2022-05-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag försöker inte inskränka någons yttrandefrihet. Jag tycker till exempel att det är helt ok att du kallar mig ”jävla dum”. Men som sagt: jag umgås hellre med folk som håller trevlig ton mot varandra.

Mördare, antisemiter, våldtäktsmän och antidemokrater som vill avskaffa yttrandefriheten har du då lätt att ta avstånd ifrån och fördöma då trots att de känner sig "kränkta".
Citera
2022-05-13, 18:13
Medlem
Herregud!! Är muslimer verkligen såhär dumma😮 kan dom inte bara dra härifrån. Noll samhörighet med dessa vidriga människor. Fyfan.
Citera
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Jag försöker inte inskränka någons yttrandefrihet. Jag tycker till exempel att det är helt ok att du kallar mig ”jävla dum”. Men som sagt: jag umgås hellre med folk som håller trevlig ton mot varandra.
Du vill kriminalisera det Paludan gör, vilket betyder att du vill begränsa yttrandefriheten. Och tycker man det, då har man fascistiska åsikter.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jaså?
Vore han modig skulle han bege sig Afghanistan - kvinnorna där behöver all support de kan få.
Även Kaba vore modigt.

Paludan är inget annat än en attention whore.
Du förstår nog inte vad du skrev.
Du kritisera dansken och tycker att han skal åka till Afghanistan för att kvinnorna där behöver
support inser du inte ironin i dit uttalande.
Han gör det han gör för att vissa dig och många andra mindre vetande precis det du antyder.
Att vi har fyllt landet med människor med en vidrig kvinnosyn bland annat. Sådana som vi vetande individer inte vill ha här för dom inte kan bete sig civiliserat i en demokrati.
Citera
2022-05-13, 18:18
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Påstått och påstått. Jag undrade om du tänkte så. Men tydligen inte då.

Jag vet inte var du är uppväxt men där jag kommer ifrån fick jag lära mig att man ska behandla andra medmänniskor med respekt. Detta verkar Paludan helt skita i. Att du tycker hans beteende är ”bra” har jag därför svårt att förstå.

Problemet med det resonemanget är att det bara fungerar om det absoluta flertalet människor i din stad, ditt landskap eller ditt land resonerar likadant. 1960 hade nog de flesta varit eniga med dig, i ett etniskt och kulturellt homogent Sverige.

Det resonemanget fungerar dåligt om du får hit klanmentalitet, där respekt är något man åtnjuter för att man är starkast och flest, medan man pissar på alla andra.
Citera
2022-05-13, 18:23
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Om demokratin sätts ur spel och vi får ett väpnat uppror.

Försöker du påskina att det är vad Pedolan försöker få till?

Förklara bakgrunden till din insinuation och även fakta.
Eller är du bara en islamist som skyddar din profet ?
Citera
2022-05-13, 18:23
Medlem
Vad kan det tänkas kosta med alla poliser som står där som skydd för att hålla ordning för att han ska få hålla sitt?
Citera
2022-05-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h-user
Vad kan det tänkas kosta med alla poliser som står där som skydd för att hålla ordning för att han ska få hålla sitt?

Det kostar för att vi har massimporterat kräk som inte respekterar landets lagar.
Citera
2022-05-13, 18:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Det han säger är definitivt försök till hets mot folkgrupp.

Låter som du beskriver mycket hos honom rätt bra också.
Tack för den kul o se någon som e vaken Ja det är skrämmande att se att det finns folk som inte begriper bättre. Att ta en sådan kultur i försvar visar att man inte kan sin historia inte vet något om deras bakgrund och agenda.
Citera
2022-05-13, 18:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Det han säger är definitivt försök till hets mot folkgrupp.

Låter som du beskriver mycket hos honom rätt bra också.
Kanske ska ta tillbaka det jag skrev innan. Missförstod dej nog.
Citera
2022-05-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Tack för den kul o se någon som e vaken Ja det är skrämmande att se att det finns folk som inte begriper bättre. Att ta en sådan kultur i försvar visar att man inte kan sin historia inte vet något om deras bakgrund och agenda.

Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Kanske ska ta tillbaka det jag skrev innan. Missförstod dej nog.
Nja jag tror att du missförstår mig nu. Jag menar att din beskrivning av folk som missköter sig (inte att alla gör det utan en mindre del) uppträder Paludan själv som.

Jag står självklart inte bakom folk som går bananas och attackerar demokratin. Jag anser att Paludan gör det med sina försök att provocera de som inte vill ha ordning och ett samhälle på lika villkor mellan oss alla.

Men det var storsint av dig att ursäkta dig, även om du nog uppfattade mina åsikter om saken korrekt från början (jag minns inte riktigt vad vi skrivit i huvudet).
Citera
2022-05-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förstår, vill bara att du skall lära dig att skriva på svenska utan hjälp av google... Vi har ju betalt din sfi.. Skärpning

Ja det vore skoj och få skrikhalsarna

Tack, skall kolla in dem
Jag är svenskfödd av svenska föräldrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in