Citat:
Ingen kom till tals och sade det jag frågade efter, även om CNN-intervjun åtminstone var nästan i närheten jämfört med dina många andra helt irrelevanta svar.
Med "poletten trillar ned" avser du alltså att jag ska förstå att:
"Rysslands invasion är ändå fel"
"Det finns heller inget som ursäktar Rysslands lögner"
"Stödjer du Ryssland..."
Och så vidare...
Precis allt du skriver är halmgubbar, samtidigt som det förklarar vad alla dina irrelevanta svar kommer ifrån: du har inbyggda fördomar som triggar stereotypa föreställningar om vad jag har för åsikter, enbart utgående från att jag ställer en fråga. Alternativt att du har så svårt att argumentera att du måste hitta på lögner om vad jag tycker för att kunna uppfylla ditt behov av att attackera dessa lögner.
Kanske poletten trillar ned för dig någon gång, att jag tycker rysslands invasion är fel, att jag inte tycker vare sig rysslands eller dina lögner kan ursäktas, att jag inte stödjer Ryssland, och så vidare.
Trots att jag ifrågasätter MSM's rapportering.
Med "poletten trillar ned" avser du alltså att jag ska förstå att:
"Rysslands invasion är ändå fel"
"Det finns heller inget som ursäktar Rysslands lögner"
"Stödjer du Ryssland..."
Och så vidare...
Precis allt du skriver är halmgubbar, samtidigt som det förklarar vad alla dina irrelevanta svar kommer ifrån: du har inbyggda fördomar som triggar stereotypa föreställningar om vad jag har för åsikter, enbart utgående från att jag ställer en fråga. Alternativt att du har så svårt att argumentera att du måste hitta på lögner om vad jag tycker för att kunna uppfylla ditt behov av att attackera dessa lögner.
Kanske poletten trillar ned för dig någon gång, att jag tycker rysslands invasion är fel, att jag inte tycker vare sig rysslands eller dina lögner kan ursäktas, att jag inte stödjer Ryssland, och så vidare.
Trots att jag ifrågasätter MSM's rapportering.
Ok, jag lägger ned detta.
Jag konstaterar och har visat att det inte finns några som helst svårigheter att hitta rapporter i MSM om den sedan 2014 pågående väpnade konflikten i Ukraina och att det i Ukraina bor många ryssar. Samt exakt hur många det är och i vilka delar av Ukraina de bor i.
Motståndare till västmakternas politik som tex Seumas Milne får komma till talls i västvärldens största medier.
De ansvariga i Ryssland får i MSM komma till tals och förklara hur de resonerar och vad som de anser motiverar deras agerande.
I USAs största nyhetskanal FOX så kritiserar tucker Carlson dagligen Ukraina och USAs agerande i konflikten.
Det här är inte exakt enligt dina kriterier och som en söndercurlad småunge ställer du dina oväsentliga frågor.
Jag nöjer mig med att konstatera att vi inte kommer att komma överens.