Citat:
Att det är tyst rent "tekniskt" är inget konstigt. Fu läggs ner och sekretesbeläggs. Personen släpptes mycket snabbt och frågan är om kroppen ens hunnit anlända till Rmv. Jag gissar personen släpptes innan något rättsintyg med utlåtande från rättsmedicinsk läkare ens fanns.
Min teori är att polisen nöjde sig med att en läkare dödförklarat S och att personen som anhölls har många kompisar i polishuset...
Min teori är att polisen nöjde sig med att en läkare dödförklarat S och att personen som anhölls har många kompisar i polishuset...
Det som är extremt udda är omständigheterna.
Samtal direkt till polishuset istället för 112, att det är diskrepans relaterat till händelserapporten, tiden från när HovR ringer in häktning indikerar slöseri med tid.
.... Med tanke på "många kompisar i polishuset".
Jag påminns om det dagligen just nu pga en pågående Public Inqiury i Kanada. Det har varit stort motstånd att iscensätta PI, även polisen granskas ju i sömmarna.
Det förekom flertal varningar (misshandel av sambo, illegala vapen, dödshot) om den universitetsutbildade massmördaren, tillika miljonär.
Men nope.. uppgiftsanmälan saknas, ingen husrannsakan, interna bolosvarningar (be on look out) ignorerade. Det stinker försök att tysta ner PI och nu dyker det upp små polispolare lite här och där. Som inte såg nåt och GW var bara lugn och trevlig. Tog nån öl ihop, lite kallprat.
Det växer nu fram en bild av en antisocial, helt weird, kriminell och sexuellt snedvriden person som många var livrädda för. Garanterat psykopat via både arv och miljö.
Men nope.. uppgiftsanmälan saknas, ingen husrannsakan, interna bolosvarningar (be on look out) ignorerade. Det stinker försök att tysta ner PI och nu dyker det upp små polispolare lite här och där. Som inte såg nåt och GW var bara lugn och trevlig. Tog nån öl ihop, lite kallprat.
Det växer nu fram en bild av en antisocial, helt weird, kriminell och sexuellt snedvriden person som många var livrädda för. Garanterat psykopat via både arv och miljö.
De är som sagt som en enda härlig GC-familj, We shall overcome, men via fup och loggar ses hur inkonsekventa många är. Det är ett snällare ord för falska...
När det rör sig om att hitta och lösa burkar för FTF kan de enas som om de vore jordens polare, mingla på event och le år varandras berättelser. Det är så skönt att vara i naturen.
Om det så är ihop med en misstänkt mördare eller uppenbart falsk kvinna utan skrupler spelar ingen större roll.
Jag pratar inte enbart om överdrivna SD.
Om han är urprototypen för den sjuka subkulturen så kastar många andra långa skuggor.
Senast redigerad av develi 2022-05-13 kl. 15:44.
Senast redigerad av develi 2022-05-13 kl. 15:44.