Du verkar inte gilla Dumpen men vad är det du vill egentligen?
Kort sagt vill jag att alla ska reflektera och tycka självständigt och komma fram till och framföra vettigt rimliga argument.
Argument och åsikter som inte bara bottnar i "korrekta" sinnesstämningar, social överspändhet, upphetsat känsloläge och grupptryck.
Citera
2022-05-14, 07:55
Medlem
Citat:
Kort sagt vill jag att alla ska reflektera och tycka självständigt och komma fram till och framföra vettigt rimliga argument.
Argument och åsikter som inte bara bottnar i "korrekta" sinnesstämningar, social överspändhet, upphetsat känsloläge och grupptryck.

Intressant. Men du själv saknar dock helt argument. Inte ens det gamla trötta att dom bara gör det för pengar har du fått med.
Citera
2022-05-14, 08:26
Citat:
Intressant. Men du själv saknar dock helt argument. Inte ens det gamla trötta att dom bara gör det för pengar har du fått med.
Jag anklagar inte Sjöberg, knappt heller Sara (överseende med att hon och andra är kvinnor) för han gör "sitt jobb" utan ett uppskruvat tonläge.
Men alla i tråden, på Facebook och samhället i övrigt som bara skriker pedofil jävla pedofil mörda mörda... Har de ens begrundat varför och vad de själva menar... Det tror jag inte.

Sånt bevisar inget mer än att de själva ibland är just smygpedofiler eller åtminstone osäkra på sin manlighet, att de inte ärliga varken med sig själva eller sin sociala omgivning som de vet bedömer dem. Det brukar iallafall vara så.

Jag kan också tycka att det är motbjudande när någon med fysiskt styrka eller makt tvingar någon som inte kan försvara sig men det betyder inte att jag vill skrika med en pöbel, inte ens hålla med.
Citera
2022-05-14, 08:29
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Du skulle ju kunna läsa chatten för det känns inte riktigt som du gjort det.

Jag har läst. Och tror inte jag har missat nåt av värde.
Citera
2022-05-14, 08:53
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo, det blir man och eftersom jag inte har några bevis för vad jag misstänker. Kan vara en ren slump som fick mig att få en misstanke och sedan spann fantasin iväg

Är det i dag Adina ska avslöja sin big bang misstanke?
Citera
2022-05-14, 09:18
Medlem
FreshPrincesss avatar
Citat:
Jag anklagar inte Sjöberg, knappt heller Sara (överseende med att hon och andra är kvinnor) för han gör "sitt jobb" utan ett uppskruvat tonläge.
Men alla i tråden, på Facebook och samhället i övrigt som bara skriker pedofil jävla pedofil mörda mörda... Har de ens begrundat varför och vad de själva menar... Det tror jag inte.

Sånt bevisar inget mer än att de själva ibland är just smygpedofiler eller åtminstone osäkra på sin manlighet, att de inte ärliga varken med sig själva eller sin sociala omgivning som de vet bedömer dem. Det brukar iallafall vara så.

Jag kan också tycka att det är motbjudande när någon med fysiskt styrka eller makt tvingar någon som inte kan försvara sig men det betyder inte att jag vill skrika med en pöbel, inte ens hålla med.

Du har alltså problem med kvinnor.
Att du dessutom försvarar gäddorna så förstår man ditt syfte med ditt nya konto. (Hata på Sara, och kvinnor. Och försvara pedofiler)
På vilket sätt har du blivit kränkt?

För övrigt så är det inte direkt nån här i tråden som skriker att vi ska mörda pedofiler. Kastrering är väl det mest populära förslaget.
Citera
2022-05-14, 09:21
Medlem
FreshPrincesss avatar
Citat:

Tror vi har en kränkt offerkofta här bara. Kanske någon vi känner till redan
Citera
2022-05-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Jag läste i tråden att Sara ska ha skrivit eller sagt att hon hellre suger gubbkuk än städar. Har någon en källa till det ? Var det Infolina kanske som påstås vara Sara. Det skulle kanske förklara en del. Infolina kanske kan utveckla det. Gillar hon inte att städa eller gillar hon det men gillar att suga gubbkuk mer. Eller menar hon att hon gör vad som helst för pengar ?

Herregud kan man vara icke mindre informerad idag? INFOLINA är Sara, ingen hemlighet.

Några skribenter roade sig med att ringa Skatteverket och tog reda på hens inkomst vilken var låg. Offentlighetsprincipen. Därav Flashback-tolkningen "städarare"

Sara gick nyligen ut i en ny publicerad artikel i Expressen (låst) där hen beskrev sitt fd icke hälsosamma liv.

Jag har gett min kärleksförklaring men Sara bara viftade bort den. Jag swishar Dumpen ändå.

Har swishat fyrsiffrigt till Dumpen. Går till diesel och hamburgare mm ute på vägarna.
Citera
2022-05-14, 09:33
Citat:
Ursprungligen postat av FreshPrincess
Du har alltså problem med kvinnor.
Att du dessutom försvarar gäddorna så förstår man ditt syfte med ditt nya konto. (Hata på Sara, och kvinnor. Och försvara pedofiler)
På vilket sätt har du blivit kränkt?
Jag har problem med kvinnor för att de inte ofta kan eller bemödar sig att genomskåda män. Jag ser det som dumhet och naivitet alternativ likgiltighet där det bara är yta som räknas.
Jag har problem med män eftersom de sällan säger/visar sanningen varken inför andra män eller kvinnor. Tvärtom påstås oftast raka motsatsen.
Detta oavsett vilken fråga det gäller om den innebär att man kan vara lite mer moralisk än övriga och därmed dra poäng pga det.
Så fort det är en grupp så fegar folk ut och börjar istället ljuga eller lägga band på sig själva. Detta hatar jag.

Jag försvarar inte pedofiler som begår övergrepp eller som groomar och försätter andra i problematik.
Däremot om någon bara är pedofil och inte skadar andra så är det hans problem och inget jag bryr mig om mer än att jag tycker att en sådan person är tråkig att umgås med.
Jag kan inte sympatisera och hålla med hysteriska pöbelsatanister bara för att mata deras egennyttiga falska feghet.
Senast redigerad av OodeeJacob 2022-05-14 kl. 09:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in