2022-05-13, 12:31
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Du antar en hel del för att verka ha noll koll på krypto.

Kanske dags att läsa på istället för att anta en massa saker.

Du har rätt att Luna är i princip bortblåst, men att sen anta att BTC ska göra samma sak utan att förstå skillnad och varför Luna gick i graven utan bara anta för att båda är "krypto" är lite väl naivt.
Det naiva är tvärtom att tro att BTC är säkert.
Citera
2022-05-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Det naiva är tvärtom att tro att BTC är säkert.

Har jag sagt det är säkert? Var du som sa att BTC skulle gå samma öde som Luna.
Citera
2022-05-13, 12:32
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Att altcoins går i graven händer ju var och varannan dag.
Nej, senaste tre dagarna är en krypto-krasch, den största som förekommit. Som det står i TS, 1 Trillion USD är borta.
Citera
2022-05-13, 12:34
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Har jag sagt det är säkert? Var du som sa att BTC skulle gå samma öde som Luna.
Så BTC är halvsäkert. Låter förtroendeingivande, kanske ska jag sätta halva min förmögenhet där. Bara skämtar, den här tråden kommer möjligen att visa att krypto knappt har några användare alls.
Citera
Medlem
Citat:
Nej, senaste tre dagarna är en krypto-krasch, den största som förekommit. Som det står i TS, 1 Trillion USD är borta.

Såklart det är den största som varit i $ värde då marknaden aldrig varit så stor.

I % är det inte den största.
Citera
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Såklart det är den största som varit i $ värde då marknaden aldrig varit så stor.

I % är det inte den största.
Luna sjönk 99.999% på tre dagar.
Citera
2022-05-13, 12:35
Medlem
Citat:
Så BTC är halvsäkert. Låter förtroendeingivande, kanske ska jag sätta halva min förmögenhet där. Bara skämtar, den här tråden kommer möjligen att visa att krypto knappt har några användare alls.

Vad vill du få ut av tråden? Du fick svar direkt på din fråga på trådstarten,ingen har sagt att du ska investera om du inte vill.
Citera
2022-05-13, 12:36
Medlem
Citat:
Luna sjönk 99.999% på tre dagar.

Herregud, 1 Trillion dollar är inte enbart Luna, det är hela krypto marknaden. Snälla läs på vad du länkar till iaf.

Skrev marknaden, inte Luna.
Citera
2022-05-13, 12:37
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Vad vill du få ut av tråden? Du fick svar direkt på din fråga på trådstarten,ingen har sagt att du ska investera om du inte vill.
Frågan i TS är Vem har förlorat 1 trillion USD. Den är inte besvarad.

Den här tråden är inte för min skull. Jag vill bara veta vem som drabbats och om det får följdverkningar för t.ex aktier som jag har. Alternativt om allt med krypto var fake och det inte finns några förlorare, då fanns det aldrig heller några vinnare.

Du verkar ta allting väldigt personligt. Vi andra är bara faktasökare.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-05-13 kl. 12:43.
Citera
2022-05-13, 12:37
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:

Haha här har vi BTC-sekten i ett nötskal. Sådär skulle alla frågor kunna besvaras. Allt från trafikfarliga bilar, äckliga restauranger och riskabla aktier. ”Ingen har sagt att du ska köpa det om du inte vill!!!”
Citera
2022-05-13, 12:43
Medlem
Citat:
Frågan i TS är Vem har förlorat 1 trillion USD. Den är inte besvarad.

Den här tråden är inte för min skull. Jag vill bara veta vem som drabbats och om det får följdverkningar för t.ex aktier som jag har. Alternativt om allt med krypto var fake och det inte finns några förlorare, då fanns det aldrig heller vinnare.

Du verkar ta allting väldigt personligt. Vi andra är bara faktasökare.

Första posten i tråden förklarar exakt hur marknaden funkar och är värderad. Om du sen inte fattar vad som menas så är det ju inte vårat problem.
Citera
2022-05-13, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Haha här har vi BTC-sekten i ett nötskal. Sådär skulle alla frågor kunna besvaras. Allt från trafikfarliga bilar, äckliga restauranger och riskabla aktier. ”Ingen har sagt att du ska köpa det om du inte vill!!!”

Frågan har besvarats väldigt tydligt, om han sen inte fattar svaret är inte det vårat problem.

Sen var det han som gick off topic och började babbla om att investera i BTC som bara var "halvsäkert", men antar du inte läst tråden.
Senast redigerad av KingKerry 2022-05-13 kl. 12:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in