2022-05-14, 01:12
Medlem
Hahaha, ligger några avsnitt efter men det är så kul att se hur dom rabiata feministerna resonerar.

Dom kallar Tommie anti-feminist väljer att försöka rösta ut honom vilket är oerhört komiskt.

Komiskt att se att även den mest "vänsterosande" personen med dreds även faller offer för feministvansinett.

Dessa femister är villiga att släppa allt för att gynna sin fina agenda.

Fittstimmet talar sitt tydliga språk.

"Pratar på ett paktriallkat sätt. Lägg ner din feministfitta.

Sedan droppat Shavinn i grännslandet att Angela är grym på matlagning.
Senast redigerad av korvstofft 2022-05-14 kl. 02:04.
2022-05-14, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Absolut håller med, och sjukt också med tanke på att vid audition till Robinson så får de träffa bland annat läkare & psykolog och göra olika kontroller, då borde de tagit upp detta?!

Ja hon är långt gången hon ligger säkert på ett BMI 14 kanske. Och hade hon varit i Sverige så innebär det LPT. (Tvångsinläggning) För hennes hjärta skulle kunna stanna i princip när som helst.
Jag gillar verkligen inte Hanna. Men måste bara fråga, är du läkare? Vet du hennes längd och vikt? Vad vet du om hur mycket hennes organ klarar av innan dom slutar fungera? lol

Google-läkare kanske?
2022-05-14, 03:01
Medlem
Hanna är en äcklig feministfitta och TV4 är larviga. Tror inte en sekund på at Tommie betette på ett sett som gjorde att han behövdes kastas ut.

Det gjordes pga pk-mentalitet.
2022-05-14, 03:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Hanna är en äcklig feministfitta och TV4 är larviga. Tror inte en sekund på at Tommie betette på ett sett som gjorde att han behövdes kastas ut.

Det gjordes pga pk-mentalitet.
Lägg ner. Det var Angela och Shevin som fick Tommie utkastad och ingen annan
2022-05-14, 03:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det fullständigt kryllar av inlägg där både Hannas och Shevins utseende kommenteras, negativt förstås. Så det stämmer inte helt.

Överlag kommenteras deltagarnas; till 99,9% de kvinnliga, utseende alldeles för mycket. Det kvittar väl om Desiree inte har några bröst eller om Hanna är anskrämlig - andras ord, inte mina! - de är där för att tävla inte uppfylla de manliga Flashbackarnas hårda krav på utseende.

Men så får man ju inte tycka i den här tråden, då är man radikal-nazi-feminist och/eller gammal, slapp och ful... 🙄
Ja jag tycker det är helt sjukt hur visa Flashbackare kommenterar.
De tror att tjejerna lever sina liv för att vara attraktiva i mäns ögon, och att allt tjejerna gör gör dem enbart för att bli snyggare. De tror tex inte att en tjej som Desiree kan träna för att hon själv vill, nej självklart tränar hon enbart för att killar ska tycka att hon är sexig

Men samtidigt får man kanske ha förståelse för dessa sjuka Flashbackare. Man hör ju att de aldrig någonsin varit nära en tjej, pratat med en tjej, frågan är om de ens sett en tjej i verkliga livet? och då är det väl inte så konstigt när deras enda kontakt med kvinnor är genom att titta på robinson, att dessa Flashbackare blir lite knäppa i huvudet.
2022-05-14, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Lägg ner. Det var Angela och Shevin som fick Tommie utkastad och ingen annan

För vad?

PK mentalitet?
Senast redigerad av korvstofft 2022-05-14 kl. 04:03.
2022-05-14, 05:15
Medlem
Jag är där, jag ska göra mos av dom, hela bunten!
Hayes han tror han är cool, djävla avart.
Rösta ut apan direkt.
Skönt att den lilla blattemobbaren åkte ut, Shevin jag är stolt, jag har varit äkta, ja du har varit en mobbare hela tiden, och är förmodligen det utanför robinson också.
vad är det med Svartskallar som gör att de tror att de är bäst på allt?
I slutändan är de flesta likadana svin, som bara tänker på sig själv-
2022-05-14, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Jag gillar verkligen inte Hanna. Men måste bara fråga, är du läkare? Vet du hennes längd och vikt? Vad vet du om hur mycket hennes organ klarar av innan dom slutar fungera? lol

Google-läkare kanske?

Nä, jag är inte läkare, som jag skrivit tidigare är jag anorektiker så har en del erfarenheter av detta.

Och nej BMI-värdet var bara en ren gissning, utifrån mig själv och vad jag sett på behandlingshem. Men är man uppmärksam så finns det en del fysiska tecken som kan avslöja hur allvarligt det är.

Ett exempel: Det var nån som klagade på hennes ”skägg” här häromdagen, det är inte vanlig kroppsbehåring utan det är lanugohår (tunt hår som ser ut lite som dun). Och det får man inte om man ”bara” är på t ex BMI 17. Det kommer först när underhudsfettet försvinner, och uppkommer för att kroppen ska kunna hålla värmen och på det sättet spara energi. För mig uppkom det när jag hade BMI mellan 14 och 15. (Såklart kan vissa få det vid något högre BMI, det är inte skrivet i sten). Och när jag hade liiite lägre än så var sjukvården oroliga att mitt hjärta skulle stanna. Eller för att jag bara skulle ramla i min lägenhet, för det hade jag kunnat dö av (pga organen skyddades inte längre av fett). Men nog om det!

Och gällande vad Hannas organ klarar av och inte, det vet jag såklart inte. Hon var normalviktig när hon gick in i Robinson och nu när hon varit där över en månad så va hon (uppenbarligen) väldigt underviktig, vilket hon själv skrivit på sin instagram. Nu klarar hon ju av det fysiska med tävlingar osv och ren gissning igen är att det troligen beror på att hon inte varit underviktig under så lång tid så hennes kropp har inte helt hunnit anpassa sig till det.

Så nej ingen läkare här, mestadels gissningar bara.
2022-05-14, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Har oerhört svårt att förstå hur nån kan försvara Hayes beteende om man inte står honom nära och har en annan orsak än att vara objektiv. Oavsett vad man tycker om Mattias så är Hayes helt galen och reagerar precis som en översittare gör. Där orden tar slut tar nävarna vid. Skrik och skräm tills din motståndare ger upp.
På allvar ett sjukt att TV4 låter honom hålla på.

Håller med! Förstår inte årets Robinson. Mycket besviken. Hayes beter sig obehagligt, ropar och skriker, döper utedasset till Mattias. Tyckte att Anders tog Hayes sida vid diskussion och ifrågasatte Mattias rädsla. Är det ett beteende som TV4 tycker att passar in på Robinson.

Tommie får snällt packa sin pick och pack, eftersom Angela upplever att han har varit rasistisk. Ingen har sett, eller hört och det räcker att Angela känner det. Varför tog TV4 Hayes sida när han verbalt och med tydlig kroppsspråk attackerar Mattias, som är fysiskt svagare dessutom.
2022-05-14, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svullenbuk
Jag är där, jag ska göra mos av dom, hela bunten!
Hayes han tror han är cool, djävla avart.
Rösta ut apan direkt.
Skönt att den lilla blattemobbaren åkte ut, Shevin jag är stolt, jag har varit äkta, ja du har varit en mobbare hela tiden, och är förmodligen det utanför robinson också.
vad är det med Svartskallar som gör att de tror att de är bäst på allt?
I slutändan är de flesta likadana svin, som bara tänker på sig själv-
Ja, Shevin är säkert en mobbare även på hemma plan. Hayes är säkert också lika obehaglig hemma. Får alltid sin vilja genom och om någon sätter sig emot, skriker och förnedrar.

Hayes skulle passa in i Gladiatorer eller någon annan liknande program, men inte i Robinson. Skulle det finnas flera tävlade som liknar Hayes under samma säsong, kan det lätt eskaleras till fysiska angrepp.
2022-05-14, 07:57
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psssssst
Ja, Shevin är säkert en mobbare även på hemma plan. Hayes är säkert också lika obehaglig hemma. Får alltid sin vilja genom och om någon sätter sig emot, skriker och förnedrar.

Hayes skulle passa in i Gladiatorer eller någon annan liknande program, men inte i Robinson. Skulle det finnas flera tävlade som liknar Hayes under samma säsong, kan det lätt eskaleras till fysiska angrepp.
Hayes bror Noghor har varit med i Gladiatorerna!
2022-05-14, 08:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
För vad?

PK mentalitet?
Men herregud! Har du ens följt vad som hänt ellr har du ens läst artikeln där Angela och Tommie berättar?
Du får surfa bak

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in