Citat:
Ursprungligen postat av
FreshPrincess
Du har alltså problem med kvinnor.
Att du dessutom försvarar gäddorna så förstår man ditt syfte med ditt nya konto. (Hata på Sara, och kvinnor. Och försvara pedofiler)
På vilket sätt har du blivit kränkt?
Jag har problem med kvinnor för att de inte ofta kan eller bemödar sig att genomskåda män. Jag ser det som dumhet och naivitet alternativ likgiltighet där det bara är yta som räknas.
Jag har problem med män eftersom de sällan säger/visar sanningen varken inför andra män eller kvinnor. Tvärtom påstås oftast raka motsatsen.
Detta oavsett vilken fråga det gäller om den innebär att man kan vara lite mer moralisk än övriga och därmed dra poäng pga det.
Så fort det är en grupp så fegar folk ut och börjar istället ljuga eller lägga band på sig själva. Detta hatar jag.
Jag försvarar inte pedofiler som begår övergrepp eller som groomar och försätter andra i problematik.
Däremot om någon bara är pedofil och inte skadar andra så är det hans problem och inget jag bryr mig om mer än att jag tycker att en sådan person är tråkig att umgås med.
Jag kan inte sympatisera och hålla med hysteriska pöbelsatanister bara för att mata deras egennyttiga falska feghet.